Пасажирка

Доброго дня!
Скажіть, а чому їдучи в тролейбусах марки ЮМЗ ("гармошки") часто можна відчути, що трохи б*є струмом від поручень, особливо інв. № 350, хоча в 349 теж буває?!
В основному проблематичний лівий поручень, той що зверху.
Така техніка напевно є небезпечною...

Може, це важко перевірити, бо "б*є" не безперервно, а "легенько" і час від часу. Але зі мною таке траплялося вже не раз!
Не знаю, яка повинна бути правильна реакція, але зверніть увагу.

+1
0
-1

Відповідь:

Відповідно до технічних умов,технологій ремонту та технічного
обслуговування рухомого складу тролейбусів в тролейбусному депо
всі тролейбуси перед виїздом на маршрути перевіряються спеціальними
приладами на виток струму на корпус,про що робиться відмітка в
журналах щоденного обслуговування на ТО-1.
Також по даному запиту було проведено додатково огляд та заміри
на тролейбусах №350 та №349 типу ПМЗ-Т1,всі заміри не перевищують
норм і є < 3 мА.Також для додаткового контролю на КП "Вишенька"
та КП "Меморіал визволення" встановлені контролюючі автоматичні
прилади.