Григораш Роман Валерійович

Доброго дня!

31 січня 2013 року в районі вул. Привокзальної приблизно о 16:30 в тролейбусі № 294 маршируту №2 кондуктор відмовила у мене брати 20 гривень, мотивуючи це тим, що вони випрані і нікуди не годні, хоча притензій до купюри немає, а також вона вимагала з мене інших грошей за проїзд, яких у мене не було. Я став центром уваги всіх пасажирів даного тролейбусу, мені було незручно і дискомфортно, тому що поряд зі мною були мої друзі, які змушені були заплатити за мене за проїзд. Всі були здивовані, бо насправді купюра була в нормальному стані.

Прошу провести роз`яснювальну роботу з даним кондуктором і надайте інструктивну допомогу з приводу того, які купюри є придатними для проведення розрахунків, а які ні

З повагою Роман. Житель міста Вінниці

Відповідь:

На Вашу скаргу стосовно некоректної поведінки кондуктора трамвая № 269 26.07.2012р. повідомляємо:
Згідно "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" п. 5.5, пасажири зобов'язані:
пред'явити для перевірки документи, які засвідчують право проїзду, на вимогу контролерів, водіїв, кондукторів, посадових осіб, зазначених у п. 6.3 цих Правил.
Згідно Посадової інструкції кондуктора пасажирського транспорту:
- п. 4.2: кондуктор має право вимагати у пасажирів пред'явлення документів, які надають право проїзду. При їх відсутності висаджувати на наступній зупинці;
- п. 4.3: вилучати у пасажирів прострочені і фальшиві документи, які не дають право на проїзд.
В посвідченні Вашого сина допущені виправлення, не завірені печаткою відповідного органу. Будь ласка, приведіть пільгове посвідчення Вашого сина в належний стан.