Квитки на літак до Москви подешевшали

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg / Дата: 28.12.2013 19:18 /

Нові ціни на авіаперевезення по маршруту Вінниця-Москва-Вінниця вже вказані на офіційному сайті авіакомпанії

Авіакомпанія "YanAir", яка здійснює регулярні пасажирські перевезення з вінницького аеропорту до Москви, зменшила мінімальну вартість квитків. Якщо раніше квиток в одну сторону коштував від 950 гривень (за умови купівлі квитків "туди-обратно"), то починаючи з січня 2014 року мінімальна вартість квитка вже стартує від 703 гривні. А це вже навіть дешевше вартості залізничного квитка у купейному вагоні. Але треба зауважити, що це мінімальна ціна лише на перші квитки кожної дати вильоту. Вартість квитків може зростати при збільшенні попиту на обрану дату. Тому, щоб придбати квитки за мінімальною вартістю, треба попередньо спланувати свою поїздку, та заздалегіть придбати квитки.


Особистий погляд редакції ВТ.

Неймовірно! Це вже дійсно доступні ціни. І їхати тепер з Вінниці до Москви потягом - це може собі дозволити лише людина, яка полюбляє мандрівки у плацкартному вагоні (що є дешевше літака), або просто боїться літати.

З діючим розкладом рейсів вінницького аеропорту можна ознайомитися у відповідному розділі нашого сайту АЕРОПОРТ

Материал подготовил: Олег Матюхов

Коментарі

Зображення користувача слава.
слава29.12.2013 09:19 December 29, 2013

поднятия цен на жд и падения на самолеты даст больше пассажиров, если бы самолет был безопастный как поезд то я думаю что тут на мест 100 было мало
цена билета купе намного дороже плацкарта.

самолет не менее безопасный чем поезд. просто он ближе к земле и потому внушает ложное чувство безопасности.

Самолёт- это как раз таки самый опасный вид транспорта после мотоцикла.

Статистика такая:

1. Мотоцикл
2. Самолёт
3. Автомобиль
4. Поезд
5. Корабль

Опасность самолёта, помимо технической неисправности (которая бывает довольно редко), заключается в том, что современный экипаж- это в некоторых случаях не пилоты а операторы воздушного судна. Иными словами- эти люди переучены или обучены с нуля по минимальному курсу без глубокого понимания основ аэродинамики и техники пилотирования, не имеющие навыков полёта в СМУ и принятия решений в нестандартных ситуациях. Они умеют лишь привести системы самолёта в лётное положение, ввести требуемые координаты поворотных пунктов (радиомаяков), приводов, стоянок и т.д- и самолёт выполнит команду компьютера сам, вплоть до автоматической посадки и рулению к указанной стоянке. Но в нестандартных ситуациях от такого экипажа толку ноль, как скажем в недавней катастрофе Боинга в Казани.

Зображення користувача слава.
слава29.12.2013 23:05 December 29, 2013

Интересно в даных рейсах льготы есть?

врядли