Роман.

Добрий день.

Хотілось би все ж таки побачити якусь реакцію на скарги #5464 та #5583.
Чи вирішення таких питань на протязі декількох тижнів - це нормальна практика?
Чи варто одразу при фактові порушення телефонувати в ДАЇ та повідомляти про порущення?
Невже Вам та працівникам настільки наплювати на правила дорожнього руху?
Скільки можна спостеріати відверті систематичні порушення?

Сподіваюсь таки отримати відповідь.

Відповідь:

Шановна Наталя!
На Ваше звернення повідомляємо:
1. Щоденно перед виїздом на лінію тролейбуси проходять обслуговування в депо - ЩО, в об'єм якого входить прибирання салону тролейбуса.
Перед початком кожної зміни водії тролейбусів та кондуктори проходять відповідний медичний огляд.
2. З врахуванням об'єктивності Ваших інших зауважень, вжиті відповідні заходи реагування.