СКАРГА!!!!

2727
Зображення користувача 2727.
Не в мережі
Був: 5 років 7 місяців тому
Зареєстрований: 04.04.2014 10:09
+1
+2
-1

Доброго дня. Хочу дізнатись по якому графіку рухається муніципальний автобус № 24 в період з 19:00 до 20:15. Вже другий день підряд (18.12.17-19.12.17) в цей проміжок часу не має транспорту, хоча їх має бути 3 шт. по розкладу. Змін у розкладі на вашому сайті нема, так само як і в розвішених розкладах в автобусах. У чому справа??? Поясніть!!! Чекати на морозі - дуже есело!!! Це тепер так завжди буде??? Внесіть зміни, або забезпечти вчасний рух транспорту!!!!!!!!!!

Mustaf_n
Зображення користувача Mustaf_n.
Не в мережі
Був: 4 роки 8 місяців тому
Зареєстрований: 15.03.2017 16:32
+1
+1
-1

2727 писав: Доброго дня. Хочу дізнатись по якому графіку рухається муніципальний автобус № 24 в період з 19:00 до 20:15. Вже другий день підряд (18.12.17-19.12.17) в цей проміжок часу не має транспорту, хоча їх має бути 3 шт. по розкладу. Змін у розкладі на вашому сайті нема, так само як і в розвішених розкладах в автобусах. У чому справа??? Поясніть!!! Чекати на морозі - дуже есело!!! Це тепер так завжди буде??? Внесіть зміни, або забезпечти вчасний рух транспорту!!!!!!!!!!

Всі зайняті розмальовуванням електронних квитків, не до вас)))

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Це не тут вирішується.

PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 3 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17
+1
+2
-1

2727 писав:

Доброго дня. Хочу дізнатись по якому графіку рухається муніципальний автобус № 24 в період з 19:00 до 20:15. Вже другий день підряд (18.12.17-19.12.17) в цей проміжок часу не має транспорту, хоча їх має бути 3 шт. по розкладу. Змін у розкладі на вашому сайті нема, так само як і в розвішених розкладах в автобусах. У чому справа??? Поясніть!!! Чекати на морозі - дуже есело!!! Це тепер так завжди буде??? Внесіть зміни, або забезпечти вчасний рух транспорту!!!!!!!!!!

Ми не встановлюємо розклад, не підтримуємо вчасність руху. Ми надаємо розклад згідно даних з відкритих джерел в більш зручному для містян вигляді. Зверніться будь-ласка на гарячу лінію міськвиконкому, або напряму до ВТК, за більш детальною інформацією.

Андрей Гафа
Зображення користувача Андрей Гафа.
Не в мережі
Був: 6 років 1 місяць тому
Зареєстрований: 28.02.2018 20:43
+1
+1
-1

Довелось 35 хвилин очикувати маршрутку 16А. Чи не має бути інтервал між рухом даної маршрутки коротший, тим паче що на вулиці мороз -12

Степан Степанченко
Зображення користувача Степан Степанченко.
Не в мережі
Був: 6 років 3 тижні тому
Зареєстрований: 04.03.2018 10:38
+1
0
-1

03.03.2018 на зупинці "Технічний університет" прочекав маршрутку 17-Б з 20:00 по 21:00. Її так і не було, хоча згідно вашого розкладу повинна їздити. На вулиці було -15 морозу, прийшлось викликати таксі. Я так розумію на пересічних вінничан вам начхати, тоді заберіть розклад руху з свого сайту, хай не вводить в оману!!!!!!!!!!!!!

Oleg
Зображення користувача Oleg.
Не в мережі
Був: 3 дня 3 год. тому
Зареєстрований: 07.07.2009 19:32
+1
0
-1

В ці дні в звязку з холодами частина машин не вийшли на лінії

Юлия Драчук
Зображення користувача Юлия Драчук.
Не в мережі
Був: 6 років 3 тижні тому
Зареєстрований: 22.03.2018 15:53
+1
0
-1

Щодо муніципальних автобусів, 1.Педучилище-Зал.вокзал їздить "Богдан", при тому, що людей тьма, це ще пів біди хоч їщдить, а от 21 Педучилище-Барське-Стельмаха) взагалі немає по розкладу, (11:40) з Педучилища, навіщо тоді писати його в розклад, люди ж чекають його марно... 

Игорь Перебора
Зображення користувача Игорь Перебора.
Не в мережі
Був: 5 років 12 місяців тому
Зареєстрований: 13.04.2018 22:24
+1
+1
-1

Привет всем . Еду постоянно на 24-м автобусе . Очень редко по графику ездят . Можно разобрать когда на него выходить. Такие же дела и с 8-м автобусом . 

Таня Туз
Зображення користувача Таня Туз.
Не в мережі
Був: 5 років 12 місяців тому
Зареєстрований: 21.04.2018 17:07
+1
0
-1

Сьогодні 21.04 об 17:00 стався прикрий інцидент. В тролейбусі №4 "Вишенька-Лугова" 002 працює неуважний водій, за період поїздки прищемив двоє пасажирів, їхав з відчиненими дверима. На зауваження відповідав грубістю. Невже водіям не пояснють, що вони перевозять людей?

Юрій Марущак
Зображення користувача Юрій Марущак.
Не в мережі
Був: 5 років 11 місяців тому
Зареєстрований: 28.04.2018 13:20
+1
0
-1

Доброго дня , хочу поскаржитись на водія маршрутного таксі #21 , номерний знак АВ3021АС . Водій вигнав з автобуса через те , що немав решти , наголосивши , що це моя проблема , хоча , я давав не великий номінал ... Навіть не дав змоги ,якось вирішити цю проблему ... Дата.  28 .04.18 , 13.20 зуп.Пирогова

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Негайно пишіть скаргу до ВМР. А тоді одразу необхідно було б зателефонувати до "Цілодобової варти"

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Тут ці питання не вирішите. Йдіть/пишіть у міськраду.

Андрій Феліксович
Зображення користувача Андрій Феліксович.
Не в мережі
Був: 5 років 11 місяців тому
Зареєстрований: 30.04.2018 22:43
+1
+1
-1

Скарга на кондуктора(номер 435) 14тролейбуса (номер 017).Виїхав 30 квітня 14(номер 017)тролейбусом від аграрного університету об 21.38.Перед зупинкою Валентина Отамановського я запитав у кондуктора(номер 435)чи прямує даний тролейбус в депо чи до зал.вокзал,а він мені у відповідь: "а ти шо не дивишся куда ти їдеш?"я кажу,що:"я можу і з пересадками поїхати туди,куди мені потрібно"Кондуктор:Ну то вийди і подивись"Я:не встигну,бо водій поїде за цей час.Кондуктор:"це твої проблеми". Далі ми їхали до зал.вокзалу і на кінцевій я зробив зауваження,з приводу такої поведінки,що не потрібно так відповідати людям,які до вас звертаються"Кондуктор мені відповів: "А ти дивись куди ти їдеш"Я спитав номер кондуктора,а він мені ним майже в обличчя тикнув. Розсудіть самі,оскільки я вважаю,що навіть якщо цілий день спілкуватись і обслуговувати дуже велику кількість людей,потрібно залишатись людяним. 

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Ви повідомили про цей випадок на "Цілодобову варту"? А ще краще було б написати до ВМР.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Alex Timo писав: Ви повідомили про цей випадок на "Цілодобову варту"? А ще краще було б написати до ВМР. Звертайтесь до мене, я допоможу оформити скаргу.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Alex Timo писав: Ви повідомили про цей випадок на "Цілодобову варту"? А ще краще було б написати до ВМР.Звертайтесь до мене, я допоможу оформити скаргу.

Сергей Шишков
Зображення користувача Сергей Шишков.
Не в мережі
Був: 5 років 8 місяців тому
Зареєстрований: 17.08.2018 23:59
+1
0
-1

Маршрутка 16а. Інтервал 30-40 хв. Кожен раз переповнена. Це не нормально.

Oksana Novitska
Зображення користувача Oksana Novitska.
Не в мережі
Був: 5 років 3 місяці тому
Зареєстрований: 22.12.2018 13:33
+1
0
-1

Навіщо робити розклад, якщо транспорт не їздить по ньому?

PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 3 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17
+1
0
-1

Oksana Novitska писав:

Навіщо робити розклад, якщо транспорт не їздить по ньому?

Спробуйте зателефонувати: Телефони адміністрації ВТК, або 15-60 (зі стаціонарного телефону) або 0-800-60-15-60 (з мобільного) та залишіть вашу скаргу.

Elena
Зображення користувача Elena.
Не в мережі
Був: 5 років 3 місяці тому
Зареєстрований: 20.04.2013 07:26
+1
0
-1

Сегодня ехала на работу трамваем №6. Дерганье "туда-сюда" просто достало. Кондуктор объяснила, что трамвай старый. Зачем в таком случае этот трамвай выпускать на маршрут? Номер трамвая 253.

Tema
Зображення користувача Tema.
Не в мережі
Був: 5 років 2 місяці тому
Зареєстрований: 02.02.2019 15:45
+1
0
-1

02.2.19 в трамваї нам з другом нахамила кондукторша трамваю номер 292. Ми розраховувались через Приват і вона нам сказала ,,Дуже умні, тіпа'', а по дорозі назад друг показував що він купив білет а вона напевно не побачила і замість того щоб попросити почала в нього виривати з рук  телефон і нахамила. Поїздка із-за кондуктора була некомфортною!  

Іруся Тисячук
Зображення користувача Іруся Тисячук.
Не в мережі
Був: 5 років 2 місяці тому
Зареєстрований: 04.02.2019 08:05
+1
0
-1

15 хвилин простояла на зупинці, 12 тролейбус так і не з'явився. Запізнилася на роботу, попередження, що його не буде, не було.

Тим Браницкий
Зображення користувача Тим Браницкий.
Не в мережі
Був: 5 років 2 місяці тому
Зареєстрований: 15.02.2019 23:00
+1
0
-1

Cкажите на каком основании маршрутное такси по маршруту 21а в 22.15, 15.02.19 не было? 15 людей стояли  ждали и ничего. Смотрел по вашему расписанию . Что за анархия? Прождали мин 30и ничего. Кто как хочет так и ездит? Бардак!!!!!!!!!!

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

У вашому випадку треба було залишити скаргу на роботу маршруту. Це можна зробити через "Цілодобову варту" за телефонами15-60, 0-800-601560, 65-15-60 або онлайн http://1560.vmr.gov.ua

Татьяна Татьяна
Зображення користувача Татьяна Татьяна.
Не в мережі
Був: 4 роки 1 місяць тому
Зареєстрований: 16.02.2020 18:12
+1
+1
-1

Чому тролейбус по маршруту Вишенька- ГПЗ  практично увесь час їде на 4-6 хвилин раніше графіку??? За розкладом : 18:05, 18:16 із зуп Шевченка. Вказано: "похибка до 2 хвилин". Для кого ці розклади пишуться??  16.02, вечірній час, тролейбус 209 - кондуктор хамка. Навчіть працівників спокійно і адекватно спілкуватися з пасажирами. Дякую. 

Валентин Кушніренко
Зображення користувача Валентин Кушніренко.
Не в мережі
Був: 4 роки 1 місяць тому
Зареєстрований: 06.03.2020 08:01
+1
0
-1

314 вагон водій занадто гучно оголошує те щоб люди платили за проїзд

qwe2
Зображення користувача qwe2.
Не в мережі
Був: 2 роки 5 місяців тому
Зареєстрований: 29.02.2012 14:16
+1
0
-1

Очень радуют контролеры в винницких трамваях троллейбусах. То к бабке, еле передвигающейся на ногах, пристанут с требованием предъявить пенсионное или заплатить штраф, то штраф выпишут человеку, оплатившему через смс (со словами - "Нам некогда ждать когда ответ прийдет").А во вторник вечером по трамваю 6 маршрута ходил парень-контролер, проверял билеты и чихал( разбрызгивая слюни) на пасажиров. Не пора ли проверить руководство транспортной компании на адекватность?

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

qwe2 писав: Давно пора!Очень радуют контролеры в винницких трамваях троллейбусах. То к бабке, еле передвигающейся на ногах, пристанут с требованием предъявить пенсионное или заплатить штраф, то штраф выпишут человеку, оплатившему через смс (со словами - "Нам некогда ждать когда ответ прийдет").А во вторник вечером по трамваю 6 маршрута ходил парень-контролер, проверял билеты и чихал( разбрызгивая слюни) на пасажиров. Не пора ли проверить руководство транспортной компании на адекватность?

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Пишіть на сайті ВМР міському голові.

ДмитрийШумский
Зображення користувача ДмитрийШумский.
Не в мережі
Був: 3 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 18.05.2020 15:44
+1
+1
-1

Сидячи на роботі, прийшло 2 смс про те що з моєї карти знято кошти. Я к це розуміти? Зранку їхавши на трамваї 2 рази висвітило червоним що операція не здійсненна, а на третій раз виліз квиток.

ДмитрийШумский
Зображення користувача ДмитрийШумский.
Не в мережі
Був: 3 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 18.05.2020 15:44
+1
0
-1


ДмитрийШумский писав: Сидячи на роботі, прийшло 2 смс про те що з моєї карти знято кошти. Я к це розуміти? Зранку їхавши на трамваї 2 рази висвітило червоним що операція не здійсненна, а на третій раз виліз квиток.
PAN
Зображення користувача PAN.
Не в мережі
Був: 3 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 13.03.2008 11:17
+1
0
-1

ДмитрийШумский писав:


ДмитрийШумский писав:

Сидячи на роботі, прийшло 2 смс про те що з моєї карти знято кошти. Я к це розуміти? Зранку їхавши на трамваї 2 рази висвітило червоним що операція не здійсненна, а на третій раз виліз квиток.

Добрий! Ви можете перейти в розділ Довідка  напряму  залишити ваші зауваження Вінницякартсервісу щодо вашого питання.

Єлизавета Фещук
Зображення користувача Єлизавета Фещук.
Не в мережі
Був: 3 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 28.06.2020 16:58
+1
0
-1

Доброго дня) скажіть будь ласка а після 20 00 год маршрутка 17бчому не їздить? 2 день чекала цілий час на Поділлі і намає. Скажіть будь ласкави вважаєте це нормально?

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Може через карантин дуже мало людей ввечері і маршутчики не хотять їздити собі в збиток. У них і так зараз нелегкий період через обмеження у кількості пасажирів

Лида Сарбаш
Зображення користувача Лида Сарбаш.
Не в мережі
Був: 3 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 01.07.2020 16:29
+1
0
-1

Сьогодні 01.07.20 близько 16:30 їхали з чоловіком в трамваї #288, пройшли в самий кінець ( бо в транспорті була задуха, а там були відкриті вікна). До нас підбігла водій трамвая (доречі захисна медична маска чомусь була не на обличчі,а гріла підборіддя) та почала кричати на нас, щоб ми зайняли сидячі місця - бо їй не порахувати скільки людей знайшло у транспорт . Нам не проблема була  сісти на місця… проте волати на весь трамвай .... На мою думку це просто не припустимо!

Маришка Фёдорова
Зображення користувача Маришка Фёдорова.
Не в мережі
Був: 3 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 10.07.2020 18:56
+1
0
-1

Хочу поскаржитись на роботу контролерів які не вміють перевіряти квитки! Сьогодні 10.07.20 приблизно о 17:40 на урожаї зайшло дві жіночки, що перевіряли квитки у трамваї #6, я сиділа попереду під вікном піднявши голову побачила контролера вона запитала що у мене за проїзд, я сказала хвилинку зараз покажу бо оплачувала через додаток приват24 який стає неактивним якщо блокуєш тел (їхала з кінцевої жд де і купила квиток о 17:10) на що жіночка почала кричати на пів трамваю не давши слово вставити що типу я тільки зібралась купувати квиток і штраф мені 80 гривен, чим поставила мене в не зручне становище так як цих пів трамвая вже дивилися на мене! Мене ніхто не слухав і пішли в кінець вагону, в квитку пишеться час купівлі і відраховується скільки часу залишилось, якби я купила його в той момент то можна було побачити по часу! Потім я показала все свій квиток куплений пів години тому на що навіть не отримала вибачення що претензії! Навіть своїх контролерів працювати з людьми і навчіть перевіряти квитки! 

Лиза Болдар
Зображення користувача Лиза Болдар.
Не в мережі
Був: 3 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 17.07.2020 15:29
+1
0
-1

Скажіть будь-ласка навіщо добавляєте маршрут №10- до "Чехова"? Чому скорочений маршрут №4 в район "Тяжилів"? Маршрут №4 - це єдиний  маршрут тролейбуса, який їде в Тяжилів з "міста". Доречі - в мікрорайоні тяжилів живуть люди, які теж добираються на навчання та роботу і в центр, і на Вишеньку, і на електромережу.  Чи думали Ви - як добратися в район Електромережі з Тяжилова? Який муніципальний транспорт ходе в ці райони крім тролейбуса №4?

Альона Гуменюк
Зображення користувача Альона Гуменюк.
Не в мережі
Був: 3 роки 6 місяців тому
Зареєстрований: 30.09.2020 16:24
+1
0
-1

Сьогодні (30.09.2020)  о 15:14 годині у тролейбус №2, який у той час був біля зупинки імені Зої Ткаченко і направлявся в сторону вулиці Максима Шимка зайшов контроль (мужчина та жінка), вимагали штраф -тому ,що у мене на телефоні не прийшли СМС з деталями оплати , хоча видно,  що СМС на номер 877 я ВІДПРАВИЛА !!! Гроші з рахунку також було успішно знято !!! Який штраф , за що ??? Контролер"ка накричала , щоб я телефонувала до оператора і запитувала чому так вийшло !!! Скажіть , невже ви ніколи не телефонували до оператора мобільного зв"язку?! Там скрізь автоматичне меню і перейти до черги , щоб додзвонитись до *Живого* оператора потрібно дуже довго чекати ! Як це все , на вашу думку має працювати, -у рухомому транспорті , ще й коли на тебе кричить контролер ?! Не розумію, навіщо ви придумала такий спосіб безготівкового розрахунку, якщо він працює через раз ??? Я знаю, що не тільки у мене така проблема, що ці смс з деталями приходять не завжди , але ж гроші знімаються і вам у компанію вони приходять ! Розберіться , чому така ситуація Є !!! Вже будучи вдома , я майже  за швидко (25 хв.) додзвонилась до свого оператора мобільного зв"язку і вгадайте що , правильно , мені сказали , що зробити вони нічого не можуть, чому смс не приходять вони не знають...можливо через перегрузи в мережі, можливо збій в системі, можливо щось зламалося ... у мене , що вона могла - те вона перевірила , все у мене працює - і на рахунку багато коштів і бачить вона все, що за проїзд я платила , а от чому звіт з деталями оплати не прийшов - не знає ! Відповіли мені лише так : що Замовнику Всієї Цієї Функції Оплати за проїзд з допомогою смс потрібно звертатися і вимагати щось , а не мені !!! Де правда ??? Хто крайній ??? Я ??? Чому ???  

Вікторія Рябцева
Зображення користувача Вікторія Рябцева.
Не в мережі
Був: 3 роки 6 місяців тому
Зареєстрований: 07.10.2020 10:04
+1
0
-1

Доброго дня! Сьогодні 7.10.2020 9:45-9:50 їхала в трамваї номер 3 , десь на зупинці Ющенка зайшли контролери. Я сиділа майже в кінці вагону,  через приват24 ввела пароль і віконечко з квитком зникло. Приват24 встановила можливо тиждень тому, раніше не користувалася ніколи і не могла знайти квиток, підійшла контролер я сказала їй, що розрахувалася, але не можу  знайти квиток можливо вона мені допоможе . У відповідь я почула " я зараз скажу волшебне слово "штраф 80грн" і ти все знайдеш"  щось натиснула мені, але там не було того квитка і каже "платіть 80грн штрафу"  я кажу " чого я маю платити його якщо я заплатила тільки не можу знайти " і коли я нарешті знайшла і показала то вона каже " бачите як діє волшебне слово" і пішла ... я не хотіла нічого казати і тд. Але чого я маю мовчати коли людина не вміє виконувати свою роботу або просто спілкуватись з людьми. Підійшла до неї і попросила сказати мені її ім'я і прізвище що я поскаржусь на неї . Вона відповіла що вона не винна в тому що я не вмію користуватись телефоном . Коли я просто сиділа то вона сидячи позаду і ще мені повторювала що я маю вчитись користуватись телефоном , що вона вміє спілкуватись з людьми, і їй всеодно що я поскаржусь на неї що її і фотографують і пишуть скарги і неодноразово...  ім'я і прізвище вона мені не повідомила і закривала його, здається прізвище яке було написано Кучер можливо я помиляюсь . Жіночка була не високого росту і в окулярах, спілкувалася зі мною на високих тонах і хамила. Дякую контролера який зіпсував настрій з самого ранку. Навіщо потрібен контролер на якого пишуть багато скарг? Чекаю відповіді!!!!!

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Для отримання офіційної відповіді на вашу скаргу, будь ласка, надайте запит до Вінницької транспортної компанії. Контакти є на сторінці http://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Наталія Ємець
Зображення користувача Наталія Ємець.
Не в мережі
Був: 3 роки 6 місяців тому
Зареєстрований: 08.10.2020 22:39
+1
0
-1

7 жовтня о 12.03 сідаючи на шостий муніципальний автобус, водій повів себе абсолютно некоректно і непрофесійно. Спочатку при вході він прижав коляску дверима (якби там  була дитина, він міг їй прижати пальці, голову, і взагалі налякати), потім коли чоловік пішов на передні двері з дитиною, водій його просто не впустив (ми прийшли завчасно, зайняли чергу) і в кінці просто поїхав залишивши дитину з чоловіком без коляски надворі. Коли я почала казати, щоб мене випустили до дитини, водій провіз дві зупинки, аргументуючи що він не чув. При тому що він бачив що я з коляскою зайшла, а дитина залишилась надворі. Я не розумію, це вже зараз така норма, щоб дискримінувати батьків з дітьми в колясці. Водій міг нашкодити дитині і навіть не вибачився. Мені тепер треба завжди ризикувати життям, щоб довезти дитину до лікарні? 

Ольга Швец
Зображення користувача Ольга Швец.
Не в мережі
Був: 3 роки 4 місяці тому
Зареєстрований: 07.12.2020 16:33
+1
0
-1

Доброго Вам вечора. Велике прохання навчити Ваших водіїв (а найбільше водія трамваю маршруту номер 3, номер вагону  229) розмовляти з пасажирами. А саме: " Куди поперла б**** без маски, вообще припухла" зовсім не коректно до пасажирів які на ходу одягали маску бо багато пасажирів. 

qwe2
Зображення користувача qwe2.
Не в мережі
Був: 2 роки 5 місяців тому
Зареєстрований: 29.02.2012 14:16
+1
0
-1

сомневаюсь, что она так сказала. Но относительно пасажиров без маски, то так их и надо называть, а надевать маски нужно на улице, а не "на ходу"

О Л
Зображення користувача О Л.
Не в мережі
Був: 3 роки 4 місяці тому
Зареєстрований: 10.12.2020 08:58
+1
0
-1

Доброго дня ВТК. Користуюсь вашими послугами давно без проблем і терпінням, але сьогодні 10.12.2020 у мене увірвався терпець з приводу відповідальності та коректної роботи деяких ваших водіїв тролейбуса. А  саме водія тролейбуса № 004 за маршрутом 12. Відїхавши від кінцевої зупинки ,,Аграрний Університет'' на 5 хв раніше свого розкладу 08:42, а також побачивши мене що я біг до зупинки водій перед самим носом зачинив двері та поїхав. Можливо я на це не відреагував як би не той фактор що я їжджу на роботу в м. Вінницю з області і постійно підлаштовуюсь під розклад тролейбусів.Байдужість та не професіоналізм таких водіїв підриває весь авторитет інших водіїв та авторитет компанії ВТК в цілому. 

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Якщо хочете, щоб до водіїв приймали якісь міри, то звертайтесь до перевізника через офіційні канали. Перелік способів повідомлення є на сторінці http://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Angelina Kosovan
Зображення користувача Angelina Kosovan.
Не в мережі
Був: 3 роки 3 місяці тому
Зареєстрований: 08.01.2021 21:28
+1
0
-1

Маршрут #7 "Якова Шепеля - Пирогово" приїхав на зупинку "Майдан Небесної сотні" за 6хв до відправлення, #21 "барське шосе - педучилище" взагалі не з'явився о 21:24хв. Я перепрошую, може ви нарешті вирішите питання з транспортом! Люди повертаються з роботи і надіяться хоч на останній автобус, на який вони з рештою не встигають. І такі проблеми у вас на постійній основі, на всіх маршрутах. 

Nikoletta Glyva
Зображення користувача Nikoletta Glyva.
Не в мережі
Був: 3 роки 1 місяць тому
Зареєстрований: 04.03.2021 19:25
+1
0
-1

О 19:23  4 березня 2021 року тролейбус  номер 3 не зупинився на зупинці Гонти. Напівпустий тролейбус! Це не маршрутка, яку потрібно спиняти, а Гонти не зупинка на вимогу, розтуліть очі і працюйте як потрібно!

Юля Кужільна
Зображення користувача Юля Кужільна.
Не в мережі
Був: 3 роки 1 тиждень тому
Зареєстрований: 31.03.2021 22:58
+1
0
-1

28.03 на зупинці Медичний університет мало приїхати за розкладом три трамвая о 22:05,22:20,22:35, чекала 40 хвилин, не приїхав жоден! Чому?? Яка причина того,що як тільки погодні умови погіршуються, робота данного транспорту перестає працювати (переважно завжди таке трапляється ввечері)?Після робочого дня довелося йти додому пішки. Жахливе відношення до жителів свого міста!

Olesia Polyvana
Зображення користувача Olesia Polyvana.
Не в мережі
Був: 3 роки 1 тиждень тому
Зареєстрований: 06.04.2021 20:34
+1
0
-1

6 квітня о 18.45 на зупинці Космонавтів в автобусі 24-го маршруту (здається, номер автобусу АВ0516АА, але я не впевнена) водій автобуса кричав і нецензурно лаявся на пасажирів, які намагались увійти в автобус, очевидно поза лімітом, так би мовити. На мій суб'єктивний погляд вийшло людей на цій зупинці ніяк не менше, ніж входило, але суть не в цьому, а в тому, чому співробітник, виконуючи свої посадові обов' язки дозволяє собі кричати до людей: "Назад, блядь, я сказав!" Вибачте мене за лайку, але то цитата. Може я щось пропустила і вийшли нові посадові інструкції, де написано, що водії тепер мають право нецензурно лаятись, звертаючись до пасажирів і поводитись з людьми, як з худобою? 

Лілія Сологуб
Зображення користувача Лілія Сологуб.
Не в мережі
Був: 3 роки 5 днів тому
Зареєстрований: 12.04.2021 09:02
+1
0
-1

Ранок 09:05 12 квітня 2021р. вже 50 хв немає маршрутки 17б. Через вул.К.Василенка на Чехова більше нічого не їздить. Чому не дотримуються інтервалу 20-30 хв як зазначено на сайті? люди ж їдуть на роботу! 

Valentine_1212
Зображення користувача Valentine_1212.
Не в мережі
Був: 2 роки 12 місяців тому
Зареєстрований: 17.04.2021 20:21
+1
0
-1

Перевозчик по маршруту 10а просто издевается над людьми. Мало того что маршрутки ходят не по времени, как указано в расписании. В будни дни можно ждать до 30 минут, а в выходные вообще час. Так ещё не всегда останавливаются по просьбе. За то потом целая маршрутка забитая как килька в банке. Даже смешно что-то упоминать про меры безопасности в период карантина. 

Анатолій Фартушний
Зображення користувача Анатолій Фартушний.
Не в мережі
Був: 2 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 24.04.2021 14:55
+1
0
-1

Доброго дня. Маршрут автобуса 22 сьогодні 24.04.21 о 14:36 біля поділля сіті не проїздив. Чи був він взагалі в цей час чи іншим маршрутом поїхав невідомо але не зручно, коли чекаєш і немає

Людмила Бас
Зображення користувача Людмила Бас.
Не в мережі
Був: 2 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 28.10.2020 15:56
+1
0
-1

Доброго дня! Змушена поскаржитись на контролера #29!!! 15.05.2021 неповнолітня іногородня дитина сіла в трамвай (вагон #223), який рухався по маршруту #4. Відправився з Барського шосе о 12.31. Дитина здійснила оплату через 3 хв за допомогою додатку "Приват 24"  о 12.34 (є скріншот, смс банку та звіт в додатку про оплату в громадському транспорті). Контролер виписала штраф наповнолітній дитині за ОЛАЧЕНИЙ проїзд у розмірі 80 грн. Зателефонувавши на гарячу лінію у Вінницьку транспортну компанію, нам пояснили, що дитина пізно розрахувалась. Після надання доказів, що це нетак, знайшли інше пояснення: "розрахувалась, але прокомпасувала пізно".  Вимагаю роз'яснення та повернення коштів. Усі докази про оплату, штраф та запис розмови з транспортною компанією додам за необхідності.

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Щоб отримати роз'яснення, зверніться офіційно до перевізника. Контакти є на сторінці https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Ксенія
Зображення користувача Ксенія.
Не в мережі
Був: 2 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 19.05.2021 18:14
+1
0
-1

Дуже не задоволена роботою контролерів. Сьогодні стався інцидент  сівши у тролейбус 3, їхала з водоканала  тільки зайшла відразу відсканувала код, на розрахунок приватом  На 29 школі,  якщо не помиляючь зайшли контролери. Вони зайшли у 18:05,оплаиа пройшла через хвилину та 15 секунд після оплати, був слабкий інтернет  Я їм пред'явила, що був виконаний розрахунок. Відразу 3 контролера почали налітати, типу я не права, оплата була здійснена. Платити ще 80 гривень за те, що я розрахована-відмовилась! Але все одно вивели з тролейбуса. Прошу розглянути це повідомлення і провести відповідну розмову з ними. Інакше вже буду звертатись вище! 

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Щоб отримати відповідь, зверніться офіційно до перевізника. Контакти є на сторінці https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Yulia Vorovska
Зображення користувача Yulia Vorovska.
Не в мережі
Був: 2 роки 11 місяців тому
Зареєстрований: 21.05.2021 16:57
+1
0
-1

Хотіла б дізнатися чому водій тролейбуса 008 21.05.2021 16:50 на залізничному вокзалі не зупинився щоб зайшли люди???Це пряме невиконання своїх обов'язків!

Ms. Smith
Зображення користувача Ms. Smith.
Не в мережі
Був: 2 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 05.07.2021 09:52
+1
0
-1

Тролейбус 13, зупинка Станіславського, в 09:35 не прибув!!! Зупинка Храм стрітення господнього, 18:18 не прибув. І так вже 3 тижні. З київської на електромережу крім 13 тролейбуса не їде нічого. Скільки можна знущатися над людьми? Хтось контролює цей маршрут, чи це треба петицію відкривати?

Ms. Smith
Зображення користувача Ms. Smith.
Не в мережі
Був: 2 роки 9 місяців тому
Зареєстрований: 05.07.2021 09:52
+1
0
-1

Доброго дня. 21/07/2021 йшов дощ, маршруту 8, номер тролейбуса 357. Криша тече, 70% салону місця мокрі. Сидіти немає як. Як таке можливо в наш час? І ви хочете ще повисити проїзд по 8 грн? Так тут нема і гривні за що дати? Хто це контролює? На повідомлення водію, що криша тече, він відповів: "Вона вже 15 років тече". Хоча висить табличка, що кап ремонт був 2016 року 4го місяця. Парадокс! Хоча ні, це реалії.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Ви б скористалися перекладачом. Оскільки дах тече але не лише в салоні тролейбуса...

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Повідомте це "Вінницькій транспортній компанії". Ситуацію виправлять та нададуть вам офіційну відповідь. Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Богдан Вадимович
Зображення користувача Богдан Вадимович.
Не в мережі
Був: 2 роки 6 місяців тому
Зареєстрований: 02.10.2021 11:34
+1
0
-1

Проблема з оплатою проїзду у транспорті. Чомусь при спробі оплати через чіп у телефоні приходить "відмова через заборгованість", хоча оплата через QR-код проходить нормально. Така ситуація повторюється на різних транспортних засобах і на різних терміналах оплати проїзду. Консультація зі спеціалістом ПриватБанку виявила, що проблема не в власному рахунку, а це термінали неправильно відправляють запит на списання коштів.

Максим Буряк
Зображення користувача Максим Буряк.
Не в мережі
Був: 2 роки 6 місяців тому
Зареєстрований: 19.10.2021 09:23
+1
0
-1

Доброго дня,Чому банківські карти заблоковані за заборгованість хоча кошти є і були? І це триває вже 3 тижні?

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Наразі усі питання щодо оплати проїзду через валідатори необхідно направляти до комунального підприємства "Вінницякартсервіс". Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#vks

Steep Root
Зображення користувача Steep Root.
Не в мережі
Був: 2 роки 4 місяці тому
Зареєстрований: 19.11.2021 10:34
+1
0
-1

Іде дощ, 4 людини не встигли на тролейбус бо він поїхав на 5мин раніше. 19.11 15 тролейбус. мав виїхати10:29

Джессіка Резник
Зображення користувача Джессіка Резник.
Не в мережі
Був: 2 роки 4 місяці тому
Зареєстрований: 09.12.2021 10:56
+1
0
-1

09.12.2021 простояла на зуп. Шевченка 40 хв. Трамвай 3 який мав бути о 10.17 та 10.35 не було... 

Daria Pavlik
Зображення користувача Daria Pavlik.
Не в мережі
Був: 2 роки 3 місяці тому
Зареєстрований: 23.12.2021 13:46
+1
0
-1

Доброго дня, виникла суперечка з контролером...Їхала трамваєм №6, від зупинки космонавтів, на 600-річчя зайшли контролери, виникла проблема з оплатою але я встигла оплатити до їхнього прибуття, на що мені повідомили, що оплата не рахується так як я оплатила за хвилину до того як до мене підійшли. Я ввічливо пояснила, що зайшла на зупинці космонавтів і були проблеми з інтернетом, на що мені відповіли щоб я дістала кошти за штраф, не розумію чому я маю платити якщо оплата проїзду є? Я сказала що платити я не збираюсь, є оплата проїзду. Контролер почала кричати на весь трамвай "Попривикали бл*ть малолєтки їздити бесплатно", виникає одразу два питання: 1 чому невідома жінка вирішує що їй можна кричати матом до людей? 2. Чому люди мають платити гроші їм якщо оплатили проїзд?Проблема навіть не в цьому, якби я не заплатила за проїзд то по правилам контролю я маю заплатити штраф, чому я маю платити їм на руки а не в банк або ж в касу диспетчера, тобто люди просто віддають свої кошти їм на зарплату. Для мене це шок, і я знаю що не одна я постраждала від такого відношення. 

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Тут ваші питання залишаться без відповіді. Відповісти по суті можуть лише у КП "ВТК". Контакти є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Natalie
Зображення користувача Natalie.
Не в мережі
Був: 1 year 9 місяців тому
Зареєстрований: 06.07.2022 14:06
+1
0
-1

06.07.2022.Повний бардак!!!Скарга!!На розклад транспорту, сьогодні вийшла за 40 хвилин, і за цей час був лише один тролейбус номер 1, у вашому розкладі вказано, що мав бути в 9:06, а приїхав в 9:15 !!!Маршруту номер 2, взагалі за цей час (з 8:40-9:15) ні одного не було!!!Вкажіть нормальний розклад, щоб люди могли орієнтуватись, не вводьте в оману!!!! 

Zolotoeplama
Зображення користувача Zolotoeplama.
Не в мережі
Був: 1 year 8 місяців тому
Зареєстрований: 25.07.2022 09:25
+1
0
-1

Скарга! Доброго дня! Прошу надати роз'яснення,щодо відхилення від графіку 22 автобуса м-н Академічне /ЖД Вокзал.В пятницю 22.07.22, рейс о 11.55 з Академічного не було, сьогодні 25.07.22 на 9.00 з Академічного знову не було. Після 18.00 з ЖД вокзалу також частенько автобус не їде,а зїжає з рейсу. Звертаю увагу,що й так під час війни забрали 1 автобус і курсує лиш 2 на рейсі, так і занадто часто відбуваються відхилення від маршруту. Район Академічний заселений і вже з першої зупинки автобус переповнений! Просимо вжити міри,хоча б в врегулюванні заявлених рейсів відповідно до графіку

Тетяна888
Зображення користувача Тетяна888.
Не в мережі
Був: 1 year 8 місяців тому
Зареєстрований: 11.08.2022 19:30
+1
0
-1

Скарга!!!!! Мене з 5-річною дитиною сьогодні 11 серпня затиснуло у дверях тролейбуса №5 з наслідками синяка на пів руки, здертою шкірою, почервонінням у дитини та страшним переляком дитини!!! По-перше, водій тролейбуса зупинився НЕ НА МІСЦІ ЗУПИНКИ Шевченка, а перед автобусом, який здійснював висадку пасажирів! Відчинив ТІЛЬКИ СЕРЕДНІ ДВЕРІ (передні були ЗАЧИНЕНІ, вхід через які я маю повне право з дитиною до 7-ми років! ОДРАЗУ після того, як ми зайшли у тролейбус, водій почав зачиняти двері, ПОПЕРЕДЖЕННЯ "ДВЕРІ ЗАЧИНЯЮТЬСЯ" НЕ БУЛО! Ми не встигли піднятись на передню сходинку, оскільки у тролейбусі було багато людей! Куди звертатись зі скаргою?

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Контакти перевізника є за посиланням https://depo.vn.ua/page/dovidka#rcontact

Олександр П.
Зображення користувача Олександр П..
Не в мережі
Був: 1 year 8 місяців тому
Зареєстрований: 18.08.2022 21:40
+1
0
-1

18.08.2022, в 21:24 в черговий раз не дочекався на зупинці "9-й мікрорайон" тролейбуса 14-а.Дуже прикро, що графік руху даного транспорту не відповідає дійсності.Рухаюсь після робочого дня додому пішки!Змінюймо наше місто на краще.Долучайтеся до обговорення якості роботи громадського транспорту.

Irinka
Зображення користувача Irinka.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 09.02.2018 11:20
+1
0
-1

Будь ласка, зважайте, що розклад є орієнтовним, тому на зупинці треба бути за кілька хвилин до зазначеного часу. Доречі, зараз доступні сервіси, де у реальному часі видно місце розташування транспорту. Виберіть на свій смак (Транспорт Вінниці, CityBus, Easyway) та відслідковуйте необхідні маршрути

Ірина1710
Зображення користувача Ірина1710.
Не в мережі
Був: 1 year 7 місяців тому
Зареєстрований: 01.09.2022 18:33
+1
0
-1

Добрий день. Прошу звернути увагу на роботу контролерів які поводять себя по хамськи по відношенюю до дітей. 01/09/2022 моя дитина сіла в трамвай №6 в  16-14 на зупинці Лялі Ратушної. На зупинці Грош , це буквально 2 хв їзди, зайшли контролери, заблокували валідатори,  дитина не встигла розрахуватися картою, так як шукала карту в сумці. Карточка в неї була. Тітонька хамка відчитала мою дитину що це мама її навчила не розраховуватися и вчить брехати. Так вот жіночко, якщо ви читаєте - ви це мені скажіть. А не так щоб моя дитина плакала від переляку. Наберить мене і я вам розкажу все що я про вас думаю. Робіть свою роботу . І памятайте ви на РОБОТІ. Вам ніхто не давав право казати МОІЙ дитині такі слова. Якщо не буде відповідної реакції я буду подавати скаргу в відповідні органи за хамське відношення.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Давно пора. А для початку на цілодобову варту телефонуєте і записуєте свою скаргу(59-51-11).

Ольга 86
Зображення користувача Ольга 86.
Не в мережі
Був: 1 year 5 місяців тому
Зареєстрований: 24.10.2022 10:39
+1
0
-1

Добрий день. Чому після оновленого графіку руху електротранспорту не внесено зміни в розклад? Зменшено кількість одиниць транспорту, а в розклад за 3 дні зміни не внесено. Чому люди їдучи на роботу зранку, мають чекати транспорт по пів години? Коли буде внесено зміни в графік руху транспорту на сайті Депо???

sys
Зображення користувача sys.
Не в мережі
Був: 3 місяці 3 тижні тому
Зареєстрований: 27.12.2022 08:39
+1
0
-1

Доброго дня....скільки можна терпіти знущання на маршруті 16а. Мало того, що автобуси обдерті, водії маршруту хамовиті та постійно сморід цигарок в салоні, то вже дійшло до того, що на маршруті працють автобуси з технічно не справні та небезпечні. Сьогодні вранці маршрутка смикаєть, ледве дісталась на вул. Магістратська, бо "буксувало" щеплення, двері не зачиняються, з потолка планки кріплення обшивки відпадають. Прийміть міри, а то прийдеться це повідомлення слати вищестоящим

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Так і надіслали б вище, толку було б більше.

Матвій112
Зображення користувача Матвій112.
Не в мережі
Був: 1 year 1 місяць тому
Зареєстрований: 19.02.2023 14:51
+1
0
-1

Добрий день, у трамваї номера 323 qr-код на задніх дверях для сканування та оплати проїзду через додаток приват24 був затертий якимись виродками і його неможливо сканувати більше.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Підходите до водія і кажете, зоб він зробив заявку на відновлення пошкодження. В кінці зміни, при заїзді в депо він напише і за ніч відновлять або за тиждень.

Олександр Анато...
Зображення користувача Олександр Анатолійович Вікторович.
Не в мережі
Був: 11 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 15.05.2023 08:33
+1
0
-1

Доброго дня, тролейбус по 6 маршруту систематично їздить не по графіку, завжди приїзжає раніше або ж запізнюється, також доволі часто просто не приїзжає.

Олександр Анато...
Зображення користувача Олександр Анатолійович Вікторович.
Не в мережі
Був: 11 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 15.05.2023 08:33
+1
0
-1

Ще хочу додати що розумію що графік відносний і треба бути за пару хвилин на зупинці, але похибка не пару хвилин 5-7 в кращому випадку. Наприклад в 8:11 має бути шостий тролейбус  на зупинці пікуса, а він приїде в 8:04. І це притому що це початок маршруту. 

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Тоді телефонуєте центральному диспетчеру ВТК (61-16-98), диспетчеру кп. Зал/вокзал (27-44-30) або на цілодобову варту (1560) і скаржитеся, за кілька разів це має виправитися.

Alex Timo
Зображення користувача Alex Timo.
Не в мережі
Був: 5 місяців 1 тиждень тому
Зареєстрований: 02.02.2013 22:14
+1
0
-1

Тоді телефонуєте центральному диспетчеру ВТК (61-16-98), диспетчеру кп. Зал/вокзал (27-44-30) або на цілодобову варту (1560) і скаржитеся, за кілька разів це має виправитися.

Iryna
Зображення користувача Iryna.
Не в мережі
Був: 3 місяці 2 тижні тому
Зареєстрований: 27.12.2023 18:14
+1
0
-1

Хочу поскаржитись на непрофесійну поведінку водія трамваю з бортовим номером 277, який 27.12.23 курсував по маршруту #1.Під'їхавши на зупинку Дачна близько 17:55 в напрямку Електромережі, ми з дитиною чекали, поки пасажири вийдуть з трамваю, щоб сісти в нього. На вихід було багато пасажирів з усіх виходів, але навіть не дочекавшись, поки всі пасажири вийдуть, водій примусово закрив усі двері перед нашим носом і рванув з місця, при цьому прищемивши дверима одяг і сумку жінки, яка намагалась вийти на Дачній. Навіщо так робити? На Дачній навіть немає світлофору для трамваїв! Дуже обурена такою поведінкою водія (за кермом був чоловік років 40-50).