Тетяна

Шановний Микола Вікторович, може скажете, чому ваші тролейбуси бояться снігу???
А може завтра просто хтось дустом-розпилювачем дорогу побризгає - і вони "злякаються"?

В п'ятницю 22.03 стояла після 19 години на зупинці "Юність", як їхати в центр.
Там, не доїжджаючи метрів 5-7 до зупинки, стояв тролейбус №10 і буксував, не міг виїхати (стояв з піднятим струмоприймачем, оскілька намагався зрушити з місця).
Але тут приїхав тролейбус маршруту №5 (але я не впевненна точно щодо номеру маршруту). І він попер прямо на зупинку, об'їжджаючи той тролейбус, що стояв. В результаті в обох машин злетіли штанги і ледве не порвали дріт.

Неуважний водій (років 30 десь) вискочив з кабіни і почав кричати, так, наче його ледве не ріжуть, в т.ч. з використанням достатньо вульгарної лексики і змусив пасажирів штовхати тролейбус назад. Так напаскудив він, вибачте за вислів, так нехай сам і розхльобував би, хай би сам рвав жили, штовхав!

Також звертаю увагу, що ВОДІЙ БУВ НЕ ЗОВСІМ АДЕКВАТНИЙ. Мало того, що не помітив струмоприймача, так ще й сама поведінка була неадекватна. ТІЛЬКИ НЕ РОЗКАЗУЙТЕ МЕНІ ТУТ ПРО МЕДОГЛЯДИ!!!


ПРОБАЧТЕ,ЗАРАЗ ТАК, А ЗАВТРА З МОСТУ В РІЧКУ ВЗАГАЛІ ЗВАЛИТЬСЯ, ТЕЖ "ВИПАДКОВО"? Я СПОДІВАЮСЬ, ВИ ПОПРОЩАЄТЕСЬ З ЛЮДИНОЮ, ЯКА НЕ НЕСЕ ЖОДНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ОТОЧУЮЧИХ, АБО ЖОРСТКО ПОПЕРЕДИТЕ ЙОГО?

Я розумію, що ТТУ - збиткове, але це не значить, що сам процес обслуговування має бути подібним до танців навколо вогню у печерних предків людини.

П.С. Я номери машин помітила, але забула, бо тяжко додому добиратись було. Було трохи не до того.Дякую.

Відповідь:

Шановний Андрій Андрійович.

Щодо роботи кнопок "Сигнал водію", то вони будуть відновлені, але не таким чином, як передбачено заводом-виробником. Кнопка виведена на сигнал відсутності напруги, і при кожному спрацюванні потрібно було зупинити машину, незалежно від місця знаходження, цим зловживали деякі пасажири. Тому знайдено інше технічне рішення, яке знаходиться на погодженні, після погодження робота буде виконана.

Світильники зі світлодіодними стрічками будуть встановлені на тролейбуси при наявності відповідного сертифікату.

На моторних вагонах "Карпфен" у верхній частині кузова передбачено місце для маршрутного вказівника. Всі вагони, які виходять на лінію без причепів, такі вказівники мають.