Катерина Katya

Здраствуйте! Хочу поділитися враженням. Сьогодні в обід їхала тролейбусом 269 №3 ВПЗ-Вишенька на ВПЗ. А вразив мене кондуктор. В хорошому сенсі. Це був чоловік, видимо пенсійного віку, проте симпатизували його вічливість і зовнішній вигляд. З під куртки у нього виглядали шарф і краватка (!), саме остання мене так зачепила. Вона була не яскрава, "не кидалася" в очі, але так пасувала цьому чоловікові. Хотілося аж сказати кондукторові якийсь комплімент, але посоромилася. А ще на його місце сіла молода дівчина. Коли він підійшов і вона хотіла встати, він сказав, що не потрібно. Справжній мужчина!!! Побільше б таких кондукторів!!! А конкретно цьому - СПАСИБІ за роботу і ЗДОРОВ'Я! А до керівництва прохання: поставте цей випадок за зразок для інших кондукторів. Їхній зовнішній вигляд - обличчя всього депо. Якось їхала у трамваї №4, там кондукторша була похилого віку, а на голові в неї було "гніздо", бо перукою то важко назвати і ще жахливий макіяж, непідходящий ні її віку, ні статусу - хотілося відвернутися, щоб не бачити цього жаху. А сьогодні я отримала естетичну насолоду!!! =)

Відповідь:

Уважаемый Александр.
В связи с пополнением трамвайного парка КП ВТТУ вагонами швейцарского производства, необходимость использования чешских вагонов КТ-4-СУ, которые к тому же имеют серьёзный перепробег практически отпала. Поэтому оснащение таких трамвайных вагонов Wi-Fi не предусматривается. Однако на балансе предприятия имеются два трамвайных вагона КТ-4-М (модернизированные), которые прошли капитально-восстановительный ремонт с существенной модернизацией, установкой электронной системы управления тяговыми двигателями, информационных систем, восстановлением кузова, салона и пр. Соответственно, был продлён срок эксплуатации этих вагонов, и при необходимости они эксплуатируются на линии. Сейчас проводятся мероприятия по исследовании возможности предоставления дополнительной услуги доступа к Интернет на этих двух вагонах, однако существует целый ряд проблем, обусловленных тем, что силовое оборудование трамвайного вагона является источником многочисленных помех, препятствующих стабильной работе Wi-Fi точкам доступа. Бортовые номера этих вагонов №152 и №175, так что Вы действительно ничего не перепутали.