Процес впровадження "електронного квитка" триває

Зображення користувача Oleg.
Автор: Oleg+21 / Дата: 22.04.2018 18:37 /

Впродовж двох днів тривала робоча зустріч "Вінницякартсервіс" з консультантами "Проекту автоматизованої системи збору плати за проїзд в громадському транспорті міста" компанією Mott MacDonald (Великобританія) та підрядником — переможцями тендерних процедур компанією Mikroelektronika, під час якої сторони обговорили подальше партнерство, графіки та етапи впровадження системи, окремі технічні й організаційні питання. У дружній партнерській атмосфері розглянули можливість та терміни пілотного запуску АСОП, гнучкість системи до різних програм лояльності, які б сприяли поліпшенню сервісу пасажироперевезення у нашому місті та лише підвищували б коефіцієнт задоволеності мешканців громадським транспортом. Окрім того "Вінницякартсервіс" познайомила колег з дизайном майбутнього електронного квитка, розміщенням інформації на ньому та варіантами персоніфікованих й неперсоніфікованих карт.

Також вирішено, що у найкоротші строки підрядником буде надано чорновий варіант впровадження системи, остаточний — за місяць. 
Надзвичайно позитивним моментом є й те, що компанією Mikroelektronika, для водіїв, технічного персоналу, менеджерів різних рівнів та адміністраторів системи будуть організовуватись постійні навчальні тренінги. Тобто наші, місцеві, працівники зможуть перейняти досві спеціалістів компанії зі світовим ім'ям.

Чекаємо на підписання контракту та подальшу, сподваємось, не менш продуктувнивну та плідну співпрацю!

 

+1
0
-1