Валерія

Доброго дня!
Сьогодні 29.01.13. при покупці проїзного у кіоску на тролейбусній зупинці Ринок "Урожай" виникла проблема. Продавець підписала і дала проїзний не на той транспорт, який мені був потрібний при тому, що своє побажання я виразила голосно і чітко. Коли я попросила замінити його на потрібний, вона відмовила, аргументувавши тим, що проїзні на мій транспорт були розпродані. В результаті в мене не той проїзний. Чи можна тепер якимось чином його замінити і як діяти у такій ситуації? Дуже сподіваюсь на Вашу відповідь.

+1
0
-1

Відповідь:

Шановна Валерія. Продавець кіоску видала Вам студентський проїзний квиток, який Ви вказали - "Трамвай-тролейбус". Через певний час, коли Ви захотіли його обміняти на студентський проїзний квиток "Тролейбус-автобус", продавець повідомила, що такого проїзного квитка в кіоску немає в наявності і згодилася повернути Вам гроші за придбаний квиток, проте Ви відмовились. У такій ситуації, Вам потрібно було придбати потрібний вид квитка в іншому кіоску.