Роман

Добрий ранок.

Тролейбус №245, маршрут 4, відрізок руху від зупинки Космонавтів до Зої Космодем'янської, проміжок часу 9:05 - 9:20.

На протязі вказано відрізку руху водій, жінка, безперервно спілкувався з двома особами, також жінками: одна з них знаходилась в кабіні водія, друга - на сходинках біля кабіни водія. Розмова велась настільки жваво і голосно, що це, було чути на весь салон тролейбусу.
Жінка, котра знаходилась в кабіні водія вийшла на зупинці Зої Космодем'янської, проте розмови з жінкою, котра стояла на сходах не припинились.
На спусці біля Універмагу на ліні була тимчасово неполадка, та я покинув салон тролейбусу.
В не залежності від майстерності водія - це порушеня безпеки пасажирів. Тролейбус був набитий майже під зав'язку, і при найнезначнішому ДТП могли б бути травмування, і перший хто б був винний у тому що сталось - саме водій.
Нажаль я не можу надати відео чи фото матеріалів, які б підтверджували мої слова, так як тролейбус був переповнений і було не зручно знімати\фотографувати.

Прощу звернути на це особливу увагу. Навіть якщо в кабіні перебував співробітник ТТУ (можливо я помиляюсь, проте блузка співбесідника була схожа по кольору на форму працівників ТТУ) - це не дає водієві ніякого права зневажати безбекою пасажирів та постійно відволікатись на розмови.

Дякую.

Відповідь:

Уважаемый Александр.
В связи с пополнением трамвайного парка КП ВТТУ вагонами швейцарского производства, необходимость использования чешских вагонов КТ-4-СУ, которые к тому же имеют серьёзный перепробег практически отпала. Поэтому оснащение таких трамвайных вагонов Wi-Fi не предусматривается. Однако на балансе предприятия имеются два трамвайных вагона КТ-4-М (модернизированные), которые прошли капитально-восстановительный ремонт с существенной модернизацией, установкой электронной системы управления тяговыми двигателями, информационных систем, восстановлением кузова, салона и пр. Соответственно, был продлён срок эксплуатации этих вагонов, и при необходимости они эксплуатируются на линии. Сейчас проводятся мероприятия по исследовании возможности предоставления дополнительной услуги доступа к Интернет на этих двух вагонах, однако существует целый ряд проблем, обусловленных тем, что силовое оборудование трамвайного вагона является источником многочисленных помех, препятствующих стабильной работе Wi-Fi точкам доступа. Бортовые номера этих вагонов №152 и №175, так что Вы действительно ничего не перепутали.