Наталя

Доброго дня. Ви не можете мені пояснити, чим пасажири, які їдуть в 6 ранку чи раніше на вокзал тролейбусами, які щойно вийшли з депо, гірші інших?
Чому майже щоразу, коли я в суботу або неділю їду на вокзал, салон тролейбуса, вибачте, зловонний... Я по-другому не можу виразитись. На підлозі валяються окурки, пахне спиртом, хамлять, причиняють дверима людей (цікаво, це вони стільки хильнули чи навмисно потішаються), голосно розмовляють, кричать, забувають закрити двері. З кабіни часто пахне чимось горілим, при тому що це не опалення, бо в салоні мінусова температура. Після 10 хвилин їзди в такому удушливому тролейбусі в мене сильно скаче тиск, так противно в роті, що хочеться сплюнути. В результаті я не можу поїхати в село, бо там треба працювати, а не стогнати від тиску.

Повертаючись до хамства - практично неможливо розрахуватись за проїзд чи показати документи без некоректної поведінки кондуктора, а то й водій з кабіни може щось сказати. При пред"явленні деякими постійними пасажирами посвідчень дають зрозуміти своє презирство.

Точні дати і час рейсів я не скажу, бо я боюсь, що наступного разу мою зупинку просто проїдуть, "вичисливши" мене або будуть принижувати, користуючись майже порожнім салоном. Це буває під час виїзду на вокзал із депо. Але це настільки повальне явище, що і немає змісту вказувати конкретний рейс.

Я вірю, що Ви забезпечите інформування працівників про посадові інструкції. Але в мене таке враження, що половина водіїв вважає, що вони унікуми і їх закон і посадова інструкція не стосується. Нагадайте водіям, особливо молодим, що якщо "книжка пише" - то треба виконувати, подобається чи ні.

П.С. Вести в такий ранній час спросоння транспорт в удушливому салоні - це треба бути якимись камікадзе :)
Дякую за увагу.

+1
0
-1

Відповідь:

Шановна Наталя!
На Ваше звернення повідомляємо:
1. Щоденно перед виїздом на лінію тролейбуси проходять обслуговування в депо - ЩО, в об'єм якого входить прибирання салону тролейбуса.
Перед початком кожної зміни водії тролейбусів та кондуктори проходять відповідний медичний огляд.
2. З врахуванням об'єктивності Ваших інших зауважень, вжиті відповідні заходи реагування.