EFB акумулятори: на які машини можна установлювати

Зображення користувача admin.
Автор: admin+15 / Дата: 21.12.2023 15:53 /

Більшість акумуляторів працюють на свинцево-кислотній основі, оскільки це найбільш ефективне та довговічне поєднання. Проте виробники невпинно працюють над покращенням конструкції, пропонуючи нові моделі. Одним з вигідних рішень стали акумулятори EFB, але їх можна встановлювати не на всі машини.

Що таке батареї EFB

Вони належать до найпоширенішого типу свинцево-кислотних батарей, проте покращеної конструкції. Головна відмінність полягає у свинцевих пластинах, які в півтора рази товстіші. Кожну пластину поміщають в спеціальний конверт з мікроволокна, всередині якого рідкий електроліт на основі сірчаної кислоти.

Конструкція забезпечує захист від передчасної сульфатації та виникнення короткого замикання. Модель має ряд переваг:

  • більш тривалий експлуатаційний ресурс;
  • підвищена стійкість до глибинних розрядів струму;
  • показники пускового струму більші на 30%;
  • більша кількість циклів зарядки-розрядки;
  • ширший температурний діапазон від -50 до +60 градусів;
  • довге збереження початкового об’єму.

Експерти відмічають, що нова технологія значно краща за AGM та забезпечує довговічність. Проте вона підходить лише для сучасних спеціально обладнаних авто та деяких машин з пробігом. Перед покупкою потрібно порадитись з автомеханіком.

Як правильно користуватись батареєю

Цей тип акумулятора розроблений для двигунів з системою «старт-стоп». Ця функція негативно впливає на стан батареї, адже звичайні свинцево-кислотні моделі не розраховані на велику кількість пусків поспіль. Та й у проміжках все навантаження допоміжних систем лягає на АКБ, що швидко знижує рівень заряду. Але з часом почали застосовувати і в інших типах автомобілів, наприклад, з потужними аудіосистемами.

Щоб продовжити термін експлуатації, при заряджанні потрібно дотримуватись деяких рекомендацій:

  1. Підібрати якісний зарядний пристрій, який повністю відповідає вимогам виробника.
  2. Максимальна робоча напруга повинна дорівнювати 14,4 Ст.
  3. Бажана наявність індикації струму, щоб відстежувати показники у процесі заряджання.
  4. Перед початком АКБ повинна остигнути, щоб температура електроліту була нижча 55 градусів.
  5. Не рекомендують користуватись пришвидшеним режимом зарядки, це призводить до пришвидшеного газоутворення.

Загалом зарядка EFB-акумуляторів не відрізняється від звичайних AGM, у них схожа будова. Вимога з охолодженням батареї обов'язкова, це міра безпеки. Заряджання гарячого електроліту призводить до знищення свинцевих пластин і передчасного зламу пристрою.

 

 

+1
0
-1