Татарчук Олександр Олександрович

Доброго дня. Прошу пролити світло на ситуацію, що декілька разів ставала предметом «гарячих дискусій»(суперечок) між мною та кондуктором. Я, є студентом Вінницького національного технічного університету, щомісяця купую собі студентський проїзний квиток. Цього місяця, у зв’язку з тим що я перейшов на 5-ий курс, старі студентські квитки у нас забрали і сказали що впродовж 1 місяця їх замінять на нові, проте студентський проїзний квиток на цей місяць залишився. Я продовжую його використовувати але замість студентського квитка(пластикового), як і більшість моїх одногрупників, ношу з собою картонне ламіноване посвідчення яке видали мені в університеті у 2011 році. Воно є аналогом студентського квитка та засвідчує що Я є студентом вищого навчального закладу(містить назву ВИШу, назву інституту, моє П.І.Б., фото, мій факультет, групу, підпис директора та «мокру печатку» інституту), воно видається щоб користуватись ним у випадку коли студентський квиток втрачений або зданий у деканат, тому що без документу, що засвідчує належність особи до студентського складу в університет її на вході не пустять. Їжджу на навчання щодня, проте як Я вже писав, декілька разів коли на прохання пред’явити проїзні документи, у парі з «проїзним» кондуктор бачить не звичний йому зелений пластиковий студентський квиток, а це посвідчення – починаються проблеми. Навіть найпривітніший на вигляд кондуктор перетворюється на грубіяна, так немов Я хочу його обманути і підсунути якусь «липу». Навіть не бажаючи слухати мої пояснення, відносно того що даний документ містить ті самі атрибути як звичайний студентський квиток, кондуктор «здіймає кіпіш» на весь тролейбус ставлячи мене у незручне становище перед іншими пасажирами(минулого тижня жінка-кондуктор намагалась «випхати» із тролейбуса – це вже взагалі). Це при тому, що двічі я «попадав на контролера» із цим посвідченням і ніяких проблем не виникало, а одногрупниця без проблем купила по цьому посвідченню «проїзний». І такі неприємні ситуації бувають не лише у мене. Так хочу запитати у Вас, як у органу що регулює правила проїзду у громадському транспорті, чи справедливо Ми, студенти, вислуховуємо всі ці крики та грубощі кондукторш у наш бік? Невже так принципово показати саме той «зелений та пластиковий», а не аналогічний йому документ?

Відповідь:

Шановний Антон Юрійович!
Інструкція для пристрою відправлена Вам 26.11.2013р.

Шановний Антон!
Інструкція для налаштування пристрою відправлена на Вашу електронну адресу 26.11.2013р.