10 грудня з 21:30 по 21:50 їхала 1 трамваєм. Сіла на зуп Пирогова, до зуп. Заболотного намагалась через Приват24 оплатити проїзд, qr код неможливо сканувати. При чому у тролейбусах таких проблем не було жодного разу. На зуп. Дачній зайшли контролери. Пояснила ситуацію, що не можу сканувати, не зчитується. Перед контролером показала як роблю. Було сказано відійти подалі і сканувати, з контролером вийшло. Ну,і, класика, звичайно, ж контролер сказала,що маю оплатити штраф. Я перепитала,чому якщо це технічна сторона питання, у відповідь почула, що треба було запитати/попросити пасажирів, потім в хід пішли питання скільки мені років. Я оплатила штраф. Питання перше: чому питання технічні нехтуються і людина автоматично стає 'зайцем'? Друге: чому контролер питає мій вік? Коли я сказала, 30, то вона так кивнула,наче все зрозуміло.Проведіть тренінги Вашим контролерам, щодо гендеру,тому що в інших країнах за таке б ще засудили. Чи може контролери рішення приймають по віку, кого штрафувати, а кому можна вибачити? Третє:щоб оплатити безготівково штраф на маршруті Електромережа, виявляється, треба повертатись на Зодчих,з контролерами на перший трамвай,який їде з кінцевої в сторону міста, бо лиш на Зодчих можна оплатити безготівково у приватівському терміналі,класно,правда? Четверте: яке право Ваш головний контролер чи хто він там,який чекає на Зодчих, має право дозволяти собі жарти,що о зайці, ну, привична справа двоє чоловік, щовечора мол,не вперше вже певно, ті самі. Ау, Вам не здається,що Ви принижаєте людську гідність і перевищуєте свої повноваження такими фразочками і поведінкою? У мене такий інцедент вперше в житті, а незнайома мені людина, ставить на мені ярлики.Огидно користуватись послугами Вашої компанії,після цього випадку. Бажаю Вам навчати людяності свій персонал.І доречі, Ваша гаряча лінія, на яку 25.12. перетелефонувала по даній ситуації теж потребує покращення сервісу. З перших речень, коли сказала, що 10 грудня стався інцидент почула насмішку і: стільки часу пройшло, а чому раніше не перезвонили. Шановна гаряча лінія, уявляєте люди працюють і немає часу звонити Вам у робочий час...Робіть щось з Вашими колегами, переатестації якісь, тренінги на комунікацію, роз'яснювальні роботи, тому що це не сервіс,а посміховисько.
- Нове
- Популярне
- Обговорюють
- 14.04.2024 11:35ValeriiТролейбуси Богдан - 10 років на маршруті у Вінниці! (Новини і публікації)
- 10.04.2024 12:03OlegНовий режим роботи світлофорів для трамваїв (Новини і публікації)
- 29.03.2024 17:15adminЗміни у роботі транспорту з 1 квітня (Новини і публікації)
- 13.03.2024 10:13OlegВінниця отримала два автобуси з Мюнстера (Новини і публікації)
- 01.03.2024 19:18adminУ Вінниці оновили рух трамваїв з пандусом – тепер їх буде більше (Новини і публікації)
- 01.03.2024 13:45adminОновлення розкладу руху електротранспорту (Новини і публікації)
- 18.02.2024 08:38OlegВінницькому тролейбусу - 60 років! (Новини і публікації)
- 15.02.2024 23:59OlegОновили дизель-поїзд до Коростеня (Новини і публікації)
- 14.02.2024 20:01ValeriiЗапрошуємо на екскурсію, яка присвячена 60-річчю від запуску тролейбусного руху (Новини і публікації)
- 13.02.2024 14:43ValeriiДослідження трамвайних систем в українських містах у 2023 році від “Vision Zero”. (Новини і публікації)
- 20.01.2012 21:49PANСписок автобусных маршрутов Винницы (Новини і публікації)
- 30.12.2010 15:04ZaharШвейцарские трамваи, замеченные минусы... (Тема форуму)
- 26.01.2011 15:20OlegЛюди ЖГУТ (Смешные истории в маршрутках) (Тема форуму)
- 26.04.2013 00:22REGKarpfen Be 4/4 (Тема форуму)
- 31.03.2012 20:38OlegРозклад руху автобусів до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 17.10.2012 19:23ларисаТроллейбусы ЗИУ, прошедшие КВР (Тема форуму)
- 04.02.2013 14:42OlegРозклад руху безкоштовного автобусу до "Епіцентру" (Новини і публікації)
- 08.09.2012 19:26OlegОбновлено расписание троллейбуса №15 (Новини і публікації)
- 11.07.2011 22:17OlegОбновлено расписание муниципальных автобусов (Новини і публікації)
- 02.02.2021 22:10OlegОновлені розклади автобусних маршрутів 30Б та 19А (Новини і публікації)
- Нове фото
- Популярне фото
- Нове відео
- Популярне відео
Коментарі
- 27.12.2023 18:25IrynaХочу поскаржитись на непрофесійну поведінку водія трамваю з бортовим номером 277, який 27... (Тема форуму)
- 22.12.2023 18:43sysНе їздять вони адекватно (Новини і публікації)
- 16.10.2023 11:41Alex TimoДавно пора. А для початку на цілодобову варту телефонуєте і записуєте свою скаргу(59-51-... (Тема форуму)
- 16.10.2023 11:39Alex TimoПідходите до водія і кажете, зоб він зробив заявку на відновлення пошкодження. В кінці... (Тема форуму)
- 16.10.2023 11:37Alex TimoТак і надіслали б вище, толку було б більше. (Тема форуму)
- 16.10.2023 11:36Alex TimoТоді телефонуєте центральному диспетчеру ВТК (61-16-98), диспетчеру кп. Зал/вокзал (27-44... (Тема форуму)
- 16.10.2023 11:35Alex TimoТоді телефонуєте центральному диспетчеру ВТК (61-16-98), диспетчеру кп. Зал/вокзал (27-44... (Тема форуму)
- 29.09.2023 23:21vicsharkТарас на нем забирал жену с роддома)))) (Фото)
- 12.08.2023 18:39Alex TimoМожна відео? (Новини і публікації)
- 31.07.2023 09:22Alex TimoЦе не тут вирішується. (Тема форуму)
Опитування
Чи задоволені ви, як працює оплата в вінницькому міському транспорті за допомогою муніципальної картки вінничанина (МКВ)?
Так, користуюсь із задоволенням
40%
Не задоволений настільки, що пройшов каптчу на цьому сайті, щоб це сказати
34%
Користуюсь іншими способами
22%
Байдуже
3%
Загальна кількість голосів: 58