Ім"я не вказано

Доброго дня.
Пропоную розглянути можливість коригуванн розкладу таким чином, щоб пасажирам було зручно пересідати.
Наприклад, домовитися, що для пасажирів, які слідують з Пирогово, Аграрного на Корею чи муніципальний ринок здійснюється пересадка, напр., на урожаї чи Зої Косм. і якщо тролейбус з Аграрного запізнюється на 3 хв., то автобус №5 чи 11 стоїть 3 хв. поки пересядуть пасажири. Теж саме можна зробити в районі пивзоводу - тролейбус №1 чекає №15 і навпаки. На вокзалі автобус №1,2 чекає №8 для здійснення пересадки. На 8 березня забезпечувати(якщо ідуть приблизно в один час) пересадку з №7 і 21 на №14 і навпаки і так далі.
Якщо автобус/тролейбус спізнюється, наприклад більше ніж на 5-7 хв., можна, наприклад не чекати за винятком останнього рейсу.

Дякую.

Відповідь:

Шановний Роман.
В результаті проведеної перевірки було виявлено, що в кабіні тролейбуса №206 їхав ревізор БР, виконуючи свої службові обов'язки відповідно до Наказу №103 від 10.12.1996 року, зареєстрованого Міністерством юстиції України (Із змінами, внесеними згідно з Наказами Держбуду №111 (z0494-00) від 25.05.2000 р., Державного комітету з питань житлово-комунального господарства № 187 (z1341-04) від 18.10.2004 р.) п.п. 4.4.1.5.
Для оперативного реагування на зауваження просимо звертатися по тел. 61-16-98 - Центральний диспетчер.