Лариса

Доброго дня.
Я думаю, що Ви вирішите порушене мною вчора питання. Але додатково доведу до Вашого відома, що сьогодні після обіду тролейбус маршруту №15, машина №353 ЗЛІСТНО порушувала встановлений графік руху, відправляючись на 5-7 хвилин раніше, причому таке вони виробляли НЕ НА ОДОМУ, А НА КІЛЬКОХ РЕЙСАХ!

Крім того, зверну Вашу увагу, що водій на деяких зупинках так швидко закривав двері, що пасажири навіть не встигали зайти!!! Але водій міг би сумлінно ще раз відкрити двері, якщо він уже припустився такої помилки. Так ні-рівнодушно їхав далі. НАГОЛОШУ: це жахливо, якщо людина дочекається на зупинці саме тролейбуса, який їздить не дуже часто - їй така "вдячність" за те, що обрала саме комунальний вид транспорту - нехай стоїть ще півгодини, якщо не перетвориться В СОСУЛЬКУ ВІД ХОЛОДУ.

ЗВЕРНУ ВАШУ УВАГУ. Я все життя їжджу приміськими електричками, і дуже часто. Так от, я за все життя не пам"ятаю, щоб машиніст хлопнув дверима перед носом у людини, навіть якщо вона спізнилась і в останній момент добігає.
До чого я веду. Може там справа не тільки в совісті машиністів, а і в тому, що там піклуються про обличчя підприємства?! Бо громадська думка ніколи не буде гарною, якщо будуть випадки, що залишають неприємний осадок в душі. Може і ТТУ варто подумати про це?

Чому, наприклад, на залізниці немислимо, щоби поїзд пішов раніше, а на Вашому підприємстві це "сплошь и рядом". Чим Ви гірше?!

Дякую, з повагою до вінницького ТТУ!

P.S. Я думаю, буде дуже гарне поєднання: майбутні чудові комфортабельні модернізовані тролейбуси і чітке виконання розкладів руху.

Також, думаю, важелем впливу на виконання розкладу руху було б розміщення розкладів на тих зупинках , де рідко ходять тролейбуси (у т.ч. і м-т №15).
Тоді б поперше люди бачили б що скоро тролейбус і залишалися б чекати саме його => зростання платоспроможного паспотоку
по-друге, зростав би престиж за рахунок пунктуальної їзди рух. складу, що теж приваблювало б пасажирів.

Ще раз дякую.

Відповідь:

Уважаемый Александр.
В связи с пополнением трамвайного парка КП ВТТУ вагонами швейцарского производства, необходимость использования чешских вагонов КТ-4-СУ, которые к тому же имеют серьёзный перепробег практически отпала. Поэтому оснащение таких трамвайных вагонов Wi-Fi не предусматривается. Однако на балансе предприятия имеются два трамвайных вагона КТ-4-М (модернизированные), которые прошли капитально-восстановительный ремонт с существенной модернизацией, установкой электронной системы управления тяговыми двигателями, информационных систем, восстановлением кузова, салона и пр. Соответственно, был продлён срок эксплуатации этих вагонов, и при необходимости они эксплуатируются на линии. Сейчас проводятся мероприятия по исследовании возможности предоставления дополнительной услуги доступа к Интернет на этих двух вагонах, однако существует целый ряд проблем, обусловленных тем, что силовое оборудование трамвайного вагона является источником многочисленных помех, препятствующих стабильной работе Wi-Fi точкам доступа. Бортовые номера этих вагонов №152 и №175, так что Вы действительно ничего не перепутали.