Транспортна реформа продовжуватиметься! Прес-конференція у міського голови

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+34 / Дата: 19.02.2013 18:05 /

Минув рік, як у Вінниці розпочався процес перебудови пасажирських перевезень. Про перші результати впровадження нової системи роботи громадського транспорту та завдання на короткотермінову і довгострокову перспективу 19 лютого на прес-конференції розповіли міський голова Володимир Гройсман, начальник КП «Вінницьке трамвайно-тролейбусне управління» Микола Форманюк та директор департаменту енергетики, транспорту та зв’язку міської ради Олексій Пидоченко.

Ще з середини 90-х років Вінницю, як і інші міста України, заполонили маршрутні таксі, які поступово витісняли електротранспорт з маршрутів. Збільшення кількості «бусиків» призвело до зменшення виходу на лінії муніципального транспорту. Як наслідок – місто повністю втратило автобусний парк. І лише у 2009-му році його почали відроджувати, закупивши перших п’ять муніципальних великогабаритних автобусів. Така ж тенденція спостерігалась і в перевезеннях електротранспортом – до середини 90-х містом щодня курсували більше 80 трамваїв, наприкінці 2011-го на лінії виходило вже 64. Рано чи пізно Вінниця опинилась би в ситуації, яка наразі вже склалася у багатьох містах України, – знищення муніципального транспорту як такого. Саме тому, торік було прийнято рішення про необхідність перебудови пасажирських перевезень для створення сучасної, комфортної та безпечної системи роботи громадського транспорту.

Зрозуміло, що реалізація цього масштабного проекту потребує часу – він не може бути одномоментним. Однак вже протягом першого року транспортна система міста зазнала серйозних змін. Муніципальний транспорт і маршрутки наразі працюють в єдиній мережі, а відповідальність і контроль за перевезеннями усіма видами громадського транспорту здійснює Трамвайно-тролейбусне управління. На міські маршрути виходить 175 одиниць електротранспорту, 23 автобуси та 247 маршруток. 5 трамвайних, 14 тролейбусних та 9 автобусних маршрутів забезпечують пасажироперевезення в об’ємах на рівні міст-мільйонників України. Протягом минулого року вдалося не лише зупинити процес знищення муніципального транспорту, але й розпочати роботу по розвитку та модернізації транспортної інфраструктури. Було відновлено проект по будівництву нової трамвайної колії в районі Барського шосе.

«Той план, який ми намітили перед собою, має три складові: організаційна, оновлення інфраструктури та впровадження сучасної системи управління громадським транспортом, - каже міський голова Володимир Гройсман. - Протягом цього року ми зупинили зниження кількості і руйнування самого транспорту, проводимо тестування системи по всім напрямкам, розпочали оновлення рухомого складу шляхом капітально-відновлювального ремонту, наростили кількість великих муніципальних автобусів, залучаємо у загальну систему громадського транспорту великомісткі автобуси перевізників, які готові працювати в єдиній системі перевезень. Окрім того, за цей рік значно підвищилась безпека перевезень, адже кожні три місяці відбувається обов’язковий технічний огляд усього рухомого складу, зокрема, усіх маршрутних таксі, які працюють за новою системою».

Підприємством «Трамвайно-тролейбусне управління» у 2012-му році було розпочато роботу по модернізації тролейбусів. На цей рік заплановано зробити капітально-відновлювальний ремонт ще 40 тролейбусів. Однак, за словами мера, паралельно відпрацьовуються зв’язки з міжнародними інституціями щодо пошуку ресурсів на оновлення тролейбусного парку міста, а також підшуковуються варіанти фінансування купівлі тролейбусів через державні програми.

Цьогоріч у планах – закінчення будівництва кільцевої трамвайної колії по Барському шосе, що значно покращить транспортне сполучення цього мікрорайону.В цьому році також планується впровадження GPS-навігації, що дасть можливість забезпечити точність і безперебійність роботи маршрутів. Наразі фахівцями транспортної галузі міста вивчається досвід закордону щодо впровадження електронного проїзного квитка для муніципального транспорту і маршруток, паралельно підшуковуються і різні можливості фінансування цього проекту.

Для того, щоб система роботи транспорту відповідала потребам вінничан, постійно проводиться моніторинг по всіх напрямках та маршрутах. «Нами проводиться обстеження пасажиропотоку маршрутів і в залежності від цього встановлюється інтервал руху транспорту, додаються додаткові одиниці транспорту», - каже начальник ТТУ Микола Форманюк.Також значну допомогу у вдосконаленні мережі надають квартальні комітети, які моніторять ситуацію у приватному секторі, та самі мешканці, котрі з пропозиціями звертаються на «Цілодобову варту».

«На сьогоднішній день вже немає сумнівів, що вибір було зроблено правильно, - каже міський голова. - Є, звичайно, певні труднощі, але всі їх можна вирішити, і за якийсь час ми зможемо отримати якісну, комфортну та зручну систему перевезень громадським транспортом».

+1
0
-1

Коментарі

Зображення користувача лариса.
лариса19.02.2013 19:43 February 19, 2013
+1
0
-1

А будет ли повторно пересматриваться система? И будет ли новая волна сокращений, или будет так,как есть с незначительными текущими коректировками?

+1
0
-1

будет пересматриваться и будут сокращения, т.е. будет так как есть, но с незначительными текущими корректировками.

+1
0
-1

Когда вернутся в город нормальные маршрутки? Где здоровая конкуренция? Что-за монополизм в пользу ВТТУ?

Зображення користувача лариса.
лариса23.02.2013 22:35 February 23, 2013
+1
0
-1

Предоставьте, уважаемый, пожалуйста,если Вы такой умный, хотя бы 50, то и 100 млн. для развития коммунального транспорта - тогда все измения можна провести безболезнено.
В данном случае такого суперского шанса нет, потому для того чтобы нормальный транспорт был приведен в нормальное, европейское состояние за несколько лет, нужно было вывести ТТУ с почти банкротского состояния.

П.С. Согласитесь, что за год состояние самого проблемного места - троллейбусов улучшилось. Уже нельзя увидеть машину, в которой пол-поручня в голой ржавчине без изоляции, работает одна дверь и шатается стекло. Также 19 троллейбусов подданы полной реставрации до восстановления практически заводского технического состояния.

Кстати, побеседуйте на любой остановке с людьми. Вам 4 из 5 скажет что-то позитивное о реформе (даже если не полностью согласны с ней): подешевели месячные проездные, пустили автобусы и троллейбус №4 по выходным, продлили работу всех маршрутов вечером на 1-3 часа,уменьшили интервал движения, размещено расписание на этом сайте). Еще процентов 10 скажет, что не нравиться реформа, но понимают необходимость этого. И только некоторые - такие нытики как Вы.
Кстати посмотрите в старых опросах. 42% против реформы и 50-"за". С тех пор уже прошли месяцы. Многие люди за то время прозрели и осознали нужность реформы.

Также стало лучше автомобилистам. Нынче даже на Коцюбинского почти не бывает пробок. При том что раньше было не менее 20 "пробочных" мест.поехали по той же причине быстрее и троллейбусы.

+1
0
-1

«На сьогоднішній день вже немає сумнівів, що вибір було зроблено правильно, - каже міський голова. - Є, звичайно, певні труднощі, але всі їх можна вирішити, і за якийсь час ми зможемо отримати якісну, комфортну та зручну систему перевезень громадським транспортом»

САМ БЫ ПОЕЗДИЛ НА ЭТИХ СКОТОВОЗАХ!!!

Зображення користувача лариса.
лариса23.02.2013 22:17 February 23, 2013
+1
0
-1

Для того и реформа проведена - чтобы вместо "скотовозов", как Вы выразились, на линии выходил более комфортный транспорт.
Вот мне нравится Краков, например. Там людей перевозят комфортабельными автобусами и трамваями.

Кстати, у меня знакомая живет в Калиновке, а другая в небольшом пгт на юге области. Как они мне завидуют! Каждый раз мне говорят, как их достали эти маршрутки. Даже если ты инвалид войны и тебе за 80 или чернобылец и пусть тебе даже до ближайшего магазина едешь - плати 2 грн.!

П.С. Независимо от степени Вашего благосостояния даю 99%, что Ваши родители, если они пенсионеры, "почему-то" ждут "скотовоза".

Также скажите - а ШВЕЙЦАРСКИЕ!!! трамваи и новые комфортабельные автобусы тоже "скотовозы" по сравнению с ГРУЗОВИКАМИ - МАРШРУТКАМИ. НАПОМНЮ, СКОТОВОЗ - ЭТО СРЕДСТВО ДЛЯ ПЕРЕВОЗКИ СКОТА, В Т.Ч. ГРУЗОВОЙ ВАГОН ИЛИ АВТОМОБИЛЬ (ПОСЛЕДНИМ И ЯВЛЯЕТСЯ ОБОЖАЕМЫЙ ВАМИ СПРИНТЕР!!!!!!)
НУ КАК Я ВАС...?

+1
0
-1

velgas
Значит у тебя все люди скоты? Рот заткни, сука тупая! Небось сам водитель маршрутки, которого от корыта оторвали. А Гройсман всё правильно сделал. А маршрутки(Мерседесы Спринтеры) - полная фигня.

+1
0
-1

єдини плюс спринтерів це те що вони швидші за богдани. але якщо згадати як ті спринтери набиваються що немає як розминутись і пройти до виходу то я теж можу сказати що маршрутка-спринтер це не транспорт

+1
0
-1

Абсолютно з вами згоден) Єдина їх перевага - це швидкість. І то, зараз водії іздять обережно, і різниця в часі з електротранспортом буває дуже несуттєвою....

http://bory-nti.ru/ алмазные боры - круги алмазные.