Mixail

Доброго дня Миколо Васильовичу! Питання болюче полягає в наступному: Мене цікавить по яким критеріям ведеться розподіл нових тролейбусів 'Богдан'. Багатьох водіїв сьогодні непокоїть підхід до цього питання керівництва безпосередньо на маршрутах, зокрема на к.п. Зал. Вокзал. Чому начальник мар-ту Василюк М. В. надає перевагу водіям пенсійного віку, а бо передпенсійного віку, водіям які мають нижчу кваліфікацію, які не сприяють підвищенню своєї професійній майстерності, які не підвищують свій кваліфікаційний рівень. На думку багатьох працівників колективу з таким підходом категорично не згідні, більше того, висловили свою невдоволенність.
Наразі є багато достойних кандидатур на отримання нових тролейбусів це ті: які мають кваліфікаційний рівень вищий, сприяють підвищення свого рівня майстерності, тим самим сприяють престижу самого підприємства, безпеки руху, безпеки перевезення пасажирів, зниження аварійності, які мають багатий стаж добросовісної роботи. Зокрема потрібно визнати що є і заслуга таких працівників в тому що: КП ВТК сьогодні займає передові позиції.
Складається таке враження, на жаль, що корупційні схеми продовжують процвітати, навіть незважаючи на події які відбулися в країні в цілому. І взвгвлі, якщо це питання уже торкнулося працівників пенсійного віку на підприємстві, тоді чому люди пкнсійного віку займають багато ключових посад на підпреємстві, це тіж нач. мар-тів, тіж ревізори, це що? неможливість обходитись без цінних кадрів? я з повагою ставлюся до цих людей. честь і хвала їм, (думаю з цією думкою погодяться багато...)
Наразі є в колективі люди які мають навіть вищу освіту, вони працюють на посадах тих же водіїв, тих же слюсарів, які не можуть пробитися, застосувати свої знання, (тай досвід отриманний, адже мають не малий стаж роботи ) і все тому що займають місця люди пенсійногго віку. Зокрема,хотілося б приділити особливу увагу тому: що нач. мар-та Зал. Вокзал. Василюк М.В., (проякого згадувалось), мало того пенсіонер, нач. мар-та. , та ще і підробляє по вихідних водієм, а це означає: що якогось, молодого водія, потрібно поставити в резерв, ( в якого молода сім'я і мала дитина, яких потрібно утримувати, та ще і найману квартиру оплачувати). Виходить що цій молодій людині не потрібно заробляти кошти, а от Василюку потрібно більше, він проживає за межею бідності.
Дякую! Сподіваючись розуміння...

Відповідь:

Шановна Лариса!
На Ваше звернення повідомляємо:
1) 19.03.2013р. з 16.16 до 16.31 перевезення пасажирів здійснювалось згідно розкладу руху з зупинки "Меблева фабрика" в напрямку центру міста наступними тролейбусами:
- №319 3 маршруту о 16.16;
- №328 8 маршруту о 16.21;
- №253 9 маршруту о 16.22;
- №262 15 маршруту о 16.24;
- №275 13 маршруту о 16.24;
- №325 3 маршруту о 16.26;
- №304 8 маршруту о 16.31.
Збоїв в русі тролейбусів цього напрямку в зазначений Вами час не було.

Одночасно інформуєм, що рух тролейбусів здійснюється в загальному потоці транспортних засобів і згідно "Правил експлуатації трамваїв та тролейбусів" можливі відхилення від розкладу руху допускаються в межах +/-2 хв.
2) Цього ж дня останній тролейбус 15 маршруту №269 відправився з кінцевого пункту "Вишенька" о 20.06 згідно розкладу руху.

Враховуючи вищесказане, а також попереднє спілкування маємо бажання пояснити, що конституційні права гарантовані не лише окремим громадянам суспільства, але і підприємствам в цілому, багаточисельні колективи яких теж складаються з людей зі своїми характерами, баченнями, тощо. Тому не варто ігнорувати людський фактор в можливих порушеннях роботи транспорту.

Беручи до уваги Вашу "обізнаність" в справах підприємства та вже неприховане бажання дискредитувати роботу 2-х тисячного колективу, що чесно служить громаді міста, запевняємо, що діятимемо в правовому полі, яке гарантує захист ділової репутації підприємства, честі та гідності окремих працівників без продовження цього ганебного діалогу.