Поднев Василь Іванович

Шановний Микола Вікторович, віднедавна (1.05.2013) у транспорті з'явилися ось такі таблички
, чи означає це що рівень обслуговування населення у сфері пасажирських перевезень у нашому СУЧАСНОМУ місті покращиться.? Сьогодні (3.05.2013) приблизно в 10.00 ми підійшли до зупинки на вул.Островського в надії сісти на тролейбус № 2. Надія їхала не довго приблизно 45 хвилин (за цей час проїхали три десятки, одна четвірка і один дванадцятий тролейбус) Отже через майже годинний інтервал ми потрапили в тролейбус № 2 (бортовий № 217), до нас підійшла жінка-кондуктор і зажадала оплатити згідно вищезгаданої таблички. Оплата була надана, але в мене мимоволі виникло питання до працівника вашого підприємства - Чому такий інтервал? На це мені було дано чітку гучну відповідь з інтонацією особистої образи (як мінімум на передніх сидіннях люди повернулись) - Так вирішив міськвиконком, всі претензії до нього! Потрапивши на роботу зайшов на сайт Вінницький трамвай, глянувши в розклад бачимо: Маршрут тролейбуса № 2 Чехова - Меморіал Визволення (Вихідні і святкові дні) 6:30,49 / 7:12,34,58 / 8:21,43 / 9: 07,30 / 10:24,48 / 11:11,33,57. Чи означає це що міськвиконком оголосив з 9,30 - 10,24 по другому маршруту 54 хвилинну тиху годину? Микола Вікторович чи можливо щось зробити з цим інтервалом?
І може варто переглянути концепцію проміжного святкового дня (проміжний святковий день - це коли держ підприємства не працюють, а всі приватні підприємства працюють, останніх уже більше) Може під цю справу ввести додатковий розклад?

Дякую за розуміння!

Відповідь:

На Вашу скаргу стосовно некоректної поведінки кондуктора трамвая № 269 26.07.2012р. повідомляємо:
Згідно "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" п. 5.5, пасажири зобов'язані:
пред'явити для перевірки документи, які засвідчують право проїзду, на вимогу контролерів, водіїв, кондукторів, посадових осіб, зазначених у п. 6.3 цих Правил.
Згідно Посадової інструкції кондуктора пасажирського транспорту:
- п. 4.2: кондуктор має право вимагати у пасажирів пред'явлення документів, які надають право проїзду. При їх відсутності висаджувати на наступній зупинці;
- п. 4.3: вилучати у пасажирів прострочені і фальшиві документи, які не дають право на проїзд.
В посвідченні Вашого сина допущені виправлення, не завірені печаткою відповідного органу. Будь ласка, приведіть пільгове посвідчення Вашого сина в належний стан.