Наталія

Доброго дня. Прошу розглянути цікаву пропозицію.
У різних містах України є квартальні, піврічні, річні проїзні квитки. Укрзалізниця в приміському сполученні пішла ще далі. Існують повні(не іменні), іменні (трохи дешевші) на 2 тижні або будь - яке число місяців, але не більше 1 року, а також місячні проїзні квитки вихідного дня.

Пропоную з 2-го кварталу почати випускати квартальні квитки, зробивши їх на 5-10 грн. дешевше ніж 3 місячних квитки вкупі. Тоді люди обиратимуть саме їх. Це дозволить отримати гроші наперед, що може допомогти підприємству у здійсненні запланованих проектів.
На Ваш розсуд можливі також абонементні квитки "робочий день", "вихідний день" або місячні квитки, які діють лише у годину "пік" (наприклад, до 9,30 і з 15,30 до 18,30), а також на 1 день (ці можна продавати прямо в тролейбусах). Це дозволить привабити платних пасажирів.

якщо тижневі не прижились, то на 1 день мають прижитись. Буває, що людині невигідно купувати на увесь місяць. Але конкретно у цей день вона оформляє документи і витратить на проїзд 10-15 грн. То вона залюбки купить такий квиток.

Дякую.

Відповідь:

Уважаемый Александр.
В связи с пополнением трамвайного парка КП ВТТУ вагонами швейцарского производства, необходимость использования чешских вагонов КТ-4-СУ, которые к тому же имеют серьёзный перепробег практически отпала. Поэтому оснащение таких трамвайных вагонов Wi-Fi не предусматривается. Однако на балансе предприятия имеются два трамвайных вагона КТ-4-М (модернизированные), которые прошли капитально-восстановительный ремонт с существенной модернизацией, установкой электронной системы управления тяговыми двигателями, информационных систем, восстановлением кузова, салона и пр. Соответственно, был продлён срок эксплуатации этих вагонов, и при необходимости они эксплуатируются на линии. Сейчас проводятся мероприятия по исследовании возможности предоставления дополнительной услуги доступа к Интернет на этих двух вагонах, однако существует целый ряд проблем, обусловленных тем, что силовое оборудование трамвайного вагона является источником многочисленных помех, препятствующих стабильной работе Wi-Fi точкам доступа. Бортовые номера этих вагонов №152 и №175, так что Вы действительно ничего не перепутали.