Фоторепортаж со строительства новой трамвайной линии

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+34 / Дата: 20.09.2012 20:37 /

Продолжается строительство новой автомобильной дороги от улицы Квятека до Барского шоссе. Также начата прокладка нового трамвайного полотна.

Строители "пробились" к Барскому шоссе

Путейцы монтируют рельсы

Подвозка новых рельсов

Практически готовый участок

Вагон службы пути

+1
0
-1

Коментарі

Зображення користувача лариса.
лариса20.09.2012 21:07 September 20, 2012
+1
0
-1

Я смотрю там посередине будет отступ от проезжей части к рельсам.
Возможно там даже благоустройство предусмотрено?

+1
0
-1

Предусмотрено озеленение, а также остановочные платформы

+1
0
-1

Слишком мало места для озеленения. Просто будет трава (если сумеет вырасти). Деревья там не поместятся.

Зображення користувача лариса.
лариса21.09.2012 18:55 September 21, 2012
+1
0
-1

Деревья может и нет, а кусты - да. Или розы, напр., вполне поместились бы. Или просто красивая клумба с цветами.

+1
0
-1

Кущі -- "стрьомний" варіант, оскільки закриватимуть водіям пішохода, що бажає перейти вулицю. Свого часу вул. Пирогова в районі станції переливання крові була _дуже_ проблемною ділянкою.

Інша справа -- чи заплановане висаджування дерев перед будинками? Як на мене, мешканці цих будинків були б надзвичайно вдячні за такий фільтр шуму та пилу.

А як чудово виглядала б вулиця Келецька з бульваром на штиб 50-річчя Перемоги або Пирогова!

Зображення користувача лариса.
лариса22.09.2012 19:27 September 22, 2012
+1
0
-1

я маю на увазі не просто кущі типу бузини чи ще чогось, що заросте непролазними хащами, а невисокі декоративні напівдерев'янисті рослини (барбарис, напр., який можна навіть підрізати трохи) або "живу огорожу" з підрізкою кілька раз в рік висотою десь 80-110 см, яка не закриє ні дорослу людину, ні підлітка.
як варіант - ньзькоросла туя. або магнолії, правда трохи далі від краю треба буде.

І головне, ЗАПЕВНЯЮ. Там буде потік машин не менший, ніж на Хм. шосе , і крім того думаю, рух там буде по факту з швидкістю 50-80 км/год, і буде немислимо переходити. Як варіант - огорожа, хоча думаю, ніхто не попре під колеса. Ну а коло переходів зробити норм. видимість - не проблема, тим більше, що по ідеї такі будуть лише коло зупинок.

+1
0
-1

Для чого перейматися підрізкою, якщо можна обійтися травичкою? ;)

Ну, і лоґіка розташування трамвайних колій посеред дороги теж свідчить не на користь проектувальників -- пустіть трамвай поряд із тротуаром -- водіям не треба буде зупинятися перед зупинками -- загальна швидкість руху зросте. Але ж де шукати здоровий глузд у нашому місті... :\

Зображення користувача лариса.
лариса23.09.2012 14:37 September 23, 2012
+1
0
-1

Дивна позиція - не розібратися і звинувачувати когось у безголовості. Поки що все зроблено нормально і зручно. Щоб так і доробили діло до кінця.

+1
0
-1

Перепрошую, пані Ларисо, але "безголовість" -- то є Ваша особиста вигадка. У моєму дописі таких словєй нема. :P

Що ж до "нормально і зручно", то це буде видно після того, як "стройка века" реально запрацює. ;)

Зображення користувача лариса.
лариса23.09.2012 14:32 September 23, 2012
+1
0
-1

Колії будуть не на одному рівні з дорогою як на Соборній, люди на трамвай не будуть ходити по дорозі. Посередині буде бордюр, метрів 3 відступу, а аж там уже трамвайна колія. А от з розділювальної смуги дійсно доведеться переходити через одну "половинку" дороги по зебрі, можливо навіть регульованій, не знаю.

Коротше, люди сідатимуть не з проїжджої частини, а з платформи, чим не перепинятимуть дорожнього руху.

+1
0
-1

А на "платформі", треба розуміти, буде встановлено телепортатор, бо, в іншому випадку, водіям усе одно доведеться гальмувати перед "зебрами".

Зображення користувача лариса.
лариса21.09.2012 18:56 September 21, 2012
+1
0
-1

Если соизволят, "эсцественно".

Зображення користувача Любопытный.
Любопытный21.09.2012 09:11 September 21, 2012
+1
0
-1

А почему шпалы деревянные? Опять экономим на мелочах?

+1
0
-1

Там и столбы под наклоном. Так сейчас модно:)

+1
0
-1

... а деякі -- ще й із тріщинами. Маю підозру, що це тимчасове, чи не так? ;)

+1
0
-1

Предполагается в этом году частично запустить новую линию в эксплуатацию: в районе будущего поворота линии на Стельмаха будет построено временное разворотное кольцо.

+1
0
-1

Чудово! А як не секрет, то як саме мають йти рейки на цьому тимчасовому колі? Питаю, бо від мого будинку до перетину Келецької-Барського приблизно 1 хвилина ходу. ;)

До речі, у суботу праву асфальтову смугу "начорно" вже дотягли до шосе.

Зображення користувача лариса.
лариса24.09.2012 17:10 September 24, 2012
+1
0
-1

Кстати, от нескольких независиміх друг от друга источников дошли слуху, что там будет диспетчерская, общя для ТР и Т!!! Т.е. троллейбус наврено протянут до шоссе... За достоверность не ручаюсь, но...

+1
0
-1

Як не помиляюся, за радянських часів існував проект саме тролейбусного кільця із відповідним впровадженням руху тролейбусів по Хмельницькому шосе. А в сучасному варіанті... не знаю, але здається заїзд на Келецьку з Барського і так перетинатиме трамвайні колії, а тут ще і тролейбусний розворот... бідні будуть водії ;)

+1
0
-1

ok писав: Як не помиляюся, за радянських часів існував проект саме тролейбусного кільця із відповідним впровадженням руху тролейбусів по Хмельницькому шосе. А в сучасному варіанті... не знаю, але здається заїзд на Келецьку з Барського і так перетинатиме трамвайні колії, а тут ще і тролейбусний розворот... бідні будуть водії ;)

Да, такой проект существовал. Насколько я помню, это было в конце 80-х, когда достраивали "книжку". Для того, чтобы чиновников не раздражал стук трамвайных колёс, было предложено убрать трамвай с Хмельницкого шоссе от пл. Гагарина и до трамвайного депо, параллельно с этим закольцевав Келецкую с Хмельницким Шоссе с конечной остановкой у трамвайного депо- кольцо вокруг депо должно было снова стать разворотным, как в послевоенные годы. И параллельно трамваю запустить троллейбус от западного автовокзала на ЖД вокзал, ГПЗ-18 и инструментальный завод. Но развал СССР помешал этим планам, и это хорошо. В те года можно было на стендах в учебных заведениях и на предприятиях, а также в местах большого скопления людей видеть плакаты, на которых был расписан и разрисован план благоустройства и развития инфраструктуры города на ближайшие 5 или 10 лет. То, что я описал выше было мною увидено на одном из таких плакатов.