Андрій Андрійович

Дякую за відповіді, еле не на всі ви відповіли.
Яка ваша думака стосовно наступного:
Також пропоную винайти можливість встановлення кронштейнів тримачів маршрутних вказівників на задній площадці трамвайних, моторних вагонів Карпфен, тому що, коли Карпфени пряцюють одиночками без причіпів, то с заду не можливо ідентифікувати маршрут, бо там просто не має вказівника, а бічний вказівник знаходиться між 1 і 2 дверима, що доволі не зручно коли до трамваю підходишь зі сторони останніх дверей. Бігти до середніх, щоб дізнатись, по якому маршрутут він прямує це не варіант для людей похилого віку. Трамвайних вагонів Карпфен у нас всього 13, пропоную для цього в тролейбусному депо взяти ці кріплення з тролейбусів, яким проводять КВР с встановленням інформаційних систем і ці кріплення викидаються на металобрухт за непотрібністю. Дякую.

Відповідь:

На Вашу скаргу стосовно некоректної поведінки кондуктора трамвая № 269 26.07.2012р. повідомляємо:
Згідно "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" п. 5.5, пасажири зобов'язані:
пред'явити для перевірки документи, які засвідчують право проїзду, на вимогу контролерів, водіїв, кондукторів, посадових осіб, зазначених у п. 6.3 цих Правил.
Згідно Посадової інструкції кондуктора пасажирського транспорту:
- п. 4.2: кондуктор має право вимагати у пасажирів пред'явлення документів, які надають право проїзду. При їх відсутності висаджувати на наступній зупинці;
- п. 4.3: вилучати у пасажирів прострочені і фальшиві документи, які не дають право на проїзд.
В посвідченні Вашого сина допущені виправлення, не завірені печаткою відповідного органу. Будь ласка, приведіть пільгове посвідчення Вашого сина в належний стан.