Татарчук Олександр Олександрович

Доброго дня. Прошу пролити світло на ситуацію, що декілька разів ставала предметом «гарячих дискусій»(суперечок) між мною та кондуктором. Я, є студентом Вінницького національного технічного університету, щомісяця купую собі студентський проїзний квиток. Цього місяця, у зв’язку з тим що я перейшов на 5-ий курс, старі студентські квитки у нас забрали і сказали що впродовж 1 місяця їх замінять на нові, проте студентський проїзний квиток на цей місяць залишився. Я продовжую його використовувати але замість студентського квитка(пластикового), як і більшість моїх одногрупників, ношу з собою картонне ламіноване посвідчення яке видали мені в університеті у 2011 році. Воно є аналогом студентського квитка та засвідчує що Я є студентом вищого навчального закладу(містить назву ВИШу, назву інституту, моє П.І.Б., фото, мій факультет, групу, підпис директора та «мокру печатку» інституту), воно видається щоб користуватись ним у випадку коли студентський квиток втрачений або зданий у деканат, тому що без документу, що засвідчує належність особи до студентського складу в університет її на вході не пустять. Їжджу на навчання щодня, проте як Я вже писав, декілька разів коли на прохання пред’явити проїзні документи, у парі з «проїзним» кондуктор бачить не звичний йому зелений пластиковий студентський квиток, а це посвідчення – починаються проблеми. Навіть найпривітніший на вигляд кондуктор перетворюється на грубіяна, так немов Я хочу його обманути і підсунути якусь «липу». Навіть не бажаючи слухати мої пояснення, відносно того що даний документ містить ті самі атрибути як звичайний студентський квиток, кондуктор «здіймає кіпіш» на весь тролейбус ставлячи мене у незручне становище перед іншими пасажирами(минулого тижня жінка-кондуктор намагалась «випхати» із тролейбуса – це вже взагалі). Це при тому, що двічі я «попадав на контролера» із цим посвідченням і ніяких проблем не виникало, а одногрупниця без проблем купила по цьому посвідченню «проїзний». І такі неприємні ситуації бувають не лише у мене. Так хочу запитати у Вас, як у органу що регулює правила проїзду у громадському транспорті, чи справедливо Ми, студенти, вислуховуємо всі ці крики та грубощі кондукторш у наш бік? Невже так принципово показати саме той «зелений та пластиковий», а не аналогічний йому документ?

Відповідь:

Шановний Андрій Андрійович.

Щодо роботи кнопок "Сигнал водію", то вони будуть відновлені, але не таким чином, як передбачено заводом-виробником. Кнопка виведена на сигнал відсутності напруги, і при кожному спрацюванні потрібно було зупинити машину, незалежно від місця знаходження, цим зловживали деякі пасажири. Тому знайдено інше технічне рішення, яке знаходиться на погодженні, після погодження робота буде виконана.

Світильники зі світлодіодними стрічками будуть встановлені на тролейбуси при наявності відповідного сертифікату.

На моторних вагонах "Карпфен" у верхній частині кузова передбачено місце для маршрутного вказівника. Всі вагони, які виходять на лінію без причепів, такі вказівники мають.