Доброго дня!
 Шановний Володимире Івановичу! З великою повагою, як і більшість вінничан, ставлюсь до Вашого підприємства. Хотілося дізнатися що Ви можете сказати про перспективи розвитку ліній електротранспорту(крім тієї, що вже будується на Вишенці).
 1.Є цікава ідея: з Київської тролейбуси виїжджають переповнені. А чому б не зробити вкорочений маршрут на Київський провулок? Це було б зручно дя мкр. "Можайка", економило б частину ел. енергії і дозволяло б зменшити тисняву в тролейбусах в пік-години. Адже десь може 40% тих, кому треба "вибратись" із Київської заходять на зуп. біля 2-ї лік. + зуп. за пивзаводом (наступна). І влучніше сказати - не заходять, а втискуються на останні сходинки, "підсажуючи" тих, хто стоїть вище, під ... Бо інакше прийдеться лишатись на зупинці, чекаючи далі з ризиком спізнення.
 На рахунок вузькості прв. Київського - так у Чернівцях є вулиця, де ще вужче... Там коли стоїть машина припаркована, то тролейбус виїжджає на зустрічну... І нічого - аварій немає, при тому що та вулиця - одна з марістральних у місті, чого не скажеш про наш пров. Київський. До того ж, пров. Київський десь на метр точно можна розширити, якщо не більше. єдине-знайти кошти і розворотну площадку.
 Хоча це моя думка, адже пасажири безумовно менш компетентні, ніж ті хто все життя працює в транспортній галузі. Проте ми можем іноді "підкинути" свіжу думку. А як Ви ставитесь до даної ідеї?
 2.Також хочу взнати, чи неє можливим В ТЕСТОВОМУ РЕЖИМІ, якщо вже так невигідно в постійному, пустити 7-й автобус у вихідний, а тролейбус №15 увечері до 21.00. Справа в тому, що ті, хто робе моніторинг, бачать пас. потоки, а ми, пасажири, бачим ставлення до електротранспорту серед людей. Так от лід тане, ламається "маршруточний" менталітет, навіть багато молоді вечором чекає 15-й тролейбус. На мою думку це єдиний м-т, де є необхідне продовження роботи вечором. Бо трапляється, що на останньому рейсі людей як саранчі їде. Як Ви думаєте, якби був ще один рейс пізніше, чи був би він пустий?
І це говорю не тільки я, а багато хто. Перевірте у тестового режимі і все буде ясно. Адже пасажиропоток великий до останнього рейсу (я маю на увазі з центру в сторону мун. р-ку).
Дякую, з найкращими побажаннями.
.
Відповідь:
Шановний Ieygen.
В зв'язку з тим, що очікується поставка 40 тролейбусів нового покоління та поступовий перехід в майбутньому на подібні тролейбуси, прийнято рішення, погоджене з Державною технічною інспекцією МЕТ про присвоєння їм саме таких номерів, для електронної обробки даних по шляхових листах водіїв, кондукторів, та обліку пробігу тролейбусів.





















 IndiadaOleh
IndiadaOleh AleshkaTheBestik
AleshkaTheBestik Alex Timo
Alex Timo