Роман.

Добрий день.

Хотілось би все ж таки побачити якусь реакцію на скарги #5464 та #5583.
Чи вирішення таких питань на протязі декількох тижнів - це нормальна практика?
Чи варто одразу при фактові порушення телефонувати в ДАЇ та повідомляти про порущення?
Невже Вам та працівникам настільки наплювати на правила дорожнього руху?
Скільки можна спостеріати відверті систематичні порушення?

Сподіваюсь таки отримати відповідь.

Відповідь:

Шановний Андрій Андрійович.

Щодо роботи кнопок "Сигнал водію", то вони будуть відновлені, але не таким чином, як передбачено заводом-виробником. Кнопка виведена на сигнал відсутності напруги, і при кожному спрацюванні потрібно було зупинити машину, незалежно від місця знаходження, цим зловживали деякі пасажири. Тому знайдено інше технічне рішення, яке знаходиться на погодженні, після погодження робота буде виконана.

Світильники зі світлодіодними стрічками будуть встановлені на тролейбуси при наявності відповідного сертифікату.

На моторних вагонах "Карпфен" у верхній частині кузова передбачено місце для маршрутного вказівника. Всі вагони, які виходять на лінію без причепів, такі вказівники мають.