Ім"я не вказано

Доброго дня.
Пропоную розглянути можливість коригуванн розкладу таким чином, щоб пасажирам було зручно пересідати.
Наприклад, домовитися, що для пасажирів, які слідують з Пирогово, Аграрного на Корею чи муніципальний ринок здійснюється пересадка, напр., на урожаї чи Зої Косм. і якщо тролейбус з Аграрного запізнюється на 3 хв., то автобус №5 чи 11 стоїть 3 хв. поки пересядуть пасажири. Теж саме можна зробити в районі пивзоводу - тролейбус №1 чекає №15 і навпаки. На вокзалі автобус №1,2 чекає №8 для здійснення пересадки. На 8 березня забезпечувати(якщо ідуть приблизно в один час) пересадку з №7 і 21 на №14 і навпаки і так далі.
Якщо автобус/тролейбус спізнюється, наприклад більше ніж на 5-7 хв., можна, наприклад не чекати за винятком останнього рейсу.

Дякую.

Відповідь:

На Вашу скаргу стосовно некоректної поведінки кондуктора трамвая № 269 26.07.2012р. повідомляємо:
Згідно "Правил користування трамваєм і тролейбусом у містах України" п. 5.5, пасажири зобов'язані:
пред'явити для перевірки документи, які засвідчують право проїзду, на вимогу контролерів, водіїв, кондукторів, посадових осіб, зазначених у п. 6.3 цих Правил.
Згідно Посадової інструкції кондуктора пасажирського транспорту:
- п. 4.2: кондуктор має право вимагати у пасажирів пред'явлення документів, які надають право проїзду. При їх відсутності висаджувати на наступній зупинці;
- п. 4.3: вилучати у пасажирів прострочені і фальшиві документи, які не дають право на проїзд.
В посвідченні Вашого сина допущені виправлення, не завірені печаткою відповідного органу. Будь ласка, приведіть пільгове посвідчення Вашого сина в належний стан.