Доброго дня!
Сьогодні 29.01.13. при покупці проїзного у кіоску на тролейбусній зупинці Ринок "Урожай" виникла проблема. Продавець підписала і дала проїзний не на той транспорт, який мені був потрібний при тому, що своє побажання я виразила голосно і чітко. Коли я попросила замінити його на потрібний, вона відмовила, аргументувавши тим, що проїзні на мій транспорт були розпродані. В результаті в мене не той проїзний. Чи можна тепер якимось чином його замінити і як діяти у такій ситуації? Дуже сподіваюсь на Вашу відповідь.
Валерія
Відповідь:
Шановна Тетяна!
Кожного місяця з водіями тролейбусів проводиться нарада по аналізу виявлених порушень з безпеки дорожнього руху та приймаються відповідні заходи впливу до порушників.
Через відсутність у Вашому зверненні даних про дату, час, номер тролейбуса - встановити особу водія тролейбуса неможливо.