Доброго дня!
Сьогодні 29.01.13. при покупці проїзного у кіоску на тролейбусній зупинці Ринок "Урожай" виникла проблема. Продавець підписала і дала проїзний не на той транспорт, який мені був потрібний при тому, що своє побажання я виразила голосно і чітко. Коли я попросила замінити його на потрібний, вона відмовила, аргументувавши тим, що проїзні на мій транспорт були розпродані. В результаті в мене не той проїзний. Чи можна тепер якимось чином його замінити і як діяти у такій ситуації? Дуже сподіваюсь на Вашу відповідь.
Валерія
Відповідь:
Шановна Галина Анатоліївна !
 Наведений у Вашій заяві факт некоректної поведінки водія
 тролейбуса № 259 підтвердився.
 Водій вище зазначеного тролейбуса буде повністю позбавлений
 преміальної оплати за лютий 2013 р.





















 IndiadaOleh
IndiadaOleh AleshkaTheBestik
AleshkaTheBestik Alex Timo
Alex Timo