Лариса

Доброго дня, шановний Володимир Іванович!
І знову я зі своїм 15-м маршрутом.

Я Вам вірю і ставлюся з розумінням, що у грудні неможливо було виконати розклад на 100%.
Але 6.01.13 р. не було рейсу на 12.04 з муніципального ринку. При тому, що поїхати суттєво раніше водій не має права, а запізнень у цей день абсолютно не було. Мені довелося їхати трамваєм до "Зорі", далі йти, точніше майже бігти пішки. Тролейбуса так і не було. Часу чекати 20 хв. наступного рейсу часу не було абсолютно. Згаяно час, крім того у мене ледве не почалася ангіна, бо було дуже холодно і вітряно.Добре що я додому, де можна зігрітися. І що я можу йти. А біля кооп.інституту на зупинці стояла жіночка, в якої зуб на зуб не попадав. А йти люди похилого віку на велику відстань не можуть. Прикро...

Я розумію це так: або тролейбус стояв десь на ремонті, або нахабно пропустив рейс, "сховавшись" на кінцевій Вишенці чи навіть в депо. Мене не дуже цікавить, який із цих варіантів, але якщо він просто прогуляв рейс, то прошу прийняти міри не лише стосовно кондуктора і водія, а й диспетчерів та інших осіб, які "закрили очі" (можливо, не безкорисливо, що цілком логічно припустити).

Прошу обов'язково розглянути ротацію бригад на маршрутах хоча б кілька разів на рік.
Я так розумію, у кожного кондуктора є 2-3-4 маршрути, на які він/вона виходить регулярно, причому часто впродовж років! Як і у водія.
Будь ласка, якщо можливо, розгляньте можливість такого: якщо працівник працював протягом тривалого періоду на певному маршруті, не дозволяти йому виходити на цей маршрут за винятком екстрених ситуацій. Це має стосуватися і кондукторів, бо вони знають всякі "уловки", які стосуються змов(заговорів 1 обо кількох бригад) і т.д., що в кінцевому результаті не веде до збільшення загальної виручки по підприємству, часто навпаки.
Навіть якщо ось у даному випадку, припустимо, він зекономив електроенергію. Але він зіпсував імідж підприємства перед клієнтами, в даному випадку переді мною і ще кількома потенційними пасажирами. Які наступного разу можуть просто-напросто не чекаючи сісти на маршрутку.

Дякую.

+1
0
-1

Відповідь:

Шановна Лариса. Через технічну несправність 6.01.2013р. тролейбус №206 15 маршруту був відсутній на рейс о 12.04 з "Муніципального ринку". Просимо вибачення за завдані незручності.