Мер відвідав будівництво дороги

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+34 / Дата: 19.07.2012 09:07 /

Тривають роботи щодо будівництва дороги по вулиці Келецькій та трамвайної колії до автовокзалу «Західний» вздовж Барського шосе. Цьогоріч планується завершити перший етап цього масштабного проекту – збудувати дорогу на чотири полоси руху (від вул. Квятека до Барського шосе) та влаштувати на цій ділянці трамвайні колії. Наступного року у планах – будівництво електротягових підстанцій, завершення прокладання колій та з’єднання їх із Хмельницьким шосе.

Реалізація проекту стартувала іще в 2008 році. Тоді були проведені підготовчі роботи, влаштовано земляне полотно, частково обладнано зливову каналізацію. Втім, у зв’язку із кризою, роботи вимушено призупинились. Цьогоріч в рамках системної роботи по розширенню інфраструктури громадського транспорту, цей проект було відновлено. Це стало можливим завдяки отриманню містом субвенції з державного бюджету в розмірі 28 мільйонів гривень.

Проект складається із двох етапів. Перший етап – це будівництво дороги на чотири полоси руху довжиною майже 850 метрів. На ділянці від вулиці Квятека до Барського шосе планується влаштувати дорожнє покриття загальною площею майже 20 тисяч м2. Паралельно із будівництвом дороги на цій ділянці будуть виконуватись роботи по прокладанню трамвайної колії. Другий етап – це завершення прокладання колії до Хмельницького шосе, прокладання контактної мережі, забезпечення енергопостачання, облаштування зупинок, проведення благоустрою, встановлення дорожніх знаків та розмітки. Загальна довжина трамвайної колії від вул. Келецької до Хмельницького шосе складатиме два кілометри.

Сьогодні на ділянці від вулиці Квятека і до Барського шосе ведуться роботи по ущільненню земляного полотна та влаштуванню щебеневої основи для подальшого асфальтування та прокладання трамвайних рейок, тут також добудовують зливову каналізацію. До кінця цього року будівельники планують повністю виконати перший етап проекту. Завершення усіх робіт очікується у наступному році.

Міський голова Володимир Гройсман спільно із головою обласної державної адміністрації Миколою Джигою відвідали зазначений об’єкт, аби перевірити, як просуваються роботи по будівництву дороги. «Загальна вартість проекту становить близько 70 мільйонів гривень. Цього року ми завдяки підтримці обласної державної адміністрації отримали субвенцію з державного бюджету в розмірі 28 млн. грн. З бюджету міста також спрямовані кошти на ці роботи. Відтак, цього року ми зможемо виконати половину обсягу робіт, - говорить Володимир Гройсман. – Наступного року ми сподіваємось завершити цей проект. І паралельно із будівництвом будемо планувати нові трамвайні маршрути, аби тисячі мешканців цього мікрорайону змогли дістатися до різних районів міста, де є трамвайне сполучення. Ми вважаємо, що трамвай – це транспорт, який має стати транспортом №1 та бути нашою гордістю, і в нас є всі підстави для того, щоб це зробити».

«Я вважаю,що ми робимо хорошу справу для мешканців цього району. Це будуть зручності для підвозу людей, особливо для незахищених категорій населення, які користуються громадським транспортом, - говорить губернатор Микола Джига. – Цей проект розвантажить мікрорайон і, в тому числі, розвантажить Хмельницьке шосе, тому що потік машин зможе їхати вже цією стороною. Це спільний проект і я вважаю, що він сприйматиметься людьми дуже позитивно».

+1
0
-1

Коментарі

+1
0
-1

"Цей проект розвантажить Хмельницьке шосе, тому що потік машин зможе їхати вже цією стороною." (М.Джига)
"Как далеки они были от народа" (Герцен).
Интересно, пан Джига и в других вопросах такой же умный и компетентный? Чувак ведь областью управляет, а не понимает, что увеличение потока легковых и грузовых автомобилей по Келецкой принесет проблемы жителям района, а не уберет их.
Надеюсь, транзитные машины, всё-же будут и в дальнейшем выбирать именно Хм.Шоссе. Я помню, когда я был малым, на перекрестке Келецкая-Артоболевского даже светофора небыло и я бегал там как хотел и не боялся, что какой псих вылетит на машине..

+1
0
-1

qwe2, поддерживаю. Тем более, что Хмельницое шоссе уже не так загружено из-за снятия многих маршруток.
А вот мост через Юж.Буг в р-не Гонты разгрузил бы участок между 2-й больницей и Киевским мостом, где постоянно пробки...

+1
0
-1

лариса писав: qwe2, поддерживаю. Тем более, что Хмельницое шоссе уже не так загружено из-за снятия многих маршруток.
А вот мост через Юж.Буг в р-не Гонты разгрузил бы участок между 2-й больницей и Киевским мостом, где постоянно пробки...

Проект строительства такого моста рассматривался ещё в конце 80-х, а в начале 90-х даже стал частично реализовываться, путём расширения проезжих частей ул. Максимовича и ул. Ботанической, для будущей внутригородской "объездной", но с развалом СССР был закрыт. Знакомый рассказывал, что должно было быть 2 ветки с моста. Для легкового транспорта с выездом на Хмельницкое Шоссе с ул. Максимовича, а для грузового- выезд на объездную через лесопарк (планировалось строительство дороги через лесополосу).