Винушений звернутися до вас зі скаргою. Кондуктор тролейбусу 278 (11.04 ~8:00 ранку). У кондуктора тролейбусу щось із пам'ятю, 4 раза при прохіді по салону він вимагав розплачуватись за проізд, я розумію робота важка і всіх запам'ятати фізично неможливо. Але 4 рази, ще й на 4 почати мораль читати что повинен робити пассажир, мені набридло. Прошу вас пояснити кондуктору 278 тролейбуса його обов'язки, по можливості дати відпочинок щоб пам'ять прийшла в норму.
Олег
Відповідь:
Шановна Наталя!
На Ваше звернення повідомляємо:
1. Щоденно перед виїздом на лінію тролейбуси проходять обслуговування в депо - ЩО, в об'єм якого входить прибирання салону тролейбуса.
Перед початком кожної зміни водії тролейбусів та кондуктори проходять відповідний медичний огляд.
2. З врахуванням об'єктивності Ваших інших зауважень, вжиті відповідні заходи реагування.