Лариса

Доброго дня, шановний Володимир Іванович!
І знову я зі своїм 15-м маршрутом.

Я Вам вірю і ставлюся з розумінням, що у грудні неможливо було виконати розклад на 100%.
Але 6.01.13 р. не було рейсу на 12.04 з муніципального ринку. При тому, що поїхати суттєво раніше водій не має права, а запізнень у цей день абсолютно не було. Мені довелося їхати трамваєм до "Зорі", далі йти, точніше майже бігти пішки. Тролейбуса так і не було. Часу чекати 20 хв. наступного рейсу часу не було абсолютно. Згаяно час, крім того у мене ледве не почалася ангіна, бо було дуже холодно і вітряно.Добре що я додому, де можна зігрітися. І що я можу йти. А біля кооп.інституту на зупинці стояла жіночка, в якої зуб на зуб не попадав. А йти люди похилого віку на велику відстань не можуть. Прикро...

Я розумію це так: або тролейбус стояв десь на ремонті, або нахабно пропустив рейс, "сховавшись" на кінцевій Вишенці чи навіть в депо. Мене не дуже цікавить, який із цих варіантів, але якщо він просто прогуляв рейс, то прошу прийняти міри не лише стосовно кондуктора і водія, а й диспетчерів та інших осіб, які "закрили очі" (можливо, не безкорисливо, що цілком логічно припустити).

Прошу обов'язково розглянути ротацію бригад на маршрутах хоча б кілька разів на рік.
Я так розумію, у кожного кондуктора є 2-3-4 маршрути, на які він/вона виходить регулярно, причому часто впродовж років! Як і у водія.
Будь ласка, якщо можливо, розгляньте можливість такого: якщо працівник працював протягом тривалого періоду на певному маршруті, не дозволяти йому виходити на цей маршрут за винятком екстрених ситуацій. Це має стосуватися і кондукторів, бо вони знають всякі "уловки", які стосуються змов(заговорів 1 обо кількох бригад) і т.д., що в кінцевому результаті не веде до збільшення загальної виручки по підприємству, часто навпаки.
Навіть якщо ось у даному випадку, припустимо, він зекономив електроенергію. Але він зіпсував імідж підприємства перед клієнтами, в даному випадку переді мною і ще кількома потенційними пасажирами. Які наступного разу можуть просто-напросто не чекаючи сісти на маршрутку.

Дякую.

Відповідь:

Добрий день. Маршрутна схема міста розроблялася на підставі аналізу результатів кількамісячного вивчення пасажиропотоків і може переглядатися лише у випадку їх суттєвих змін (забудова нових житлових масивів, відкриття нових підприємств, навчальних закладів тощо). Безумовно, незначне поточне коригування схеми маршрутів періодично буде проводитись, але таке суттєве продовження маршруту потягне за собою необхідність внесення значних змін в систему роботи міського транспорту, тому можливе лише за умови більш вагомих підстав.