qwerty

Доброго дня, шановний Володимире Івановичу. Ви пробачте, але ось це на м-ті №12 у вихідні 16-58, 17-38, 18-30, 19-06, 19-57, 20-29 і це: 16-55, 17-47, 18-25, 19-18 ПРОСТО ШОКУЄ!!!
Як можна! При тому, що уже десь з рік тому почастішали випадки пропуску рейсів. Часто можна побачити, що тролейбус стоїть на кінцевій Чехова в такий час, коли наче не має бути перерва. Я попрошу Вас проконтролювати ситуацію. А також щось зробити з самим розкладом, бо він більш ніж незручний і дуже великий і НЕ ТАКТОВИЙ інтервал увечері.

Також пропоную маршрутне таксі 10А урізати до Урожаю чи навіть ел. мережі, щоб не заважало тролейбусам.
Дякую.

Відповідь:

Доброго дня, Андрію Олександровичу.
Дійсно, запровадження Wi-Fi доступу до Internet проводилось в стислі терміни, і випробування було проведено поверхнево. Ситуація, з якою Ви зіткнулися, може бути зв'язана з відказом модема. Зараз налагоджується робота з обслуговування обладнання, і ми надіємся, що такі прикрі випадки будуть скоріше винятками. Звичайно, існують певні труднощі, оскільки експлуатація цифрового обладнання на трамвайному вагоні, де наявні силові кола струму, відрізняється від стаціонарних установок зі сталою мережею живлення. Крім того, обладнання могло перестати функціонувати вже після виходу вагона на лінію. Просимо з розумінням віднестися до ситуації, з свого боку ми зробимо все можливе для своєчасної діагностики та усунення проблем з підключенням.