Шановний Володимире Івановичу!

Коли нам буде повернуто наші улюблені маршрути 14, 16, 17? Особисто мені доводилось ними користуватися кожним з них кілька разів на тиждень. Аналогічно ще багато людей, які живуть на Фрунзе, а маршрутним таксі намагаються не користуватися.
Ви навіть не захотіли проаналізувати У ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ, який буде пасжиропотік!!! №14, 17 було знято ще з 16.02!!! А № 16 - ще раніше!!!

Також цікавить чи будуть якісь зміни в кінці літа коли кінчиться другий етап реформи? Можливо нам повернуть такі чудові маршрути?
Тільки не розказуйте за пересадки. Я не проти них, АЛЕ ФАКТ: ПРИ ПЕРЕСАДЦІ , напр.,з №15 на якийсь тролейбус на водоканал (1 2 3 6 8 9 13) треба добряче протюпати пішки. Для мене це не проблема, і то це залежить від ступеню втомленості, а для люддини поважного віку це часом НЕЗДОЛАННА відстань... Але ж людям треба в лікарню на Київській, ще кудись... А що - хай повзуть як зможуть, бо провезти їх 3-4 рази в день "жабка давить".
Не потрібно нам багато. Нехай навіть буде 1 тролейбус на кілька маршрутів, але в такий час, коли добирається більше всього людей.

Можна і по-іншому. Організовувати командировочні рейси: напр., тролейбус №6 між рейсами здійснює рейс мем.визволення-мун.ринок і назад, а через 40 хвилин він уже на своєму маршруті.
Можна було б організувати по два рейси у ранішній і післяобідній пік у будень і по одному в вихідний, а також 1 відправлення десь в 11-13 годин. Але Вам краще знати як це правильно організувати. Я пропоную організувати мінімум перевезень по даних маршрутах, але щоб такі були.

Поставтесь будь ласка з розумінням. Дякую.

Відповідь:

Уважаемый Александр.
В связи с пополнением трамвайного парка КП ВТТУ вагонами швейцарского производства, необходимость использования чешских вагонов КТ-4-СУ, которые к тому же имеют серьёзный перепробег практически отпала. Поэтому оснащение таких трамвайных вагонов Wi-Fi не предусматривается. Однако на балансе предприятия имеются два трамвайных вагона КТ-4-М (модернизированные), которые прошли капитально-восстановительный ремонт с существенной модернизацией, установкой электронной системы управления тяговыми двигателями, информационных систем, восстановлением кузова, салона и пр. Соответственно, был продлён срок эксплуатации этих вагонов, и при необходимости они эксплуатируются на линии. Сейчас проводятся мероприятия по исследовании возможности предоставления дополнительной услуги доступа к Интернет на этих двух вагонах, однако существует целый ряд проблем, обусловленных тем, что силовое оборудование трамвайного вагона является источником многочисленных помех, препятствующих стабильной работе Wi-Fi точкам доступа. Бортовые номера этих вагонов №152 и №175, так что Вы действительно ничего не перепутали.