Здравствуйте! Второй раз пытаюсь к Вам достучаться с жалобой на то,что автобус №7 практически никогда не придерживается расписания. Я пониманию все трудности,с которыми связано движение городского транспорта,но практически ежедневное опоздание,особенно в час пик утром просто замучило. В четверг,7 марта водитель автобуса вообще "удивил",когда,и так отставая от графика на 10 мин.,на остановке Зои Космодемьянской оставил полный автобус народу и отправился в киоск за сигаретами. Вы считаете это нормальной работой?..
Ирина
Відповідь:
На Вашу скаргу стосовно некоректної поведінки кондуктора трамвая № 269 26.07.2012р. повідомляємо:
Згідно "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" п. 5.5, пасажири зобов'язані:
пред'явити для перевірки документи, які засвідчують право проїзду, на вимогу контролерів, водіїв, кондукторів, посадових осіб, зазначених у п. 6.3 цих Правил.
Згідно Посадової інструкції кондуктора пасажирського транспорту:
- п. 4.2: кондуктор має право вимагати у пасажирів пред'явлення документів, які надають право проїзду. При їх відсутності висаджувати на наступній зупинці;
- п. 4.3: вилучати у пасажирів прострочені і фальшиві документи, які не дають право на проїзд.
В посвідченні Вашого сина допущені виправлення, не завірені печаткою відповідного органу. Будь ласка, приведіть пільгове посвідчення Вашого сина в належний стан.