З Одеси до Кам'янця на АН-2
Одеський авіатор Вадим Громов відремонтував і модернізував літак Ан-2П 1972 року випуску, і має намір використовувати його для виконання чартерних рейсів з Одеси за такими напрямками як Кам'янець-Подільський, Коломия, Херсон, Рені, Вилкове.
Крім відновлення літака, В. Громовим була заснована авіакомпанія, що отримала назву "Одеська авіаційна компанія".
З новим авіаперевізником вже готові співпрацювати міська влада Кам'янця-Подільського. Так, місцевий міський голова на своїй сторінці в Facebook написав, що вже провів зустріч з представниками авіакомпанії. "Обговорили початок реалізації проекту чартерних перевезень у напрямку" Одеса - Кам'янець-Подільський - Коломия ". Передбачається залучення Ан-2, який перевозить до 12 пасажирів. Але зараз компанія шукає туристичну фірму, яка б взялася за організацію турів для бажаючих подорожувати по Україні" , - уточнив Михайло Сімашкевич.
У відповідь Вадим Громов написав, що "це відмінне рішення в розвитку пасажиропотоку з цими, та й не тільки, регіонами. А 12 місцевий літак Ан-2П це не проблема! Пройти всі процедури документообігу і тоді буде легше освоювати по накатаній інші регіони України" . На його думку, обіцяють бути перспективними рейси з Одеси в Херсон, Рені та Вилкове. Якщо бізнес виявиться успішним, компанія буде розширювати свій авіапарк.
Відзначимо, що в модернізованому "кукурузнику" були встановлені сучасні крісла, система кондиціонування, замінено освітлення, з'явився туалет. Шум від двигуна вдалося значно знизити завдяки сучасним матеріалам, застосованим в оббивці салону.
Інформація: Ан-2 - багатоцільовий біплан, використовується як сільськогосподарський, спортивний, транспортний, пасажирський літак і перебуває на озброєнні ВПС багатьох країн. Це один з наймасовіших літаків в історії - всього вироблено близько 18 тис. Машин, його виробництво в Польщі тривало до 2002 року. Зараз літак продовжують випускати в Китаї. Ан-2 був занесений в Книгу рекордів Гіннесса як єдиний літак, який випускають понад 60 років.
За матеріалами: dumskaya.net
Коментарі
То уж куда лучше Черновцы. И еще и регулярку. То может полетят кто-то.
Когда-то мы в Каменец-Подольский летали с Винницы. Где-то в 82 году. Стоило это примерно 7-10 рубликов. Интересно если б сейчас поднять подобные рейсы, насколько востребованно было бы?