Олег

Доброго дня. 12 грудня мав честь близько 19 год 00 хв скористатись послугами трамвайно-тролейбусного управління, а саме тролейбусом №330 за маршрутом №1 ВПЗ-Лугова. Не сперечаюсь, мав вибір - поїхати з зупинки вул.Нансена маршрутним таксі чи громадським транспортом, але першим приїхав його величність тролейбус з прапорцями України та Євросоюзу і я не втримався від спокуси поїхати, так мовити, "У Європу", та й чого гріха таїти - зекономити кошти. Але от невдача, доїхавши до зупинки вул.Іванова водій по гучномовцю так якось не по "європейські" доніс інформацію до пасажирів, що тролейбус їде тільки до вул.Чехова, а мені, як би не прикро це звучало, необхідно до зупинки Мрія, що у мікрорайоні Тяжилів. Лише стоячи на зупинці вул.Чехова водій пояснив, що подзвонив диспетчер ТТУ і надав інформацію - у напрямку Тяжилова у лінії немає напруги. На моє прохання до кондуктора повернути кошти за проїзд отримав "не європейську" категоричну відмову типу "я ж з водієм не винувата, що немає напруги". І тут на мене прийшло прояснення, та це ж я винуватий що скористався послугами громадського транспорту.Так як користуюсь громадським транспортом доволі часто, такі випадки, на жаль, не поодинокі. Питання не в грошах, а у відношенні до пасажирів. Потрапляючи у такі форс-мажорні обставини з маршрутним таксі, коли не має можливості довезти до потрібної зупинки, водії завжди хоча б повертали кошти за проїзд. Напевне необхідно міняти правила перевезення у громадському електротранспорті, а саме проводити оплату за проїзд після завершення поїздки до необхідної зупинки.
З нетерпінням чекаю на відповідь.

Відповідь:

Доброго дня, Андрію Олександровичу.
Дійсно, запровадження Wi-Fi доступу до Internet проводилось в стислі терміни, і випробування було проведено поверхнево. Ситуація, з якою Ви зіткнулися, може бути зв'язана з відказом модема. Зараз налагоджується робота з обслуговування обладнання, і ми надіємся, що такі прикрі випадки будуть скоріше винятками. Звичайно, існують певні труднощі, оскільки експлуатація цифрового обладнання на трамвайному вагоні, де наявні силові кола струму, відрізняється від стаціонарних установок зі сталою мережею живлення. Крім того, обладнання могло перестати функціонувати вже після виходу вагона на лінію. Просимо з розумінням віднестися до ситуації, з свого боку ми зробимо все можливе для своєчасної діагностики та усунення проблем з підключенням.