Лариса

Шановні! Та що це робиться кінець кінцем? Де був тролейбус в четвер 17 січня замість рейсу на 17.08 з мун. ринку?

Я абсолютно не збираюсь надавати ще якісь коментарі з цього приводу.
Я скажу лише один натяк - "співпраця". Що я маю на увазі - додумайте самостійно. Ви розумна людина. Але приберіть згадану мною річ між Вашими підлеглими.
Я буду писати до тих пір, поки МЕНЕ НЕ ПЕРЕСТАНУТЬ СТАВИТИ У НІЩО, ЯК ХУДОБУ!
Передайте, будь ласка, своїм водіям, що такі фокуси - дохлий номер! "Пільгова банда", як ваші водії називають своїх пасажирів, не закриє рота при такому нехлюйському ставленні. Якщо ситуація буде продовжуватися, доведеться спробувати перевірити правовим шляхом, чи дійсно документуються наші скарги.

П.С. Зазначу, що особисто Ваша репутація в наших очах не заплямована, саме тому я звертаюсь до Вас. А от окремі диспетчери і тролейбусні бригади просто безпардонні. Вжийте заходів.
І ще одне. Пропоную не знімати всю місячну премію за економію енергоресурсів чи як вона називається, з тих хто спійманий на порушенні розкладу. Бо образливо, що хтось має премію лише за те, що десять - двадцять людей замерзло на зупинці і спізнилось кудись!

Відповідь:

Уважаемый Александр.
В связи с пополнением трамвайного парка КП ВТТУ вагонами швейцарского производства, необходимость использования чешских вагонов КТ-4-СУ, которые к тому же имеют серьёзный перепробег практически отпала. Поэтому оснащение таких трамвайных вагонов Wi-Fi не предусматривается. Однако на балансе предприятия имеются два трамвайных вагона КТ-4-М (модернизированные), которые прошли капитально-восстановительный ремонт с существенной модернизацией, установкой электронной системы управления тяговыми двигателями, информационных систем, восстановлением кузова, салона и пр. Соответственно, был продлён срок эксплуатации этих вагонов, и при необходимости они эксплуатируются на линии. Сейчас проводятся мероприятия по исследовании возможности предоставления дополнительной услуги доступа к Интернет на этих двух вагонах, однако существует целый ряд проблем, обусловленных тем, что силовое оборудование трамвайного вагона является источником многочисленных помех, препятствующих стабильной работе Wi-Fi точкам доступа. Бортовые номера этих вагонов №152 и №175, так что Вы действительно ничего не перепутали.