Доброго дня!
Прошу керівника ВТТУ звернути увагу на моє повідомлення так, як вон хоч і не несе корисних пропозицій та критичних зауважень, але є на мою думку важливим.
Я проживаю у м. Вінниця з дитинства, за невиликим виключенням, тому можливість користуватись послугами саме вінницького ТТУ маю досить давно, і нинішня ситуація в місті не є для мене чимось новим, і порівнювати її з чимось іншим такоюж не маю можливості. Тому скажу порівнюючи погане з гарним. Нинішній стан транспорту та рівень обслуговування всім відомий (кому добре, кому погано), і вказувати на якісь недоліки не буду, на щастя небайдужих і уважних до транспорту людей трохи є і вони детально про це вже написали, я скажу про те, що мені подобається.
Цьогорішня зима яскраво протестувала наш транспорт та людей. Початок зими 2012 показав, що дійсно збільшення трамваїв на маршрутах будло стратегічно вірним рішенням, так як за умов постійного снігопаду у грудні, єдине що найбільш рухалось по місту це був трамвай. Думаю зі мною погодяться більшість, особливо ті хто не сівши в автобус, тролейбус чи маршрутку (бо вони майже не рухались) відносно швидко, можливо і не вчасно, але добрались до роботи чи дому. Тому я підтримую, заміну на справніші і збільшення по кількості трамваїв (хай навіть і за рахунок маршуток), які дозволили Вінниці пережити цей ступор. Це щодо техніки.
Тестування людських якостей, також було проведено, і я впершу чергу говорю про водіїв трамваїв та тролейбусів, про пассажирів не говорю, за мене це зроблять водії :)), в них я думаю є своя досить цікава думка. Мене дуже ПРИЄМНО вразив хай і поодинокий, але все ж чудовий приклад, який стався 19.12.2012 приблизно з 18 до 19,30 на шостому маршруті трамвая. Не дивлячись на те, що вагон був переповнений, двері по 5-7 хвилин не закривались, що звісно негативно впливає на настрій водія та й пасажирів, водій 323 вагону не з криком, і не істеричними воплями (як зазвичай), а дуже чемно зверталась на зупинках до пасажирів з проханням відпустити двері та допомогти зайти, як не одному, то іншому пасажиру, яким вдавалось все ж попасти на першу сходинку вагону. Наголошую, зазвичай це викликає досить різку реакцію водія, яка у випадку гарного голосу підсилюваного динаміками приводить людей приблизно в той самий стан роздратування, що й у водія. В даному випадку водій просила пасажирів салону, і дуже чемно, допомогти новим пасажирам зайти до салону, що наскільки я помітив викликало так ж реакцію у пасажирів - люди які секнуд назад уважно дивились на стелю, починали дійсно реагувати на прохання водія - як не дивно майже всі пасажири попали до салону.
Отже, прошу керівника, знайдіть БУДЬ ЛАСКА та відзначте даного водія, хай людина зрозуміє що її доброта та уважність є цінними і важливими, не можете грошима (дуже прошу грошима також) знайдіть інший ефективний спосіб, гадаю Вам керівнику із стажем, це не буде проблемою. Також прошу дайте завдання вашим "замполітам" якщо такі існують в штаті, довести до працівників, що вічливість і уважність до пасажирів, не менш важлива ніж уважність до ПДР та вічливість до інших учасників руху.
Дякую!!!
P.s.
Відвідувачів сайту та пасажирів прошу, пишіть також і про позитивні зміни та випадки, це для всіх важливо.
Олег
Відповідь:
На Вашу скаргу, стосовно некоректної поведінки кондуктора тролейбуса № 3343 третього маршруту 07.08.2012р., повідомляємо:
Згідно "Правил користування трамваєм і тролейбусом в містах України" п.5.5, пасажири зобов'язані пред'являти для перевірки документи, які засвідчують право проїзду, на вимогу контролерів, водіїв, кондукторів, посадових осіб, зазначених у п.6.3 цих "Правил".
У даному випадку кондуктор діяла згідно вимог вище зазначених "Правил" та своєї посадової інструкції - пасажир повинна була пред'явити учнівський проїзний квиток разом з учнівським квитком.






