Спілкування з керівництвом

Увага, з 22.04.2014 сервіс Спілкування з керівництвом припиняє свою роботу!
Офіційний розділ комунального підприємства "Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління"

Завдяки сервісу Спілкування з керівництвом Ви маєте можливість особисто поставити питання керівництву коммунального підприємства "Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління", внести свої пропозиції та зауваження щодо поліпшення роботи громадського транспорту Вінниці та якості обслуговування пасажирів.На Ваші питання відповідає начальник КП "ВТТУ" Форманюк Микола Вікторович.

О так, дісйно, це допомагає:
"Шановний Роман.
До кондуктора тролейбуса №313 вжиті заходи дисциплінарного стягнення згідно чинного законодавства."

20.04.2014, 8:12, тролейбус 346, маршрут №5, площа Жовтнева, напрямок руху - в бік залізничного вокзалу.
Водій палив в кабіні. На зауваження відповів щось типу "А я не в салоні, я в кабіні палю".
Він був повністю переконаний у власній правоті.

Микола Вікторович, я дивлюсь що Ви є чудовим прикладом не авторитетного керівника, або ви замилюєте очі відмашками "такого-то позбавлено премії", "з тим то провели бесіду".

"Гарна" робота та "покращення" - так тримати!

Відповідь:

Шановний Роман.
За порушення посадової інструкції водій тролейбуса №346 позбавлений преміальної оплати за квітень 2014р. в розмірі 50%.

Добрый день Николай Викторович! С 14 апреля объявлено о запуске"нового" 14 маршрута. Я уже четвертый день не наблюдаю ни одного троллейбуса в этом направлении. Когда он начнет функционировать? И логичнее присвоить ему номер 18, так как существующий 14 маршрут Мемориал освобождения- Муниципальный рынок,временно закрыт, в связи с нерентабельностью, как 16 и 17. Вы в одном из интервью на канале ВИТА при поступлении новых троллейбусов, обещали восстановить движение ранее закрытых маршрутов в направлении Муниципального рынка, хотя бы по 1 выпуску на каждый. Где же мнение и пожелания наших горожан? Вы же утверждаете, что все для людей или это пустые слова?

Відповідь:

Шановний Ieygen.
Ваша пропозиція взята до уваги.

В 2013 году вы начяли делать квр 197 и 199 машине, 197 уже месяц ездит по городу, а 199 не видно хоть были отправлены квр с разницой пару дней, почему так долго 199 проходит квр?

Відповідь:

Шановний Слава.
Замість тролейбуса №199 капітально-відновлювальний ремонт проведено тролейбусу №346.

Добрый вечер! Объясните пожалуйста,в продолжение вопроса №9416. С кем согласована такая нумерация новых Богданов? Был бы Владимир Борисович мэром, думаю продолжилась логическая нумерация 361 и т.д. Объясните, где в цифровом ряде есть цифры 001 и т.п. Присвоили бы номера исключая нули. Это же инвентаризационные парковые номера,а не бухгалтерские. В таком случае швейцарские вагоны нужно было начать с номера 1 ,а не 229 и ЛАЗы так же. Перенумеруйте троллейбусы нормально.

Відповідь:

Шановний Ieygen.
В зв'язку з тим, що очікується поставка 40 тролейбусів нового покоління та поступовий перехід в майбутньому на подібні тролейбуси, прийнято рішення, погоджене з Державною технічною інспекцією МЕТ про присвоєння їм саме таких номерів, для електронної обробки даних по шляхових листах водіїв, кондукторів, та обліку пробігу тролейбусів.

Добрый вечер! Объясните пожалуйста,в продолжение вопроса №9416. С кем согласована такая нумерация новых Богданов? Был бы Владимир Борисович мэром, думаю продолжилась логическая нумерация 361 и т.д. Объясните, где в цифровом ряде есть цифры 001 и т.п. Присвоили бы номера исключая нули. Это же инвентаризационные парковые номера,а не бухгалтерские. В таком случае швейцарские вагоны нужно было начать с номера 1 ,а не 229 и ЛАЗы так же. Перенумеруйте троллейбусы нормально.

Відповідь:

Шановний Ieygen.
В зв'язку з тим, що очікується поставка 40 тролейбусів нового покоління та поступовий перехід в майбутньому на подібні тролейбуси, прийнято рішення, погоджене з Державною технічною інспекцією МЕТ про присвоєння їм саме таких номерів, для електронної обробки даних по шляхових листах водіїв, кондукторів, та обліку пробігу тролейбусів.

Микола Вікторович, вже пройшов майже місяць з моменту подання скарги #10271, і досі ніякої відповіді.
Яким чином Ви збираєтесь опрацьовувати подібні скарги після того як минув такий тривалий час?
А якщо подібна скарга стосуватиметься порушень при керуванні транспорту, і за цей час, поки Ви ігноруєте цю скаргу, водій задавить когось на дорозі або ще щось скоїться?
А якщо Ви наразі не можете займатись цими питаннямми, то назначайте заступника на певний період.
Перестаньте ігнорувати бардак в ТТУ.

Відповідь:

Шановний Роман.
До кондуктора тролейбуса №313 вжиті заходи дисциплінарного стягнення згідно чинного законодавства.

Уважаемый Николай Викторович! Город получил новые троллейбусы, который добавят на линии. Но 1-й маршрут почему-то проигнорировали. Утром с Чехова на ГПЗ не уехать, троллейбус ходит раз в 20 минут, а то и больше. Маршрутки битком забиты. Создаётся впечатление, что начальство ТТУ в сговоре с маршрутчиками и за процент СПЕЦИАЛЬНО не уменьшает интервал движения. Только не надо говорить, что не хватает пассажиров, потому и нет троллейбусов. Да кто же захочет ждать по 20 мн на остановке, когда есть маршрутка. Когда ГАИ проводит проверки, и маршрутки стоячих не берут, уехать вообще нереально! Во общем я надеюсь, что вы прислушаетесь к моему предложению, и УВЕЛИЧИТЕ количество троллейбусов на 1-м маршруте.

Відповідь:

Шановний Андрій.
Ваша інформація взята до уваги.

Добрый вечер Николай Викторович! Откуда, такая безграмотность? Кто вас надоумил присваивать такие номера новым Богданам начинающиеся с нулями? Чем-то напоминает передвижные, извините,"био-туалеты" на колесах. Советую перенумеровать пока не поздно с 361 и.т.д.

Відповідь:

Шановний Ieygen.
В зв'язку з тим, що очікується поставка 40 тролейбусів нового покоління та поступовий перехід в майбутньому на подібні тролейбуси, прийнято рішення, погоджене з Державною технічною інспекцією МЕТ про присвоєння їм саме таких номерів, для електронної обробки даних по шляхових листах водіїв, кондукторів, та обліку пробігу тролейбусів.

Доброго дня Микола Вікторович. 11.04 я їхала від зупинки ринок "Урожай" до зупинки 600-річчя маршрут № 5 тролейбус 356. Поїздка була проємною ї веселою у кабіні водія грала музика, водій керував однією рукою та розмовляв по телефону. Ви напевно не інформуєте своїх водіїв до чого призводить нехтування правил керування пасажирським транспортом. Якщо Ви, не баажєте працювати на попередження аварійності, то повчіться хоча на помилках "аварія в Донецькій обл. де 5 загиблих і 22 постраждалих і це більшість діти). ДТП сталось з вини водія тролейбуса.

Відповідь:

Шановна Оксана
З водієм тролейбуса №356 проведено позаплановий інструктаж. За порушення посадової інструкції він буде позбавлений преміальної оплати за квітень 2014р.

Доброго дня Миколо Васильовичу! Питання болюче полягає в наступному: Мене цікавить по яким критеріям ведеться розподіл нових тролейбусів 'Богдан'. Багатьох водіїв сьогодні непокоїть підхід до цього питання керівництва безпосередньо на маршрутах, зокрема на к.п. Зал. Вокзал. Чому начальник мар-ту Василюк М. В. надає перевагу водіям пенсійного віку, а бо передпенсійного віку, водіям які мають нижчу кваліфікацію, які не сприяють підвищенню своєї професійній майстерності, які не підвищують свій кваліфікаційний рівень. На думку багатьох працівників колективу з таким підходом категорично не згідні, більше того, висловили свою невдоволенність.
Наразі є багато достойних кандидатур на отримання нових тролейбусів це ті: які мають кваліфікаційний рівень вищий, сприяють підвищення свого рівня майстерності, тим самим сприяють престижу самого підприємства, безпеки руху, безпеки перевезення пасажирів, зниження аварійності, які мають багатий стаж добросовісної роботи. Зокрема потрібно визнати що є і заслуга таких працівників в тому що: КП ВТК сьогодні займає передові позиції.
Складається таке враження, на жаль, що корупційні схеми продовжують процвітати, навіть незважаючи на події які відбулися в країні в цілому. І взвгвлі, якщо це питання уже торкнулося працівників пенсійного віку на підприємстві, тоді чому люди пкнсійного віку займають багато ключових посад на підпреємстві, це тіж нач. мар-тів, тіж ревізори, це що? неможливість обходитись без цінних кадрів? я з повагою ставлюся до цих людей. честь і хвала їм, (думаю з цією думкою погодяться багато...)
Наразі є в колективі люди які мають навіть вищу освіту, вони працюють на посадах тих же водіїв, тих же слюсарів, які не можуть пробитися, застосувати свої знання, (тай досвід отриманний, адже мають не малий стаж роботи ) і все тому що займають місця люди пенсійногго віку. Зокрема,хотілося б приділити особливу увагу тому: що нач. мар-та Зал. Вокзал. Василюк М.В., (проякого згадувалось), мало того пенсіонер, нач. мар-та. , та ще і підробляє по вихідних водієм, а це означає: що якогось, молодого водія, потрібно поставити в резерв, ( в якого молода сім'я і мала дитина, яких потрібно утримувати, та ще і найману квартиру оплачувати). Виходить що цій молодій людині не потрібно заробляти кошти, а от Василюку потрібно більше, він проживає за межею бідності.
Дякую! Сподіваючись розуміння...

Відповідь:

Шановний Mixail.
На Ваш запит повідомляємо:
під час розподілу нових тролейбусів "Богдан", та визначення кандидатур водіїв для роботи на них враховується думка трудового колективу, персональні фахові здібності працівника та рішення адміністрації підприємства.

Здравствуйте. Вопрос мой таков: как стать водителем троллейбуса либо трамвая в Виннице. (Образование: колледж)

Відповідь:

Шановний Міхаіл.
Відповідь на Ваші запитання Ви можете отримати в відділі кадрів підприємства за тел.: 67-10-22.

Винушений звернутися до вас зі скаргою. Кондуктор тролейбусу 278 (11.04 ~8:00 ранку). У кондуктора тролейбусу щось із пам'ятю, 4 раза при прохіді по салону він вимагав розплачуватись за проізд, я розумію робота важка і всіх запам'ятати фізично неможливо. Але 4 рази, ще й на 4 почати мораль читати что повинен робити пассажир, мені набридло. Прошу вас пояснити кондуктору 278 тролейбуса його обов'язки, по можливості дати відпочинок щоб пам'ять прийшла в норму.

Відповідь:

Шановний Олег.
З кондуктором тролейбуса №278 проведена роз'яснювальна робота.

Добрый день!Троллейбус №305 маршрута Свердлова-ж/д вокзал,10 апреля 2014г.,поездка с8,15-8,50ч.Устоять на ногах в салоне было очень проблематично, особенно миниатюрной девушке-кондуктору - водитель бесконечное количество раз отрабатывал/а/,видимо, функцию тормоз-стоп-поехали, сплошное дерганье на ровном месте. Или навыки вождения никудышные, или неграмотное поведение во время движения...очччень некомфортно было ехать.Обратите,пожалуйста,внимание,на качество подготовки и практику водителей.

Відповідь:

Шановна Галина!
Під час руху цим рейсом водій тролейбуса №305 об'їжджав місця проведення ремонтних робіт контактної мережі та дорожнього покриття. Просимо вибачення за завдані незручності.

Здраствуйте! У нас - пасажирів громадського транспорту, є скарга на працівника Вашого ВТТУ. Кондуктор автобуса № 24, який рухався по маршруту Бучми – Вишенька 03.04.2014 р. о 7:25 з кінцевої зупинки Бучми вела себе не коректно по відношенню до пасажирів. Штовхала людей (кому ліктем попадала по ребрам, а кому і по лицю – хто нижче ростом), наступала на ноги. І головне грубіянила. Прохання до Вас розібратись у цьому питанні, оскільки таке поводження її вже не перший раз на даному маршруті.

Відповідь:

Шановний дописувач ****.
З кондукторами проведена додаткова роз'яснювальна робота.

Добрый день! Правда что все кроме первого богдана будут без кондиционеров и автономного хода??? по правде говоря отсуствия автономного хода меня растроил, я уже неоднократно страдал из-за простоя, темболее 9 декабря когда на Нансена весь транспорт стоял 2 часа

Відповідь:

Шановний Слава.
Проведеним конкурсом на закупівлі тролейбусів, передбачена поставка виробником транспортних засобів без кондиціонерів та автономного ходу.

хочу через сайт обратиться к Роману, который засыпает Вас своими жалобами. Роман если вы такой принципиальный и знающий, законы, ПДД, и инструкции помогите привести в порядок ул.Театральную. Там днём напротив управления МВД припарковано столько машин, что встречные троллейбусы не могут разъехаться, или вы только с городским комунальным транспортом и его работниками ведёте войну, причём партизанскими методами из засады, а там ведь люди работают а не киборги

Відповідь:

Уважаемый Сергей!
Благодарим за то, что проникаетесь проблемами нашей транспортной компании. Совместно легче очертить круг первостепенных проблем, которые нам предстоит устранить.

Не пройшло багато часу після написання попередньої скарги.

І знову кінцева зупинка Вишеньки, і знову паління в салоні тролейбусу, 25 березня, 10:50, тролейбус №307.

Заходжу до салону, роблю фотографію (прикріплена до повідомлення), питаю у палія:
- Чому ви палите в салоні тролейбусу, чому ви порушуєте посадову інструкцію?
- А він на обіді (відповідає хтось позаду).
Геніально! Вибачте, але тупішої відповіді вже й не слід очікувати. Це, мабуть, шаблон відмазу, який кожен кондуктор завчає зранку як табличку множення?
Продовжується розмова з чоловіком (на фотографі позаду-ліворуч):
Я: - А виз наєте що табачний ди залишається і так легко не вивітрюється?
Ч: - Та у нас відкриті двері, все вивітриться, нічого не залишиться.
Я не витримав, демонстративно приклав телефон до голови, показую "Ви що, дурний? Що ви мелите?"
Далі пішло вияснення відносим, чому це я ображаю своїм жестом чоловіка, що він зараз мені покаже хто тут дурний і так далі.
Під кінець розмови:
Я: - Пасажирам буде тхнути тим що ви тут напалили.
Ч: - От нехай пасажири сядуть і вже самі скаржаться, якщо їм буде тхнути.
Просто немає слів - відповідь малої дитини.

Мало того що це було порушення посадової інструкції, так це ще ф порушення закону України.

Микола Вікторович, а може Ви самі завітаєте у гості на кінцеву зупинку, от буде цікаво що будуть відповідати саме Вам працівники. Чи осміляться вони видавити з себе цю тупу фразу "А у мене обід!".

Микола Вікторович, я ще раз до вас звертаюсь та вимагаю:
- Звільнити працівника, котрий палив в салоні тролейбусу;
- Покарати іншого працівника (на фотографії позаду-ліворуч) та провести роз'яснювальну бесіду;
- Проводити систематичну інспекції кінцевих зупинок на виявлення порушень закону України та посадової інструкції;

Ви знаєте, у працівників ТТУ така "чудова" солідарність, що ніхто навіть не намагається виправлятись чи принамні хоч щось робити\говорити по відношенню до своїх колег.

Якщо ви набираєте таких "чудових" працівників, то вкарбовуйте їм, будь ласка, в мізки на все життя: "Правила існують для всіх, закони існують для всіх. Не подобається - на всі 4 сторони". Якщо людина приходить працювати в громадському транспорті, то всі свої згубні звички, хамство, неадекватність та байдужість нехай залишає дома.

Проведіть добрячу чистку в ТТУ, та не набирайте в штат аби кого.

І нарешті - "герой" та компанія!

Відповідь:

Шановний Роман.
До водія тролейбуса №307 вжиті заходи дисциплінарного стягнення згідно чинного законодавства.

Доброго дня.

Вчора, 18 березня, о 19:10, проходячи повз кінцеву зупинку на Вишенці, помітив таку "гарну" картину: кондуктор сидить в салоні тролейбусу та палить, спілкуючись при цьому з водієм тролейбусу (№313).

Я підійшов та почав розмову з кондуктором:
Я: - Скажіть, а чому Ви палите в салоны тролейбусу?
К: - У мене обід! ("чудова" відповідь, просто геніальна)
Я: - Чому Ви палите в салоні тролейбусу? Це дозволено посадовою інструкцією? Скажіть, де саме це описано?
К: - А ди Ви бачите що я палю? (починається "мороз", прямо як малого хлопця який нашкодив, але визнавати не хоче)
Я: - Я напишу на вас скаргу.
К: - Пиши!
Я: - Чому Ви не зважаєте пасажирів які їхатимуть в цьому тролейбусі та будуть змушені дихати тим що Ви тут напалили? Чому ви нехтуєте посадовою інструкцією та правилами?
К: - Я зайнятий (демонстративно дістав телефон та приклав до вуха).

При цьому, під час розмови, водій того самого тролейбусу (сидячи в кабіні) навіть не намагався виказати хоч якусь думку про порушення свого колеги.

Микола Васильович, надайте мені, будь ласка, розгорнуту відповідь на такі зіпитання:
- чому працівники ТТУ відкрито ігнорують правила і закони України?
- чому працівники ТТУ зневажають пасажирів?
- чому працівники ТТУ поводять себе по хамськи при проханні не порошувути правила?
- чому працівники ТТУ ігнорують порушення яки скоюють інші працівники ТТУ?

А якщо завтра кондукторові захочеться в туалет, але поруч нічого не буде і він прямо в салоні тролейбусі зробить свої справи та скаже "У мене обід"? Отако взяти цього кондуктора, носом ткнути в найближче собаче лайно та сказати:
- Відчуй як "добре" себе почуває пасажир після твого "обіду"

Я вимагаю від Вас звільнити кондуктора вказаного вище тролейбуса з займаємої ним посати в ТТУ, а також покарати водія тролейбусу за прикривання та ігнорування порушень його колегою.
Я вимагаю від Вас проводити щоденні перевірки всі кінцевих зупинок міста на виявлення подібних порушень (і не заплановані за визначеним часом, а спонтанні), а ще краще - встановити відеокамери для виявлення порушень.

Подібні порушення я спостерігаю майже кожного разу коли проходжу через кінчеву звпинку на Вишенці, але вже увірвався терпець.

І будьласка не "відмазуйте" їх відповідями типу "такого-то працівника було позбавлено премі..." - це не діє, і працівникам на це начхати. Почніть приймати суровіші покарання в тому числі і звільнення.

Наствпного разу викличу пожежну, можливо це подіє краще ніж слова.

Відповідь:

Шановний Роман.
До кондуктора тролейбуса №313 вжиті заходи дисциплінарного стягнення згідно чинного законодавства.

шановний Микола Васильович. Вас турбує викладач ВК НУХТ (Політехнічний технікум) з питання можливого проходження практики студентами автомеханічного відділення на базі ВТТУ. Контактний телефон 0931529798.

Відповідь:

Здрастуйте Борис Ємельянов.
Зателефонуйте за номером 67-10-22 до відділу кадрів підприємства.

Добрый день Николай Викторович! Сегодня имела "счастье" ехать экспресс-автобусом №25 АВ0193АА. На середине центрального моста автобус обломался. Пассажирка потребовала у кондуктора деньги , но в ответ в довольно грубой форме при обращении на "ты" ей было предложено пересесть на троллейбус (заметьте до остановки было не так уж и близко). Мне тоже было отказано в возврате денег. Дело в том, что в троллейбусе у меня бесплатный проезд. В таком случае кому я должна дарить свои деньги? И кто возместит мне моральный ущерб ожидания в холодном автобусе? Почему автобус вышел на линию не в должном состоянии (кто-то же отвечает за это!!!)? И когда закончится хамство со стороны кондукторов? По крайней мере предлагаю вывешивать в салонах фамилию водителя и кондуктора, которые обслуживают пассажиров на данном маршруте. Страна должна знать своих героев!!! То, что произошло сегодня, не в лучшем свете представляет Вас, как руководителя данного предприятия. Желательно улучшить качество обслуживания (!) пассажиров городского транспорта. И буду Вам безмерно благодарна, если получу адекватный ответ, а не "сухую" отписку. Спасибо сказать не за что, извините.

Відповідь:

Шановна Елена!
За Вашим зверненням, було проведене службове розслідування. Так, дійсно 4.03.2014р. мав місце простій автобусу підприємства 25 маршруту через несправність електрообладнання. При випуску на лінію даного автобуса несправність електрообладнання виявити було неможливо. Згідно чинного законодавства між перевізником КП "ВТТУ" і пасажиром заключається тимчасовий договір на перевезення шляхом придбання разового квитка. В разі невиконання зобов'язань перевізником за незавершену поїздку Ви можете отримати назад плату за проїзд за адресою Хмельницьке шосе, 29. Кондуктора підприємства не уповноважені здійснювати розрахунки з пасажирами за незавершену поїздку. Просимо вибачення за завдані Вам незручності.

Сторінки

Каждая реклама в вагонах метро Киев имеет свою дорогу к смыслу. . http://insider-cms.ru/ нужно делать интранет портал.