Вартість квитків до травня не змінюватиметься

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+34 / Дата: 20.02.2013 18:35 /

Вінницький міський голова Володимир Гройсман повідомив що до 1 травня вартість проїзду в громадському транспорті не зміниться, але подальше ціноутворення тарифів залежатиме від компенсацій вартості пільгових перевезень із державного бюджету.

Про це під час прес-конференції 19 лютого сказав мер Вінниці.

Наприкінці минулого року Вінницьке трамвайно тролейбусне управління подавало на виконком клопотання щодо підняття з 1 лютого 2013 року тарифів на поїздки в електротранспорті до 1,5 гривень, а в муніципальних автобусах – до 1,75 гривень. ВТТУ посилалось на те що діючий тариф на електротранспорт покриває витрати лише на 65,7%, а на автобусні перевезення - на 59,2%. Тоді міський голова Володимир Гройсман наполіг на відтермінуванні розгляду цього питання.

19 січня під час прес-конференції щодо впровадження нової системи роботи громадського транспорту, журналісти поцікавились у міського голови чи довго зможе протриматись ціна квитків у трамваях і тролейбусах на рівні 1,25 гривень.

«Я взяв на себе таку відповідальність, і відклав прийняття рішення про підняття тарифів до 1 травня. Але що стосується підстав, то вони є. Як і раніше, ми чекаємо, коли будуть внесені зміни до державного бюджету, і державний бюджет буде компенсувати 100% вартості пільгових перевезень. Тоді в нас буде можливість продовжити мораторій на більш тривалий період. Але якщо цього не станеться, ми будемо вимушені підняти тарифи», - повідомив В. Гройсман.

За матеріалми
Вінниця-Інфо

+1
0
-1

Коментарі

+1
0
-1

теперь они монополисты и могут делать что хотят...

+1
0
-1

Как видим, не для того создавалась монополия...

+1
0
-1

делаю прогноз - в июле-августе цена билета на трамвай/троллейбус повысится до 1,50 грн. Проездной на 2 вида транспорта подорожает в сентябре-октябре до 120-140 грн.

+1
0
-1

Шановний дописувач, як на мене, є оптимістом. ;)

Зображення користувача лариса.
лариса22.02.2013 00:31 February 22, 2013
+1
0
-1

Ну для чого ця вичурність? Нас тут проявляє активність не більше 15-20 людей. Решта регулярно переписує звідси розклад свого тролейбуса/автобуса, щоб носити з собою щодня в кишені. Крім того, якщо Ви так любите "поумнічати", то скажу одну цікаву річ: слово "дописувач" в розмовній мові не вживається. Звучить просто смішно. Ми наче всі один одного знаємо (я маю на увазі віртуально). Бо це вже на городі бузина, а в Києві дядько. Все одно, що посікти в суп паслін (а не картоплю), і "анулювати" пиріг.

+1
0
-1

І де тут розмовна мова? І чим слово "дописувач" не сподобалося шановній дописувачці, чи, може, краще було б -- "аффтарці"? За необхідності й у розмовній можна хоч "предвосхищение" використати... ;)

(Ваших кулінарних екзерцицій не зрозумів, перепрошую)

Зображення користувача лариса.
лариса22.02.2013 00:35 February 22, 2013
+1
0
-1

Неправда. Проездные обещали не поднимать. Их и так конкретно подняли, когда сделали проезд по 1,25. Да и проездные - это то, что "держит" около тысячи постоянных пассажиров. Рубить сук, на котором сидишь, по крайней мере глупо, и ТТУ это понимает.

+1
0
-1

"Позвольте мне погрузиться в прошлое..." ;)

От: "...На закиди занепокоєної громадськості щодо вартості проїзду, представники ВТТУ та інші міські достойники відповідають про а) її економічну обґрунтованість б) необхідність її подальшого підвищення, оскільки вартість квитку покриває лише 33.5% собівартості..." (http://depo.vn.ua/novosti/raznoe/znovu-pro-nelegaln-marshrutki#comment-6481) -- нічого не нагадує? ;)

Якщо не помиляюся, то вартість місячного проїзного прив'язана до вартості квитка "звичайного". І не бачу причин, які завадили б її підняти пропорційно до здорожчання проїзду, особливо з урахуванням подальших новацій щодо транспортної реформи.

"Маршруток нема, пішки -- довго, велосипедом -- кумедно... А хай йому грець... куплю вже той проїзний, їздити ж треба..."

+1
0
-1

Лариса, можем заключить пари:)