Як перевіряють підніжки швейцарських трамваїв

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg / Дата: 06.09.2012 21:56 /

Щоб двері не закрилися разом з дитиною і не затисли її, ставати потрібно по центру ближче до краю підніжки, кажуть у трамвайному депо

- Я недавно їздила у трамваї з дітьми, своєю семирічною Оленкою та її подружкою Анею такого ж віку, - розповідає вінничанка Наталя. – Та, поки висадила Оленку, сходинки з Анею уже почали підніматися. Я злякалась, щоб чого не сталося. Мені цікаво, цей трамвай був просто несправний, чи це вони усі так реагують на малих дітей?

Дітям треба бути обережними

«Будь ласка, не затримуйтесь при виході, двері вагона зачиняються автоматично, при звільненні підніжок». Таку фразу можна почитати у кожному вінницько-швейцарському трамваї. Однак, як виявилося, в деяких випадках це правило може не спрацювати. Техніка просто може «не відчути», що на підніжці хтось стоїть, особливо якщо цей хтось – дитина.

У трамвайно-тролейбусному управлінні пояснюють – система помічає пасажира вагою від 15 кілограмів.

- При вазі пасажира 15 кілограмів і більше двері не зачиняються, - каже головний інженер трамвайно-тролейбусного управління Михайло Луценко. - При правильному регулюванні спрацьовує кінцевий вимикач - підніжка піднімається на два-три сантиметри, але потім опускається у початкове положення.

При цьому, за його словами, важливо, на яке саме місце стає пасажир на підніжці.

- Якщо він це зробить ближче до внутрішнього краю підніжки, система може не відчути навантаження, навіть якщо мова йде про 20 кілограмів і більше, - каже Михайло Луценко. - Тому, в будь-якому випадку, завжди перед тим, як заходити в трамвай, краще натискати кнопку відкриття дверей. Особливо це потрібно робити тоді, коли немає потоку пасажирів.

Раз на тиждень перевіряють гирями

Свої слова головний інженер підприємства підтверджує на практиці.

- Тут у трамвайному депо, ми планово раз в тиждень проводимо технічний огляд трамваїв, перевіряємо справність усіх систем, в тому числі як працюють підніжки, - каже він. – Якщо щось не так – працівники одразу проводять коригування.

Далі працівники підприємства відкривають двері трамвая і ставлять на нижню підніжку гирьку вагою 15 кілограмів. Через кілька секунд двері пробують зачинитися, а підніжка - піднятися, але після невдалої спроби – двері залишаються відчиненими.

Наступна гиря на підніжці – 20 кілограмів. При такій вазі підніжка навіть не смикнулася.

Наступна стадія контролю – працівники вішають на краї підніжки гирьки по три і вісім кілограмів.

- Таким чином, ми перевіряємо, як спрацьовують двері, - каже Михайло Луценко.

Якщо все відрегульовано правильно - двері не мають зачинятися (качатися). Відкидна підніжка має виконати хід приблизно на одну третю частину.

За його словами, якщо трапляються випадки, коли підніжки спрацьовують неправильно, людина має сказати про це водієві чи кондуктору і систему підйому перевірять у терміновому порядку, якщо це неможливо - вагон знімуть з лінії.

Довідка

Двері зачиняються при звільнені підніжки трамвая

Мінімальна вага, на яку реагує підніжка, – 15 кілограмів

Щоб система зреагувала, ставати на підніжку потрібно скраю по центру, і ні в якому разі ногу краще не заносити «вглиб» сходинки

Репортаж РІА

Коментарі

почему бы не уменьшить минимальный вес, на который реагирует подножка? Откуда этот стандарт - 15 кг??

Ну да, это точно, что мешает изменить технологически минимальный вес. Вот так будешь с собачкой заходить, то её там и зажмет бедненькую(((((

15 кг это вес ЗДОРОВОГО ребенка в 4 года. Бывает и меньше, и в более позднем возрасте. А если учесть, что эта нагрузка фиксируется только если стать на внешний край ступеньки...
Олег, так откуда этот "технологически минимальный вес" 15 кг? У нас что, используются реле еще довоенного производства, выпущенные на Харьковском танковом заводе?

Допустим уменьшат минимальный вес до 5 кг. Зимой налипнет лед, принесенный пасажирами при посадке, >5 кг. Трамвай никуда не уедет. Водителю нужно будет бегать и очищать ступеньки на маршруте. Думаю, последствия описывать не нужно.