Ткач Вячеслав Александрович

Добрый день! как слесаря хотят потом догонять упущенное, ведь прошло 3,5 месяца 2013 года, больше чем квартал, а вышло только 8 квр, притом что за 3 месяца их надо было быть минимум 10, и есче шокировало то что 257 прошла ср, одна из старых машин и на ср, лучше 306 на ср что бы была перед ней

Відповідь:

Доброго дня, Андрію Олександровичу.
Дійсно, запровадження Wi-Fi доступу до Internet проводилось в стислі терміни, і випробування було проведено поверхнево. Ситуація, з якою Ви зіткнулися, може бути зв'язана з відказом модема. Зараз налагоджується робота з обслуговування обладнання, і ми надіємся, що такі прикрі випадки будуть скоріше винятками. Звичайно, існують певні труднощі, оскільки експлуатація цифрового обладнання на трамвайному вагоні, де наявні силові кола струму, відрізняється від стаціонарних установок зі сталою мережею живлення. Крім того, обладнання могло перестати функціонувати вже після виходу вагона на лінію. Просимо з розумінням віднестися до ситуації, з свого боку ми зробимо все можливе для своєчасної діагностики та усунення проблем з підключенням.