СКАРГА!!!!

2727
Зображення користувача 2727.
Не в мережі
Був: 2 роки 2 місяці тому
Зареєстрований: 04.04.2014 10:09
+1
+2
-1

Доброго дня. Хочу дізнатись по якому графіку рухається муніципальний автобус № 24 в період з 19:00 до 20:15. Вже другий день підряд (18.12.17-19.12.17) в цей проміжок часу не має транспорту, хоча їх має бути 3 шт. по розкладу. Змін у розкладі на вашому сайті нема, так само як і в розвішених розкладах в автобусах. У чому справа??? Поясніть!!! Чекати на морозі - дуже есело!!! Це тепер так завжди буде??? Внесіть зміни, або забезпечти вчасний рух транспорту!!!!!!!!!!

Mustaf_n
Зображення користувача Mustaf_n.
Не в мережі
Був: 1 year 4 місяці тому
Зареєстрований: 15.03.2017 16:32
+1
0
-1

2727 писав: Доброго дня. Хочу дізнатись по якому графіку рухається муніципальний автобус № 24 в період з 19:00 до 20:15. Вже другий день підряд (18.12.17-19.12.17) в цей проміжок часу не має транспорту, хоча їх має бути 3 шт. по розкладу. Змін у розкладі на вашому сайті нема, так само як і в розвішених розкладах в автобусах. У чому справа??? Поясніть!!! Чекати на морозі - дуже есело!!! Це тепер так завжди буде??? Внесіть зміни, або забезпечти вчасний рух транспорту!!!!!!!!!!

Всі зайняті розмальовуванням електронних квитків, не до вас)))

PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 5 місяців 6 днів тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17
+1
0
-1

2727 писав:

Доброго дня. Хочу дізнатись по якому графіку рухається муніципальний автобус № 24 в період з 19:00 до 20:15. Вже другий день підряд (18.12.17-19.12.17) в цей проміжок часу не має транспорту, хоча їх має бути 3 шт. по розкладу. Змін у розкладі на вашому сайті нема, так само як і в розвішених розкладах в автобусах. У чому справа??? Поясніть!!! Чекати на морозі - дуже есело!!! Це тепер так завжди буде??? Внесіть зміни, або забезпечти вчасний рух транспорту!!!!!!!!!!

Ми не встановлюємо розклад, не підтримуємо вчасність руху. Ми надаємо розклад згідно даних з відкритих джерел в більш зручному для містян вигляді. Зверніться будь-ласка на гарячу лінію міськвиконкому, або напряму до ВТК, за більш детальною інформацією.

Андрей Гафа
Зображення користувача Андрей Гафа.
Не в мережі
Був: 2 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 28.02.2018 20:43
+1
0
-1

Довелось 35 хвилин очикувати маршрутку 16А. Чи не має бути інтервал між рухом даної маршрутки коротший, тим паче що на вулиці мороз -12

Степан Степанченко
Зображення користувача Степан Степанченко.
Не в мережі
Був: 2 роки 8 місяців тому
Зареєстрований: 04.03.2018 10:38
+1
0
-1

03.03.2018 на зупинці "Технічний університет" прочекав маршрутку 17-Б з 20:00 по 21:00. Її так і не було, хоча згідно вашого розкладу повинна їздити. На вулиці було -15 морозу, прийшлось викликати таксі. Я так розумію на пересічних вінничан вам начхати, тоді заберіть розклад руху з свого сайту, хай не вводить в оману!!!!!!!!!!!!!

Oleg
Зображення користувача Oleg.
Не в мережі
Був: 3 тижні 2 дня тому
Зареєстрований: 07.07.2009 19:32
+1
0
-1

В ці дні в звязку з холодами частина машин не вийшли на лінії

Юлия Драчук
Зображення користувача Юлия Драчук.
Не в мережі
Був: 2 роки 8 місяців тому
Зареєстрований: 22.03.2018 15:53
+1
0
-1

Щодо муніципальних автобусів, 1.Педучилище-Зал.вокзал їздить "Богдан", при тому, що людей тьма, це ще пів біди хоч їщдить, а от 21 Педучилище-Барське-Стельмаха) взагалі немає по розкладу, (11:40) з Педучилища, навіщо тоді писати його в розклад, люди ж чекають його марно... 

Игорь Перебора
Зображення користувача Игорь Перебора.
Не в мережі
Був: 2 роки 7 місяців тому
Зареєстрований: 13.04.2018 22:24
+1
0
-1

Привет всем . Еду постоянно на 24-м автобусе . Очень редко по графику ездят . Можно разобрать когда на него выходить. Такие же дела и с 8-м автобусом . 

Таня Туз
Зображення користувача Таня Туз.
Не в мережі
Був: 2 роки 7 місяців тому
Зареєстрований: 21.04.2018 17:07
+1
0
-1

Сьогодні 21.04 об 17:00 стався прикрий інцидент. В тролейбусі №4 "Вишенька-Лугова" 002 працює неуважний водій, за період поїздки прищемив двоє пасажирів, їхав з відчиненими дверима. На зауваження відповідав грубістю. Невже водіям не пояснють, що вони перевозять людей?

Юрій Марущак
Зображення користувача Юрій Марущак.
Не в мережі
Був: 2 роки 7 місяців тому
Зареєстрований: 28.04.2018 13:20
+1
0
-1

Доброго дня , хочу поскаржитись на водія маршрутного таксі #21 , номерний знак АВ3021АС . Водій вигнав з автобуса через те , що немав решти , наголосивши , що це моя проблема , хоча , я давав не великий номінал ... Навіть не дав змоги ,якось вирішити цю проблему ... Дата.  28 .04.18 , 13.20 зуп.Пирогова

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 тиждень 5 днів тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Негайно пишіть скаргу до ВМР. А тоді одразу необхідно було б зателефонувати до "Цілодобової варти"

Андрій Феліксович
Зображення користувача Андрій Феліксович.
Не в мережі
Був: 2 роки 6 місяців тому
Зареєстрований: 30.04.2018 22:43
+1
+1
-1

Скарга на кондуктора(номер 435) 14тролейбуса (номер 017).Виїхав 30 квітня 14(номер 017)тролейбусом від аграрного університету об 21.38.Перед зупинкою Валентина Отамановського я запитав у кондуктора(номер 435)чи прямує даний тролейбус в депо чи до зал.вокзал,а він мені у відповідь: "а ти шо не дивишся куда ти їдеш?"я кажу,що:"я можу і з пересадками поїхати туди,куди мені потрібно"Кондуктор:Ну то вийди і подивись"Я:не встигну,бо водій поїде за цей час.Кондуктор:"це твої проблеми". Далі ми їхали до зал.вокзалу і на кінцевій я зробив зауваження,з приводу такої поведінки,що не потрібно так відповідати людям,які до вас звертаються"Кондуктор мені відповів: "А ти дивись куди ти їдеш"Я спитав номер кондуктора,а він мені ним майже в обличчя тикнув. Розсудіть самі,оскільки я вважаю,що навіть якщо цілий день спілкуватись і обслуговувати дуже велику кількість людей,потрібно залишатись людяним. 

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 тиждень 5 днів тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Ви повідомили про цей випадок на "Цілодобову варту"? А ще краще було б написати до ВМР.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 тиждень 5 днів тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Alex Timo писав: Ви повідомили про цей випадок на "Цілодобову варту"? А ще краще було б написати до ВМР. Звертайтесь до мене, я допоможу оформити скаргу.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 тиждень 5 днів тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Alex Timo писав: Ви повідомили про цей випадок на "Цілодобову варту"? А ще краще було б написати до ВМР.Звертайтесь до мене, я допоможу оформити скаргу.

Сергей Шишков
Зображення користувача Сергей Шишков.
Не в мережі
Був: 2 роки 3 місяці тому
Зареєстрований: 17.08.2018 23:59
+1
0
-1

Маршрутка 16а. Інтервал 30-40 хв. Кожен раз переповнена. Це не нормально.

Oksana Novitska
Зображення користувача Oksana Novitska.
Не в мережі
Був: 1 year 11 місяців тому
Зареєстрований: 22.12.2018 13:33
+1
0
-1

Навіщо робити розклад, якщо транспорт не їздить по ньому?

PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 5 місяців 6 днів тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17
+1
0
-1

Oksana Novitska писав:

Навіщо робити розклад, якщо транспорт не їздить по ньому?

Спробуйте зателефонувати: Телефони адміністрації ВТК, або 15-60 (зі стаціонарного телефону) або 0-800-60-15-60 (з мобільного) та залишіть вашу скаргу.

Elena
Зображення користувача Elena.
Не в мережі
Був: 1 year 10 місяців тому
Зареєстрований: 20.04.2013 07:26
+1
0
-1

Сегодня ехала на работу трамваем №6. Дерганье "туда-сюда" просто достало. Кондуктор объяснила, что трамвай старый. Зачем в таком случае этот трамвай выпускать на маршрут? Номер трамвая 253.

Tema
Зображення користувача Tema.
Не в мережі
Був: 1 year 9 місяців тому
Зареєстрований: 02.02.2019 15:45
+1
0
-1

02.2.19 в трамваї нам з другом нахамила кондукторша трамваю номер 292. Ми розраховувались через Приват і вона нам сказала ,,Дуже умні, тіпа'', а по дорозі назад друг показував що він купив білет а вона напевно не побачила і замість того щоб попросити почала в нього виривати з рук  телефон і нахамила. Поїздка із-за кондуктора була некомфортною!  

Іруся Тисячук
Зображення користувача Іруся Тисячук.
Не в мережі
Був: 1 year 9 місяців тому
Зареєстрований: 04.02.2019 08:05
+1
0
-1

15 хвилин простояла на зупинці, 12 тролейбус так і не з'явився. Запізнилася на роботу, попередження, що його не буде, не було.

Тим Браницкий
Зображення користувача Тим Браницкий.
Не в мережі
Був: 1 year 9 місяців тому
Зареєстрований: 15.02.2019 23:00
+1
0
-1

Cкажите на каком основании маршрутное такси по маршруту 21а в 22.15, 15.02.19 не было? 15 людей стояли  ждали и ничего. Смотрел по вашему расписанию . Что за анархия? Прождали мин 30и ничего. Кто как хочет так и ездит? Бардак!!!!!!!!!!

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 3 тижні 5 днів тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

У вашому випадку треба було залишити скаргу на роботу маршруту. Це можна зробити через "Цілодобову варту" за телефонами15-60, 0-800-601560, 65-15-60 або онлайн http://1560.vmr.gov.ua

Татьяна Татьяна
Зображення користувача Татьяна Татьяна.
Не в мережі
Був: 9 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 16.02.2020 18:12
+1
+1
-1

Чому тролейбус по маршруту Вишенька- ГПЗ  практично увесь час їде на 4-6 хвилин раніше графіку??? За розкладом : 18:05, 18:16 із зуп Шевченка. Вказано: "похибка до 2 хвилин". Для кого ці розклади пишуться??  16.02, вечірній час, тролейбус 209 - кондуктор хамка. Навчіть працівників спокійно і адекватно спілкуватися з пасажирами. Дякую. 

Валентин Кушніренко
Зображення користувача Валентин Кушніренко.
Не в мережі
Був: 8 місяців 3 тижні тому
Зареєстрований: 06.03.2020 08:01
+1
0
-1

314 вагон водій занадто гучно оголошує те щоб люди платили за проїзд

qwe2
Зображення користувача qwe2.
Не в мережі
Був: 1 місяць 19 год. тому
Зареєстрований: 29.02.2012 14:16
+1
0
-1

Очень радуют контролеры в винницких трамваях троллейбусах. То к бабке, еле передвигающейся на ногах, пристанут с требованием предъявить пенсионное или заплатить штраф, то штраф выпишут человеку, оплатившему через смс (со словами - "Нам некогда ждать когда ответ прийдет").А во вторник вечером по трамваю 6 маршрута ходил парень-контролер, проверял билеты и чихал( разбрызгивая слюни) на пасажиров. Не пора ли проверить руководство транспортной компании на адекватность?

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 тиждень 5 днів тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

qwe2 писав: Давно пора!Очень радуют контролеры в винницких трамваях троллейбусах. То к бабке, еле передвигающейся на ногах, пристанут с требованием предъявить пенсионное или заплатить штраф, то штраф выпишут человеку, оплатившему через смс (со словами - "Нам некогда ждать когда ответ прийдет").А во вторник вечером по трамваю 6 маршрута ходил парень-контролер, проверял билеты и чихал( разбрызгивая слюни) на пасажиров. Не пора ли проверить руководство транспортной компании на адекватность?

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 1 тиждень 5 днів тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Пишіть на сайті ВМР міському голові.

ДмитрийШумский
Зображення користувача ДмитрийШумский.
Не в мережі
Був: 6 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 18.05.2020 15:44
+1
+1
-1

Сидячи на роботі, прийшло 2 смс про те що з моєї карти знято кошти. Я к це розуміти? Зранку їхавши на трамваї 2 рази висвітило червоним що операція не здійсненна, а на третій раз виліз квиток.

ДмитрийШумский
Зображення користувача ДмитрийШумский.
Не в мережі
Був: 6 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 18.05.2020 15:44
+1
0
-1


ДмитрийШумский писав: Сидячи на роботі, прийшло 2 смс про те що з моєї карти знято кошти. Я к це розуміти? Зранку їхавши на трамваї 2 рази висвітило червоним що операція не здійсненна, а на третій раз виліз квиток.
PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 5 місяців 6 днів тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17
+1
0
-1

ДмитрийШумский писав:


ДмитрийШумский писав:

Сидячи на роботі, прийшло 2 смс про те що з моєї карти знято кошти. Я к це розуміти? Зранку їхавши на трамваї 2 рази висвітило червоним що операція не здійсненна, а на третій раз виліз квиток.

Добрий! Ви можете перейти в розділ Довідка  напряму  залишити ваші зауваження Вінницякартсервісу щодо вашого питання.

Єлизавета Фещук
Зображення користувача Єлизавета Фещук.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 год. тому
Зареєстрований: 28.06.2020 16:58
+1
0
-1

Доброго дня) скажіть будь ласка а після 20 00 год маршрутка 17бчому не їздить? 2 день чекала цілий час на Поділлі і намає. Скажіть будь ласкави вважаєте це нормально?

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 3 тижні 5 днів тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Може через карантин дуже мало людей ввечері і маршутчики не хотять їздити собі в збиток. У них і так зараз нелегкий період через обмеження у кількості пасажирів

Лида Сарбаш
Зображення користувача Лида Сарбаш.
Не в мережі
Був: 4 місяці 3 тижні тому
Зареєстрований: 01.07.2020 16:29
+1
0
-1

Сьогодні 01.07.20 близько 16:30 їхали з чоловіком в трамваї #288, пройшли в самий кінець ( бо в транспорті була задуха, а там були відкриті вікна). До нас підбігла водій трамвая (доречі захисна медична маска чомусь була не на обличчі,а гріла підборіддя) та почала кричати на нас, щоб ми зайняли сидячі місця - бо їй не порахувати скільки людей знайшло у транспорт . Нам не проблема була  сісти на місця… проте волати на весь трамвай .... На мою думку це просто не припустимо!

Маришка Фёдорова
Зображення користувача Маришка Фёдорова.
Не в мережі
Був: 4 місяці 2 тижні тому
Зареєстрований: 10.07.2020 18:56
+1
0
-1

Хочу поскаржитись на роботу контролерів які не вміють перевіряти квитки! Сьогодні 10.07.20 приблизно о 17:40 на урожаї зайшло дві жіночки, що перевіряли квитки у трамваї #6, я сиділа попереду під вікном піднявши голову побачила контролера вона запитала що у мене за проїзд, я сказала хвилинку зараз покажу бо оплачувала через додаток приват24 який стає неактивним якщо блокуєш тел (їхала з кінцевої жд де і купила квиток о 17:10) на що жіночка почала кричати на пів трамваю не давши слово вставити що типу я тільки зібралась купувати квиток і штраф мені 80 гривен, чим поставила мене в не зручне становище так як цих пів трамвая вже дивилися на мене! Мене ніхто не слухав і пішли в кінець вагону, в квитку пишеться час купівлі і відраховується скільки часу залишилось, якби я купила його в той момент то можна було побачити по часу! Потім я показала все свій квиток куплений пів години тому на що навіть не отримала вибачення що претензії! Навіть своїх контролерів працювати з людьми і навчіть перевіряти квитки! 

Лиза Болдар
Зображення користувача Лиза Болдар.
Не в мережі
Був: 4 місяці 1 тиждень тому
Зареєстрований: 17.07.2020 15:29
+1
0
-1

Скажіть будь-ласка навіщо добавляєте маршрут №10- до "Чехова"? Чому скорочений маршрут №4 в район "Тяжилів"? Маршрут №4 - це єдиний  маршрут тролейбуса, який їде в Тяжилів з "міста". Доречі - в мікрорайоні тяжилів живуть люди, які теж добираються на навчання та роботу і в центр, і на Вишеньку, і на електромережу.  Чи думали Ви - як добратися в район Електромережі з Тяжилова? Який муніципальний транспорт ходе в ці райони крім тролейбуса №4?

Альона Гуменюк
Зображення користувача Альона Гуменюк.
Не в мережі
Був: 1 місяць 3 тижні тому
Зареєстрований: 30.09.2020 16:24
+1
0
-1

Сьогодні (30.09.2020)  о 15:14 годині у тролейбус №2, який у той час був біля зупинки імені Зої Ткаченко і направлявся в сторону вулиці Максима Шимка зайшов контроль (мужчина та жінка), вимагали штраф -тому ,що у мене на телефоні не прийшли СМС з деталями оплати , хоча видно,  що СМС на номер 877 я ВІДПРАВИЛА !!! Гроші з рахунку також було успішно знято !!! Який штраф , за що ??? Контролер"ка накричала , щоб я телефонувала до оператора і запитувала чому так вийшло !!! Скажіть , невже ви ніколи не телефонували до оператора мобільного зв"язку?! Там скрізь автоматичне меню і перейти до черги , щоб додзвонитись до *Живого* оператора потрібно дуже довго чекати ! Як це все , на вашу думку має працювати, -у рухомому транспорті , ще й коли на тебе кричить контролер ?! Не розумію, навіщо ви придумала такий спосіб безготівкового розрахунку, якщо він працює через раз ??? Я знаю, що не тільки у мене така проблема, що ці смс з деталями приходять не завжди , але ж гроші знімаються і вам у компанію вони приходять ! Розберіться , чому така ситуація Є !!! Вже будучи вдома , я майже  за швидко (25 хв.) додзвонилась до свого оператора мобільного зв"язку і вгадайте що , правильно , мені сказали , що зробити вони нічого не можуть, чому смс не приходять вони не знають...можливо через перегрузи в мережі, можливо збій в системі, можливо щось зламалося ... у мене , що вона могла - те вона перевірила , все у мене працює - і на рахунку багато коштів і бачить вона все, що за проїзд я платила , а от чому звіт з деталями оплати не прийшов - не знає ! Відповіли мені лише так : що Замовнику Всієї Цієї Функції Оплати за проїзд з допомогою смс потрібно звертатися і вимагати щось , а не мені !!! Де правда ??? Хто крайній ??? Я ??? Чому ???  

Вікторія Рябцева
Зображення користувача Вікторія Рябцева.
Не в мережі
Був: 1 місяць 2 тижні тому
Зареєстрований: 07.10.2020 10:04
+1
0
-1

Доброго дня! Сьогодні 7.10.2020 9:45-9:50 їхала в трамваї номер 3 , десь на зупинці Ющенка зайшли контролери. Я сиділа майже в кінці вагону,  через приват24 ввела пароль і віконечко з квитком зникло. Приват24 встановила можливо тиждень тому, раніше не користувалася ніколи і не могла знайти квиток, підійшла контролер я сказала їй, що розрахувалася, але не можу  знайти квиток можливо вона мені допоможе . У відповідь я почула " я зараз скажу волшебне слово "штраф 80грн" і ти все знайдеш"  щось натиснула мені, але там не було того квитка і каже "платіть 80грн штрафу"  я кажу " чого я маю платити його якщо я заплатила тільки не можу знайти " і коли я нарешті знайшла і показала то вона каже " бачите як діє волшебне слово" і пішла ... я не хотіла нічого казати і тд. Але чого я маю мовчати коли людина не вміє виконувати свою роботу або просто спілкуватись з людьми. Підійшла до неї і попросила сказати мені її ім'я і прізвище що я поскаржусь на неї . Вона відповіла що вона не винна в тому що я не вмію користуватись телефоном . Коли я просто сиділа то вона сидячи позаду і ще мені повторювала що я маю вчитись користуватись телефоном , що вона вміє спілкуватись з людьми, і їй всеодно що я поскаржусь на неї що її і фотографують і пишуть скарги і неодноразово...  ім'я і прізвище вона мені не повідомила і закривала його, здається прізвище яке було написано Кучер можливо я помиляюсь . Жіночка була не високого росту і в окулярах, спілкувалася зі мною на високих тонах і хамила. Дякую контролера який зіпсував настрій з самого ранку. Навіщо потрібен контролер на якого пишуть багато скарг? Чекаю відповіді!!!!!

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 3 тижні 5 днів тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Для отримання офіційної відповіді на вашу скаргу, будь ласка, надайте запит до Вінницької транспортної компанії. Контакти є на сторінці http://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Наталія Ємець
Зображення користувача Наталія Ємець.
Не в мережі
Був: 1 місяць 2 тижні тому
Зареєстрований: 08.10.2020 22:39
+1
0
-1

7 жовтня о 12.03 сідаючи на шостий муніципальний автобус, водій повів себе абсолютно некоректно і непрофесійно. Спочатку при вході він прижав коляску дверима (якби там  була дитина, він міг їй прижати пальці, голову, і взагалі налякати), потім коли чоловік пішов на передні двері з дитиною, водій його просто не впустив (ми прийшли завчасно, зайняли чергу) і в кінці просто поїхав залишивши дитину з чоловіком без коляски надворі. Коли я почала казати, щоб мене випустили до дитини, водій провіз дві зупинки, аргументуючи що він не чув. При тому що він бачив що я з коляскою зайшла, а дитина залишилась надворі. Я не розумію, це вже зараз така норма, щоб дискримінувати батьків з дітьми в колясці. Водій міг нашкодити дитині і навіть не вибачився. Мені тепер треба завжди ризикувати життям, щоб довезти дитину до лікарні?