Ткач Вячеслав Александрович

Вы ранее писали что после КВР ставят печки в салоне, но со слов водителей через пару дней их сняли, в том числе 329 троллейбусе они только дуют вентилятором на 24 вольта, а сам тен на 600 не работает уже как минимум с нового года, и это не один случай.Со слов водителя причина их снятия это то что они бьют током на корпус что опастно для жизни

Відповідь:

Відповідно до технічних умов,технологій ремонту та технічного
обслуговування рухомого складу тролейбусів в тролейбусному депо
всі тролейбуси перед виїздом на маршрути перевіряються спеціальними
приладами на виток струму на корпус,про що робиться відмітка в
журналах щоденного обслуговування на ТО-1.
Також по даному запиту було проведено додатково огляд та заміри
на тролейбусах №350 та №349 типу ПМЗ-Т1,всі заміри не перевищують
норм і є < 3 мА.Також для додаткового контролю на КП "Вишенька"
та КП "Меморіал визволення" встановлені контролюючі автоматичні
прилади.