Олег

Доброго дня. 12 грудня мав честь близько 19 год 00 хв скористатись послугами трамвайно-тролейбусного управління, а саме тролейбусом №330 за маршрутом №1 ВПЗ-Лугова. Не сперечаюсь, мав вибір - поїхати з зупинки вул.Нансена маршрутним таксі чи громадським транспортом, але першим приїхав його величність тролейбус з прапорцями України та Євросоюзу і я не втримався від спокуси поїхати, так мовити, "У Європу", та й чого гріха таїти - зекономити кошти. Але от невдача, доїхавши до зупинки вул.Іванова водій по гучномовцю так якось не по "європейські" доніс інформацію до пасажирів, що тролейбус їде тільки до вул.Чехова, а мені, як би не прикро це звучало, необхідно до зупинки Мрія, що у мікрорайоні Тяжилів. Лише стоячи на зупинці вул.Чехова водій пояснив, що подзвонив диспетчер ТТУ і надав інформацію - у напрямку Тяжилова у лінії немає напруги. На моє прохання до кондуктора повернути кошти за проїзд отримав "не європейську" категоричну відмову типу "я ж з водієм не винувата, що немає напруги". І тут на мене прийшло прояснення, та це ж я винуватий що скористався послугами громадського транспорту.Так як користуюсь громадським транспортом доволі часто, такі випадки, на жаль, не поодинокі. Питання не в грошах, а у відношенні до пасажирів. Потрапляючи у такі форс-мажорні обставини з маршрутним таксі, коли не має можливості довезти до потрібної зупинки, водії завжди хоча б повертали кошти за проїзд. Напевне необхідно міняти правила перевезення у громадському електротранспорті, а саме проводити оплату за проїзд після завершення поїздки до необхідної зупинки.
З нетерпінням чекаю на відповідь.

Відповідь:

На Вашу скаргу стосовно некоректної поведінки кондуктора трамвая № 269 26.07.2012р. повідомляємо:
Згідно "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" п. 5.5, пасажири зобов'язані:
пред'явити для перевірки документи, які засвідчують право проїзду, на вимогу контролерів, водіїв, кондукторів, посадових осіб, зазначених у п. 6.3 цих Правил.
Згідно Посадової інструкції кондуктора пасажирського транспорту:
- п. 4.2: кондуктор має право вимагати у пасажирів пред'явлення документів, які надають право проїзду. При їх відсутності висаджувати на наступній зупинці;
- п. 4.3: вилучати у пасажирів прострочені і фальшиві документи, які не дають право на проїзд.
В посвідченні Вашого сина допущені виправлення, не завірені печаткою відповідного органу. Будь ласка, приведіть пільгове посвідчення Вашого сина в належний стан.