Вінницькі троллейбуси стануть як картини
Художник Олександр Нікітюк розмальовуватиме вінницькі тролейбуси у венеціанському стилі. Майстру вже виділили перший експериментальний тролейбус, яким він займеться відразу після реставрації
Незабаром вулицями нашого міста прямуватимуть витвори мистецтва. Важко уявити, але цими витворами стануть міські тролейбуси. Художник Олександр Нікітюк каже, що перший «венеціанський» тролейбус незабаром радуватиме око вінничан. Роботи над ним уже почалися.
Інститут розвитку міст разом з Департаментом культури запропонували художникам проявити себе в корисній для суспільства справі.На розгляд подавалося дуже багато ідей від художників з усієї України, але комісія обрала ескізи саме віниччанина Олександра Нікітюка і затвердили проект. Гроші на нього вже збирають і вже виділили перший тролейбус, який зараз проходить реставрацію та косметичні роботи.
- Ідея покращення зовнішнього вигляду міського транспорту в мене була давно, - говорить художник Олександр Нікітюк. - Сам часто у ньому їжджу і їх вигляд, м`яко кажучи, не радує.
За основу фонових малюнків Олександр Нікітюк використовуватиме роботи відомого італійського художника стилю бароко Джованні Каналетто. Цей середньовічний художник спеціалізувався винятково на венеціанських пейзажах. На фоні пейзажів наш живописець зображуватиме епізоди з венеціанських карнавалів.
- Я обрав Каналетто, тому що його картини легко сприймаються, і водночас змальовані глибоко і нестардантно, - каже Олександр. - У жодному місті нашої планети немає такої мобільної галереї на колесах, яку ми плануємо створити.
- У нас набирає обертів новий «венеціанський» кінофестиваль, який уже кілька років підряд проходить у Вінниці, - розповідає Олександр. - Може нашими венеціанськими тролейбусами ми приваблюватимемо іноземних гостей на нього.
Художник за свою роботу назвав ціну у еквіваленті 25-ти картин, написаних масляними фарбами. Це не багато, як говорить Олександр.
– По-перше, цим ми приваблюватимемо у наше місто ще більше туристів, - каже Олександр Нікітюк. - По-друге – тролейбуси матимуть набагато естетичніший вигляд і в них буде приємніше їздити. І по третє – впевнений, що таку ідею підтримають усі вінничани.
У художника є ще безліч ідей, як зробити наше місто кращим. Наразі він співпрацює з департаментом культури та Інститутом альтернативної творчості і вносить на їх розгляд нові ідеї і плани покращення естетичного та культурного вигляду міста.
Матеріал РІА
Коментарі
Делать нечего людям... Троллейбусы просятся на лом, а их разукрашивать собрались. Лучше бы деньги пустили на строительство трамвайного кольца на Вишенке, или на развитие парка им. Дружбы Народов. Ведь это было когда-то хорошее место отдыха жителей Вишенки, а теперь - гадюшник.
Не, ну несколько машин прикольно быразрисовать для разнообразия, но не все. И опять же деньги города на это тратят. И почему только одного художника проект - можно разных приглашать.
Новых тролейбусов в нашем городе нет.А ЖАЛЬ!
Устал уже писать что не нужны они!!! Эти сараи загромождают дороги, автотранспорт из-за них не может нормально ездить. Единственный их плюс - экологически чистые. Всё! На этом достоинства заканчиваются и начинаются недостатки.
если они не нужны лично вам это не значит что они не нужны вообще. если они мешают вам это не значит что они мешают все. это лично ваше мнение и не надо его навязывать все участникам форума. мы очень рады что у вас есть свой автомобиль и вы можете ехать куда угодно и когда угодно, но тем у кого автомобиля нет тоже нужно ехать... нам всем очень жаль что троллейбус который везет 50-70 человек мешает вам одному ехать, но нас (пассажиров троллейбуса) больше так что терпите... это общественный транспорт и я думаю что он есть приоритетным на дорогах а не личные автомобили
Троллейбус - это перспективнй транспорт, как и трамвай. То что он мешает атвомобилям, это не значит что он не нужен. На троллейбус ложится основная доля пассажироперевозок практически в любом городе. То что они иногда выглядят нереспектабельно - это не проблема троллейбуса как транспорта а проблема финансирования закупок новых едениц. И вообще, в идеале, троллейбус должен иметь выделенную полосу движения как и трамвай.
ну вот я и о том же. но как видишь некоторым автомобилистам мы мешаем. и они никак не могут с этим смирится...
Юрка, боюсь наш мер на стороне автомобилистов. Особенно в вопросе отдельной полосы.
Олег, а какова цена вопроса - 25 картин, это сколько? Хоть не по цене "черного квадрата"?
Хоть это радует!!!
278 уже разрисовали.
дааа, искусство, но не в ту сторону...
Более привлекательный троллейбус-новый троллейбус или пусть даже старый, но просто вымытый с МЫЛОМ и ничего более не нужно-вот это и будет произведение искусства)
В троллейбусе всё должно быть прекрасно - и внутри и снаружи)))))
Даешь заводской окрас и родные детали, а не дунин сарафан на соплях!